Ensimmäinen neuvolakäynti

Eka neuvola oli pari viikkoa sitten. Sama th kuin kahden vanhemman lapsenkin kans ja hyvä näin. Tullaan tosi hyvin toimeen ja koen tulleeni ymmärretyksi kaikki nämä neljä vuotta kun hänet olen tuntenut. Seuraava kerta sitten tammikuussa, pitkä aika vielä sinne.
 
Eka neuvolakäynti takana, rv 9+3. Ihan hyvä maku jäi, terveydenhoitaja oli mukava ja asiallinen :)

Nt-ultra varattiin kahden viikon päähän eli 29.12. Ei jaksais odottaa,.. pelottaa ettei mahassa ole ketään kun oireet on edelleen niin vähäiset! Onneks tuossa on jouluvapaat välissä niin luulisi päivien menevän aika huomaamatta ja toivon mukaan ultra on ennemmin kuin tajuankaan!

Onko teillä paino noussut jo nyt? Miulla paino oli sama mitä ennen raskauttakin, mikä sai taas vähän lisää huolettamaan..
 
Huomenna vihdoinkin se eka neuvola. Saa kuulla missä sitä oikeasti mennään. Olin toivonut että pääsisi ekaan ultraan ennen joulua, mutta ei taida ehtiä.
 
Täälläki eka neuvola ohi ja sydänäänet kuulu vaikka täti ensin epäili ettei viel välttämättä kuulu ku viikkoja alle 10 :) mulla siis 9+3 ja tammikuun alkuun meni ultra
 
Täälläkin eka neuvola käytynä, tosin jo viime viikolla, mutta ihan unohtunut tänne turinoida. Tuttu täti oli esikon ajalta, ja muutenkaan ei mitään kummaa, paitsi se, että täti löysi sydänäänet jo viikolla 8+1! Oltiin molemmat varmoja ettei mitään kuulu vielä noin aikaisin, mutta sieltä se laukka löytyi. Epäili täti, että hoikkuuteni voi edesauttaa äänien kuulumista, kun ei oo vaimentavaa kerrosta välissä.
 
Kävin myös tänään ekassa neuvolassa ja viikkoja 8+5. Sama täti, kun viimeksi ja on ihana nainen! Lääkärikin onneks löytyy vielä samasta laitoksesta, vaikka en siitä niin hirveesti tykkää, mut eipähän ainakaan tarvi ajella pitkää matkaa. Mulla ei sydänääniä vielä kuunneltu. Verikokeeseen meen 5.1. ja sen jälkeen saan varata aikaa np-ultraan. Pelottaa, että se ultra menee ton verikokeen takia kauheen myöhäselle. Mut eipä tosta ekasta neuvolasta juurikaan mitään käteen jäänyt, perus settiä ja ultraa odotellessa...
 
Ensimmäinen neuvola takana. Täti oli eri kuin mitä tulee jatkossa olemaan koska omalle hoitajalle en olisi saanut sopivaa aikaa. Labrat varattu ja joulun jälkeen pitäisi sinne painella. Myös sokerirasitus pitää varata, plääh.
 
Täälläkin eka neuvola nyt takana. Jännitti kovasti! Onneksi mies pääsi mukaan, oli ihanaa olla yhdessä siinä, molemmille ihan uuden tilanteen edessä. Kaikki oli ok, ja oli kiva lukea niitä kaikkia vihkosia ja lippusia lappusia mitä mukaan tuli. Ahkerana päiväkirjan pitäjänä kirjoitan varmasti tuntojani saamaani kalenteriin(kin). Hauska lukea jälkeen päin. Yli puolet meni ohi korvien mutta onneksi voi soittaa. Huh huh!
 
Takaisin
Top