Ensimmäinen neuvolakäynti

En oo miekkää vielä varannu ekkaa, viikkoja nyt 6+3, muistaakseni :D
 
Tänään ekassa neuvolassa, viikkoja ehkä 7+1, mutta tämän näemme sitten joulukuussa ekassa ultrassa :smiley-bounce012

Meille osui todella kiva neukkutäti, joka suhtautui meihin hyvin ja avoimesti. Kertoi oleellisia asioita ja oli ammattitaitoinen. Pari tuntia vierähti siellä aika nopsaan :laughing002
 
Miä sain neuvolan ens kuun alkuun, jolloin viikot 9+1. Sain soittaessani myös luvan aloittaa raudan, aina ollut hemppa alhainen ja nyt tuntuu että vähänkin kun tekee jotain niin on lihakset hapoilla :sad001
 
Täälläkin neuvola ens kuun alkupuolella, sillon viikkoja jotakin 8+. Tuntuu kauheen aikaiselta, kun esikosta kävin joskus lähempänä 10. Ja kun oloja ei oo minkäänlaisia, niin tuntuu kovasti hölmöltä ajatus mennä neuvolaan ihmettelemään. :dance008
 
Mulla eka neuvola 3.12 ja silloin on rv10+0. Kun lupaa neuvolan ilmoittautumiseen en saanut vasta kun perjantaina kun mulla oli sairaalalla varhaisultra. Mutta eipä tuohon oo kun kaks viikkoo. Sitä tässä seuraavaksi odotellessa... Toivotaan että pääsis seuraavaan ultraan ennen joulua. Muuta se selviää aikanaan...
 
Täälläkin eka neuvolakäynti takana! Ultra lupailtiin vasta ihan joulukuun loppuun, mutta nyt kutittelee hirveästi ajatus siitä, että kävisi vielä ennen joulua yksityisellä tsekkaamassa, että kaikki on ok. Jouluna näkee kuitenkin niin paljon sukulaisia, että olisi varmempi mieli kertoa asiasta..

Mulle kävi niin hyvä mäihä (eihän se mäihä oo, vaan liian ankara verotus..), että saan aika reilusti palautuksia. Niistä ehkä raaskisi sen toisenkin yksityisen ultran maksaa.. :)
 
Kävin eilen ekassa neuvolassa ja neuvolatäti oli just niin ihana kun ajattelinkin ja kysy ite haluanko että kurkataan ultralla miltä siellä näyttää :Heartred

Ja siellähän näky täysin viikkojaan vastaava vaavin alku oikeessa paikassa ja sykekkin löyty, kuulemaan sitä ei pystyny. ❤ oon niiiin onnellinen! Tuulimunan pelko on melko voimakas ollu mutta nyt on todistettu se huoli turhaks :)

np-ultraan pääsen kuulemma varmasti ennen joulua kun 17.12. Tulee se 12+0 täyteen, menis liian pitkälle jos menis joulun jälkeen :) joutuu varmaan appiukolle paljastaa jo ennen sitä että saan miehen vapaaks ja sinne mukaan kun tekevät töitä yhdessä :) muille paljastetaan vasta jouluna, tosin jos joku kysyy ni ei ruveta valehtelemaan kun nyt on varmuus että pikkunen on tulossa ❤
 
Miulla tehtiin esikoisen aikana joskus 11+4 ja nuorimmaisen aikkaan 13+2. Sillon oli jo ihan vauvan näkönen. :)
 
Miullakkii tais olla että 19.12 tullee se täytteen, just miun synttärinä. :)
 
Mulle sanottiin, että np-mittaus pitäisi tehdä 11+3 ja 13+0 välillä. Mä olen itte menossa 11+5 eli 18.12. On vähän hilkuilla mutta muuten tulee joulun pyhät vastaan.
 
Mulla on eka ultra tiedossa, kun viikkoja on 11+3... Tosin kun viikoista ei täyttä varmuutta ole, niin siellä se vasta paljastuu. En millään jaksaisi odottaa tuota fiilistä, minkä sinä lidis^ jo sait :love2
 
Pari päivää on raskaus ollut tiedossa ja tänään soittelin neuvolaan (4+3 omien laskujen mukaan menossa). Ensimmäinen neuvola on nyt varattu 12.12. Mukava oli terkan kanssa jutella ja selvittää, että saanko jatkaa lääkkeiden käyttöä. Onnistuin tänään kyllä stressin saamaan jo tästä neuvolan ajankohdasta, kun millään ei meinannu löytyä sellaista aikaa, ettei töistä tarttis olla poissa ja vielä mieskin pääsisi paikalle. Mietittiin myös mahdollisen varhaisultran ajankohtaa, niin se taitaa osoittautua vielä vaikeammaksi. Onko teillä ollut mies mukana ekalla neuvolakäynnillä vai oletteko käyneet yksin? Ja mitä kaikkea siellä oikein käydään läpi?
 
Miulla eka neuvola 2.12., mut kerran oon päässy niin pitkälle, et kävin ekassa neuvolassa, nii menin kyl ihan yksin. Miust tuntu, et siel lähinnä juteltiin, ei otettu mitään kokeita tms. Eipä se mies ois siellä mitään tehnytkään...
 
Eipä sillä miehellä ekalla käynnillä kummoista roolia ainakaan täällä ollut. Tällä kertaa sanoin siipalle heti, että neuvolan takia ei tarvi töistä ottaa vapaata. Tulee sitten varhaisultraan.
 
Mä varasin ekan neuvolan niin että mieskin pääsis mukaan, mutta sit pitäis esikoinenkin ottaa ja sillä ei varmaa hermo kestäis olla siellä tuntia :)
Eli mies saa jäädä kotiin ja tulla ultriin sitten. Se nyt kuitenkin esikoisen aikana oli melkein joka neuvolakäynnillä mukana, eli tuskin tulis mitään uutta esille hänellekkään.
 
Takaisin
Top