Hankinnat

Mä tilasin ebaysta omani. Esikoisen aikana oli samanlainen, mutta suomesta ostettu. Mulla ei oo kuulokkeita vaan ääni tulee siitä itse koneesta. Istukan äänet on sellaset viuhviuh ja sydänäänet kuulostaa ihan hevosen laukalta. Youtubesta löytyy videoita mistä voi varmistaa jos epäilyttää :) ImageUploadedByVau Foorumi1471522160.045937.jpg

Mä en uskalla enkä halua ostaa doppleria. Ekassa raskaudessa oli istukka edessä, jiten neuvolassanin sydänäänten löytäminen vaati usean kymmenen minuuttia aina aikaa. Jos niitä en sit kotona ois löytäny ni varmaan oisin viikoittain ravannu äippäpolilla. Ja ongelma just se että en tuntenu vauvan liikkeitäkään kunnolla ton istukan takia.

Joten ilman doppleria meen tänkin raskauden, että välttäisin sen mulle tyypillisen ylihysteerisyyden

Voi että, kaikki pitää hommata :) ollaan myyty lähes kaikki pois paitsi vaatteet. Vaatteita on niin tytölle kuin pojalle :)

Käytettynä pyrin löytämään isoimmat hankinnat.

Kaveri toi mulle imetystyynyn, ja ajattelin että turhan aikaista. Vaan annas olla! Ette arvaamaan, miten hyvin selkävaivainen sen kanssa nukkui? Kerrankin enemmän kuin 4 tuntia putkeen, eikä selkä ollut juntturassa aamulla. Mainio keksintö, vaikken sitä nyt ehkä ihan tarkoitetulla tavalla käytäkään. (Juu, aika moni käyttää sitä näin kuitenkin.)

Meinasin eka kertaa hommata doplerin kun aiemmissa ei oo ollu niin kaveri lupas lainaan :) Pitää vaan joku viikonloppu ajella hakemaan se.

Kaveri toi mulle imetystyynyn, ja ajattelin että turhan aikaista. Vaan annas olla! Ette arvaamaan, miten hyvin selkävaivainen sen kanssa nukkui? Kerrankin enemmän kuin 4 tuntia putkeen, eikä selkä ollut juntturassa aamulla. Mainio keksintö, vaikken sitä nyt ehkä ihan tarkoitetulla tavalla käytäkään. (Juu, aika moni käyttää sitä näin kuitenkin.)

Tutkin netistä noita imetystyynyjä, enkä nyt ihan tajunnut, miten sen kanssa nukutaan? Mullakin selkä juilii ja tuntuu että joka kääntyminen herättää öisin. Mutta noita on niin monen mallista, minkä kanssa voi nukkua? Ei kai sentään noilla, mitkä tulee kuin uimarengas vyötärölle...:D

Olen ostanut pari neutraalin väristä bodya ja sukat, jossa lukee I love mum, I love dad. Sen takia, että on vähän päässyt fiilistelemään tätä uutista. Muuta ei ole ostettu, eikä ostetakaan kuin vasta myöhemmässä vaiheessa.
Mahdollisesti osa tavaroista voidaan ostaa käytettynä mikäli hyväkuntoisia tulee vastaan.

Tutkin netistä noita imetystyynyjä, enkä nyt ihan tajunnut, miten sen kanssa nukutaan? Mullakin selkä juilii ja tuntuu että joka kääntyminen herättää öisin. Mutta noita on niin monen mallista, minkä kanssa voi nukkua? Ei kai sentään noilla, mitkä tulee kuin uimarengas vyötärölle...:D

Mulla on ollut iso doomoo ja sit myös se Lildin vartalotyyny käytössä unikaverina ja ihan ehdoton oli jossain välissä. Jalkojen väliin, haliin ja miksei toinen pää pään alle :D

Noinniinkusti.

e3c0a486f920063b875aaed4191700cb

Menninkäinen mä kans nukuin just noin 7kk viime raskaudessa. Ihan ehdoton ja aivan sika hyvä!!! Ei tuu vahingossa käännyttyä masulle yöllä.

Ei muita hankintoja vielä mutta muutto mielessä...sitten jos meniskin kesken niin ois kyllä hirveetä muuttaa aivan liian isoon uuteen kotiin

Doomoo oli esikoisen.aikana myös, ja se on ehdoton hankinta jälleen!

