Esikoista odottavat

Mulla se on tosiaan 21.4 milloin viikkoja on 11+5 neuvolan mukaan, mutta omien laskujen mukaan vasta 7+4.. Saa nähdä siis näkyykö siellä edes juuri mitään! Tiedättekö mitä tällaisessa tilanteessa tehdään, onko uutta ultraa sitten 12vkon kohdalla jos selviää et raskaus onkin silloin vasta 7. Viikolla?
 
Eiköhän ne sen sitten uusi kun eihän ne tossa vaiheessa varmaankaan luotettavia tuloksia saada? :)

Mulla 4.5. jolloin neuvolan mukaan 12+3.
 
Pauliina, se niskaturvotuksen mittaus pitää tehä niillä määrätyillä viikoilla, eli jos sulla todetaan olevan vasta rv 7 ni saat uuden ajan myöhemmäksi. Ihan kivahan juttu tollanen ylimääräinen ultra on. :) Mulla on kierto 35 päivää, mutta silti ovulaatio ollu kp 14, eli ihan laskelmien mukaan mennään ja varhaisultrassakin vastasi viikkoja. Meillä on ultra 28.4. ja tänään tuli sellanen olo et haluaisin jo kertoo vähän kaikille. :D
 
Voih, tulispa 30.4 nopeasti niin pääsis ultraan :Heartpink Miula onnettomalla ei oo kohta vaatteita mitä pukea, maha on niin turvonnut. Rinnoista puhumattakaan, ne on kasvanut aivan valtavasti, ettei niiden kaa osaa olla :laughing002
 
Mää oon joutunu käyttää jo äitiyspökiä viikon ku niin turvottaa :laughing001 Mutta ihana niitä on pitääkin kun ei oo kokoajan tukala olo :cheers Saa nähdä koska työkaverit ja muutkin jo huomaa.. Onneksi ultra on jo torstaina ni jos kaikki ok ni ei tartte niin enää salaillakaan!
 
Kiitos vastauksista! :) Näin vähän ajattelinkin että sitten on uusi ultra jos selviää et ei olekaan vielä siellä viikoilla 11-12. Ja ei toki haittaa yhtään jos näin käy, kiva vaan saada yksi ylimääräinen ultra. Jännittää kyllä kovasti, ei enää montaa päivää kun pääsee kurkkaa mitä siellä on! Vähän on itse vainoharhainen ja ajattelin päivää ennen ultraa tehdä vielä raskaustestin, että varmasti olen edelleen raskaana...... :D
Mulla on kyllä kanssa niin sellainen olo että tekisi mieli huutaa jo tämä asia koko maailmalle! Mutta hetken jos vielä malttaa. :)
 
Mulla olis nt-ultra ens viikolla torstaina. Hiukan jänskättää jo, että mitä siellä näkyy ja onko kaikki ok :) Onko kukaan vielä käyny nt-ultrassa?
 
En itte ollu kuulukkaa sellasesta ideasta, mutta kuulostaa mun mielestä niin kivalta, että saatan tehdäkin! En vaan yhtään ole suunnitellut sitä kun yritän kaikkien hankintojen suhteen pitää päätä kylmänä niin etten edes ajattelisi vielä hirveesti asiaa. Jotenkin tuntuu vielä niin... Kaukaiselta ja ihmeelliseltä. Olen varmaan kun puulla päähän lyötynä sitten ultran jälkeen kun uskaltaa enemmänkin ajatella kaikenlaista.

Minkälaisia isyyspakkauksia muilla on suunnitelmissa? Meillä ei raskauden aikana ole mitään syntymäpäiviä, mutta voisin antaa samalla kun äitiyspakkaus tulee. Tai hääpäivänä :) Joku kirja isyydestä vois olla aika hyvä, mutta pitäisi olla aika... Ohut opus :P
 
Joo hauska idea toi isyyspakkaus! Oishan se kiva huomioida tulevaa isukkiakin jotenkin :). Mulla ois nt-ultra ens viikolla, huii..
 
Nepala, ajattelin laittaa mm.vaippoja, puhdistuspyyhkeitä, harsoja, korvatulpat, karkkia, joku kiva isä-aiheinen body/sukat/pipo tms.vauvalle, tutti, pari vauva-aiheista kirjaa jotka löytyy jo kaapista kun halvalla löytyi :D

Ja vajaa 3 viikkoa vielä nt-ultraan, odottavan aika on pitkä!
 
Mulla myös ens torstaina nt-ultra.. Ei malttaisi odottaa, mutta samalla jännittää, että onhan kaikki hyvin!
Niin jo makustelen äitienpäivästä anopin luona kun saisi yllätyksen paljastaa lahjan muodossa :binkybaby:love7
 
Mulla nt-ultra 29.4, eli reilu viikko pitäis vielä malttaa odotella :)

Miehelle oon ajatellu tehtailla isyyspakkauksen, sisällöstä ja pakkauksen luovuttamisajankohdasta ei kylläkään oo vielä mitään hajua :p mut ehdottomasti ansaitsee myös oman muistamisensa, koska on ollu niin mielettömän ihana ja suloinen tässä jo raskauden alkuaikoina :) aina töistä tullessaan se kysyy ensimmäisenä onko salamanteri ollu kiltisti ja iltaisin nukkumaan mennessä suukottaa vatsaa ja kuiskaa pienelle hyvän yön toivotukset :Heartred
 
Oma mies ollu tosi huolehtivainen ja ihana, mutta kyllä tää ekasta kerrasta tärpännyt raskaus sen myös vähä hämilleen pisti! Mutta katotaan ku to ultra takana ni varmaan asia kunnolla konkretisoituu :)
 
Mullakin on ollut mielessä väsäillä isyyspakkaus. Tällä hetkellä tosin ainoa idea sitä varten on lahjakortti, jolla isukki saa yhden viikonlopun "ihan omaa aikaa" siltä varalta, että haluaisi esim. lähteä kavereittensa kanssa johonkin.
 
Mulla oli perjantaina nt-ultra :) hauska idea tuo isyyspakkaus! Vois sellasen toteuttaa kans, ja antaa samaan aikaan ku itte saa äitiyspakkauksen :wink
 
Mä nyt vielä varmuuden vuoksi kerron teillekin, että tän foorumin ylläpidolla on tapana vetää herne nenään fb-ryhmä-kyselyistä, joten älkää ihmetelkö, jos noi teidän viestit jossain vaiheessa sensuroidaan.
 
Minä olen myös ajatellut tehdä isyyspakkauksen :) Sisältöä en vielä ole isommin miettinyt, mutta tässäpä on aikaa pikkuhiljaa alkaa sitä suunnittelemaan ja keräilemään. Varmasti joku isä-kirjanen ja "vapaalippuja" esim. vaipanvaihdosta tai jostain muista tekemisistä tulee kuitenkin löytymään.

Meillä on huomenna nt-ultra, jännittää ja pelottaa. Olen luvannut itselleni, että jos kaikki on hyvin, niin menen sen jälkeen kaupungille ja uskaltaudun hypistelemään vauvaosastoille. Eilen jo miehen kanssa käytiin vähän fiilistelemässä, mutta mitään ei ole vielä osteltu.
 
Takaisin
Top