Me ollaan kotilomalla
On tää ollu kyllä jännää, ja ollaan vähän töppäilty ja sit myös onnistuttu. Eilen ei tajuttu laittaa pientä nukkumaan ajoissa ni saatiin sitten pitkäaikainen rangaistus kun hän oli niin väsynyt monta syöttökertaa että aina piti letkuttaa osa ruuasta
Mutta sitten uuteen nousuun ja harjoiteltiin pari kertaa tissihommia ja toisen harjoituskerran jälkeen hän jaksoi juoda koko pullollisen maitoa
Vaaveli ei siis osaa imeä tissiä kun on liian pikkasena syntynyt.
Tänään harjoiteltiin niin että simulointiin sellainen synnytyksen jälkeinen tilanne, ja pistettiin hänet unisena minun paljaalle rinnalle, ja voi miten mahtavasti hän osasi ryömiä tissille, ja otti nänninkin suuhun, mut sitten tuli taas se tenkkapoo, että hän ei ymmärrä että miten sen ruuan saa sieltä tissistä,
ja taas meni hermo. Mutta oli kyllä hurjaa edistystä!
Normaalisti hän on tälläisten treenien jälkeen niin väsy ettei jaksa syödä kaikkea pullosta.
Nää imetysharjoitukset on kyllä rankkoja. Vaikka kuinka yrittää hokea että tekniikka on hyvä mulla ja maitoa tulee (nyt jo 1200ml/vrk! Mun pitää kohta alkaa luovuttamaan sitä
Vauva syö nyt 520ml/vrk), ja vauva osaa kyllä hamuilla, ja hakeutua siihen nännille, mutta sitten tulee tenkkapoo, että miten sitä imetään, ja sitten menee hermo ja alkaa itku. Hän vissiin luulee että se sieltä valuu itsekseen hänen suuhunsa, kun jos lypsää vähän makua, hän nielaisee ne ja taas itkee lisää
Mulla meinasi siellä osastolla pinna palaa ihan lopullisesti, ku hoitajat vähän niinkun painosti siihen imetyksen harjoitteluun. Helpotti hurjasti ku yksi hoitaja sanoi että kuule, ei sun ole mikään pakko väkisin yrittää jos et tahdo! Sen jälkeen taas vähän rentouduin näiden harjoitusten kanssa :) Ei se ole helppoa ku vauva itkee ja "vihaa" tissiä, raivoaa ja nyrkeillä hakkaa ja suuttuu heti kun se on siinä naaman edessä
Mut kyllä tää tästä!
Vauvakin saavuttanut jo syntymäpainonsa
Ja mä oon alle lähtöpainon
Oon itseasiassa laihempi kuin vuosiin
Maha on vaan pullataikinaa!
Huomenna takasin sairaalalle tarkistamaan bilirubiiniarvot ja katsellaan, päästäisiinkö suoraan takaisin kotiin vai mitä tapahtuu
Ja mulla on alkanut tehdä mieli seksiä
pitää ihan kohta kokeilla kun paikatkin on jo suht kunnossa