Esikoista odottavat

Täälläkin esikoinen. On semmoisen ihanan sekava mielentila vielä. Jännä ajatella, että siellä joku masussa on :Heartpink
 
Itselläkin vaikea tajuta tätä koko asiaa vielä! Ei oo lähipiirissä pieniä lapsia taikka raskaana olevia niin onneksi tälläsillä foorumeilla on toisia samassa tilanteessa olevia :) tänää taitaa olla rv4+4
 
Mun lähipiirissä on esim viime vuonna ja tänä vuonna tulossa vauvvoja ku sieniä sateella :D
 
Ihana että tuli tällänen ketju! :happy093
Meillä toinen raskaus, mutta toivottavasti nyt se esikoinen saatais enkelin rinnalle :Heartred 3.11 olis LA, rv 6+1 tänään ja kävin meidän papua kattelemas ultralla :love7 Oikean kokoinen, voimakas syke löytyi heti, kohtu oikean kokonen ja kohdunsuu kunnolla kiinni, kaikki edellytykset että vauva selviää loppuun asti! Nyt siis vaan jännäillää ja ootellaan :happy:
 
Epätodellista, edellee. Ristiriitasia ja sekavia ajatuksia. Vaikka tykkään lapsista, oon hoitanu lapsia, ni jotenki tuntuu et ossaako sit kuitenkaa omaa lasta hoitaa. Onko hyvä ja riittävä äiti. Ei oikee ossaa etes kirjottaa ajatuksia. Vauva ollu toiveissa ja tärppäski yk1:sta. Jota ihmettelen suuresti, ehkä vielä "järkyttyny" eikä uskalla olla kovi innoissaan vielä. Kokoajan miettii et mitä mä "pelkään".
Anteeks sekava sepostus.
 
^mulla on vähä samankaltaisia ajatuksia...meilläki tärppäs ekasta ja kun testi näytti plussaa ni aloin miettimää mihin sitä lusikkansa on oikein työntäny. Lapsia siis haluan tai halutaan mutta vastuu, toisesta huolehtiminen ja kunnolliseksi ihmisen aluksi kasvattaminen on isoin ja pelottavin asia mitä varmaa elämän aikana tulee tehtyä. Nyt vaan toivotaan että kyytiläinen pysyy visusti matkassa.

Mukava kuulla niemjan hyvistä ultra kuulumisista :) saako udella paljonko maksoi? Itseä hirvittäny hinnat mitä ainakin täälläpäin oon katsellu.
 
Itselle kävi niin ihana tuuri, että oma isosisko on raskaana kanssa ( hänelle tulee siis kolmas lapsi ):) Hänellä tais olla elokuussa laskettu aika, joten pikkusille ei tule edes hirmusta ikäeroo :Heartred
 
151e maksoi tiuhtimus mutta me maksettiin se mielellämme.
 
Yllättävän halpa, sellaisen summan vielä voisi ajatella maksavansa...
 
Joo, en pitäny pahana :) nyt ollaan hyvillä mielin että ehkä en enää toista ota (mitä ensi ajateltiin) mutta jos yhtääkkään tuntuu siltä niin käyn vielä kerran ennen nt-ultraa. Hyvää käyttöä häärahoille :wink onhan tuo aika säälittävä piste mitä nyt näkyi mutta tärkeintä oli nähdä se syke :Heartred tuos tuo papu vielä :happy:
Nyt vaan jännään miten saan mahan pidettyä vanhemmiltani ja muilta piilos äitienpäivään asti ku joudun kotosalla asumaan töitten takia pari viikkoa :grin
Toki jos tämä pahoinvointi jatkuu samana tai pahempana että kunnolla oksentaa pitää niin ei silläkää piilotella raskautta..

Mites te aattelitte kertoa vanhemmille? Tai koska?
 

