Ensimmäinen neuvolakäynti

Itse soittelin aikaa heti seuraavana aamuna plussaamisesta. Puhelimen toisessa päässä laskeskeltiin laskettua aikaa menkkojen mukaan, mutta mulla on niin epäsäännöllinen kierto että saas nähdä siirtyykö päiväys paljonkin. Laitettiin tasan kolmen viikon päähän eka käynti, kun täti laski mun olevan viidennellä.
 
26.11 neuvola mulla ja la 3.7 menkkojen mukaan:) ja ekana neuvola päivänä olen 8+5 jos kaikki menee hyvin:) ihana opiskelija tyttönen vastas :)
 
Mie aattelin kysästä tuon miun 5kk täyttävän tyttären neuvolan yhteyvessä aikkaa itelle. Yrittäs päästä ultraanki lääkärille että sais varmistuksen onko hedelmöittyminen millpn tapahtunu, kierto epäsäännöllinen synnytyksen jälkeen ollu.
 
Mä soittelin eilen neuvolaan, kyselläkseni terkan mielipidettä vuodosta. Kovasti onnitteli jo neuvola mul olis sit joulukuun alus, jos se nyt on tarpeellinen (pakko koittaa pitää toiveita hiukan kurissa....)
 
Aiemmin pohdin tekeekö ne täällä eka lääkärikäynnillä ultraa, niin sain ystävältä kuulla että joo! Ihanaa, miehen syntymäpäivälle tosiaan sattuu. Toivottavasti kaikki menee hyvin siihen asti ja pieni syke löytyisi :Heartred kaks ja puol viikkoa vielä pitää odottaa. :)
 
Soitin neuvolaan.sain ajan 4.12. Viikot 5+2.ja laskettu aika olis 12.7.15..ny vaan jännittämään se kolme viikkoa:-D
 
Meillä eka neuvola varattuna 26.11., jolloin olisin kahdeksannella viikolla :) nyt oon miettinyt et pitäiskö sinne varhaisultraan mennä, kovasti tekis mieli kun vähän huolestuttaa tää "oireettomuus", tai lähinnä se ettei pahoinvointia ainakaan vielä ole.. Tuntuu niin epätodelliselta vielä kaikki :)
 
Täällä olis eka neuvola 18.11 ja lääkäri 19.11 viikkoja olis tuolloin kasassa 6+5/6 :)
 
Sainpas mäkin varattua neuvolan, 12.12 olis terkkari ja varhaisultraan sitten 15.12. Mitään käryä paljon sillon on viikkoja... Ei oo kyl haisuakaan paljon on nytkään :D
 
Takaisin
Top