Doppleri pitää kyllä hommata siksi, kun kuulin eräältä kaveriltani, jolle menin paljastamaan plussaukseni, ettei täällä koskaan kuunnella sydänääniä! Ultralla vain katsotaan, ei muuta.

Aika paljon on vielä esikosta tavaroita jäljellä, mutta hankintaan menee vaunut, kaukalo ja sitteri:happy:Sukupuolesta riippuen myös vaatteita sit.. Mitään ei ole vielä hankittu eikä varmaan hankitakkaan vasta kun vähän varmemmilla viikoilla..

Mulla oli Doomoo Softy (pienempi malli) imetystyyny toisessa raskaudessa rv30 --> ihan ehdoton jalkojen välissä nukkuessa. Ilman sitä kipeyty lonkat ihan hirveesti eikä tavallinen tyynykään ollu yhtään hyvä.
Nyt aion hankkia just tuon kuvassa olevan isomman :)

Ei ole tehty mitään hankitoja vielä, katsotaan sitten vasta lähempänä :) Suurinosa tytön tavaroista on vielä tallessa, pitää ensin selvittää, että käykö ne :D

Mä kävin tänään kaupassa vaunuja kokeilemassa ja löysin (taas :grin) meille vaunut. :happy093Kaikki näytti niin isoilta ja hankalilta ja kun meille ei isoa vauvaa kuitenkaan tuu kun ollaan molemmat tämmöisiä kompakteja. :happy:
Mä ihastuin Teutonia cosmoihin. Ne menee kasattuinakin tosi pienen tilaan ja saattaisi jopa meidän sedaniin mahtua. Kova vaunukoppa menee vielä kasaan että säilytyskään ei vie paljoa tilaa. Ja värivaihtoehtoja on kivasti kun mä en mitään mustia halua. :rolleyes: Ainoa miinus on että ei oo ilmakumirenkaita. Mutta plussia on niin paljon että voi olla että näistä tulee meidän vaunut. :love7

Kirpparilla oli tänään niin paljon pieniä söpöjä vaatteita mutta maltoin mieleni vielä. Ehkä parin kk päästä uskaltaa jo jotain ostaa <3 Doppleri on toinen minkä meinaan hankkia, esikoista odottaessa se oli paniikin pelastus :D nyt haluan ostaa vähän paremman :)

Mimosa, Teutoniat on kyllä juu ihan ykköset! Meillä on myös, muihin en vaihtais. Mutta eikös ne oo hyvät, ettei oo ilmakumirenkaat? Mä oon ainakin tykännyt niistä, ettei ole. Joutus pumppailemaan ja jos puhkeis, ihan yhtä hyvä niillä on mennä. Sopivasti voi sorasella möykyttää, mut eikai se haittaa.. nukahtaakin hyvin.

Täällä onneksi näytettiin ultrassa sydämensyke, mutta ois se ihana kuullakin. Dopperia en oo vieläkään katsonut. Tuun ens viikolla Suomeen minireissulle, niin käyn samalla katsomassa sieltä dopplereita.

Eilen kävin kokeilemassa jo imetysliivejä, eri malleja, sekä paria paitaa h&m mama-osastolta.. piti vaan päästä fiilistelemään. Mitään en ostanut, vasta varmemmilla viikoilla. Ja tulihan siinä muutamaa 44-56 cm vaatteitakin hiplailtua ja ihmeteltyä pienen vastasyntyneen koon pipoa, että onpahan niillä vastasyntyneillä sittenkin niin pieni pää, ehkä mä uskallan taas sellaisen synnyttää :grin! Tulipas runomitalla. Mutta kipeää se teki ja ekan jälkeen mä mietin, että synnytyskerta oli niin kamala, että jääköön viimeiseksi. Onneksi sittenkin saan sen vielä kokea, kivun ja kaiken!

Niin mä ajattelin että ilmakumirenkaat "pehmentäisi" menoa kun tossa mallissa ei oo kun etupyörissä jousitus. Jonkun verran tulis luultavasti käveltyä hiekkatietä koiran kanssa muttei millään soralla kuitenkaan. Asfaltilla pääasiassa.

Takaisin