Liitteet

  • WP_20150310_007.jpg
    WP_20150310_007.jpg
    960 KB · Katsottu: 68
Ajatuksena on ollut, että kun ollaan saavutettu rv.12 nii uskalletaan kertoa lähimmille, mutta joudun varmaan ensi viikolla kertomaan yhdelle kaverille kun ollaan lähdössä illanviettoon ja hän kyllä alkaa heti epäilemään jollen juo :) mutta muuten jos kaikki menee hyvin ja np-ultrassa kaikki ok niin äitienpäivänä aiotaan kertoa perheille. Veikkaan kyllä, että äitini hoksaa aiemmin kun tuntee mut vaan niin hyvin ja huomaa pienetkin muutokset!

Onko muilla paljon raskausoireita? Itseä väsyttää enemmän, useammin kylmä, nännit hieman arat ja huono olo tulee nopeammin jollei muista syyä...
 
Mulla väsy, tai oikeastaan uupunu olo. Ajatuski töihin menemisestä uuvuttaa, ja nukkuisin paljo. Etovaa oloa ollu viikon, tänä aamuna niin pahaa että tosiaan piti kyökkimään mennä. Sitä on koko päivän aina. Oksentamista ootellessa... Ja tissit on kasvanu, kipeät ja painavat. Eilen rupesin itkemään ku emmentaalis mentiin naimisiin :D että vähä herkäs tunteet. Ja turvotus mahas on jo aamusta asti. Ilmavaivoja on. Ja vielä jatkuva nälkä ja ihme mielitekoja välillä!

Oireiden paljouden takia epäälinki että olisin ollu pidemmällä mutta empäs ollukkaa :) ja kahtaki veikkasin mutta ei näkyny toista ultras. Veikkaan siis että poika tulee, poikia odottavilla oon lukenu olevan enempk oireita ja pahoinvointia..
 
Minä isona tyttönä soitin ekana äitille ku testi näytti kahta :D Menin niin sekasin ja soitin ja painotin kyllä että ihan eka testi oli ja että teen uuen jne, omaa oloa helpotti hirveesti ku se oli niin tohkeissaan ja iloinen asiasta :) siellä se väsäs ristiäiskortteja mun siskon lapselle mikä kk sitten synty :D tohkeissaan oli että ompahan mummolassa kaikki valmiina tätäkin sankaria varten sitten :Heartred
 
Tosiaan mulle eka laps ja miekkoselle toinen. Pojalta todettiin vakava sairaus minkä takia mieli välillä vähän maassa ollut ja paljon pitäny sairaalassa viettää päiviä, mutta tämä tuo nyt erillaista iloo tämä uusi elämän alku. Saa nähä miten käytännössä asiat menee pojan hoitojen kanssa yms mun raskauden kun lääkkeet on niin kovia että raskaana olevan täytyy käyttää suojavälineitä tietyissä tilanteissa :sad001
 
Esikoista on yritetty elokuusta lähtien ja nyt siis 5+5 Viimeisimmällä kerralla käytin ekaa kertaa ovulaatiotestejä eikä ovulaatiota löytynyt joten raskaus tuli iloisena yllätyksenä.
 
Meillekin ensimäinen tulossa, hurjan jännää! Tänään katsastelin jo millainen äitiyspakkaus on tänä vuonna ja näytti söpöltä kerrassaan. Ihan tässä alkaa malttamaton olemaan kun haluaisin kertoa kaikille raskaudesta! Mies haluaa kuitenkin vielä muutaman viikon ainakin ootella, ennen ku kerrotaan! Onneks minun sisko sattui olemaan paikalla, silloin kun oli pakko testi tehdä, niin se tietää :) on edes yksi kenelle voi vähän purkaa tuntojaan myös..vaan kun tahtoisin kertoa kaikille :D on se kun ei yksi riitä :D
 
En tiedä teistä muista, mut itellä o mieles käyny miltä tuntuu kaupal/kylillä käydä sit, ku alkaa raskaus näkyy ihan kunnolla... Ite asun tosi pienessä kaupungissa, jossa jokanen tuntuu tuntevan ainakin jostakin toisensa. Voin jo kuvitella ne pitkät katseet ja kääntyilevät päät, kun kävelen kaupalla. Okei eihän sitä pitäs muiden mielipiteistä välittää, mut no.... laughing7
 
Takaisin
Top