Mä olen kaikkinensa aina ollut vähän sellainen erakkoluonne, eli kaveripiiri on hyvin pieni. Myös se, että olen muuttanut useasti ympäri Suomea, vaikuttaa siihen, että kaveripiirini on pysynyt melko pienenä. Isäntä sen sijaan, koko ikänsä täällä Lahden seudulla asuneena, omaa ihan hyvänkokoisen kaveripiirin pitkältä aikaa, ja myös hänen koko sukunsa asuu tässä melkeinpä muutaman kymmenen kilometrin säteellä.
Omat sukulaiseni asuvat pitemmällä, mutta äitini on eläkkeellä, ja periaatteessa näin ollen hänen on helppo tulla kylään ja apuun. Hän kyllä asuu siskoni kanssa samalla paikkakunnalla, ja kun siskolla on kaksi alle 3 vuotiasta poikaa, niin paljon on apuna siellä ollut ja varmaan tulee olemaankin.
Toivoisin minäkin löytäväni jonkinlaista "vertaistukea" Monsterin syntymän jälkeen, kerhoista tai mitä täällä nyt järjestetäänkään.. Ja olen jo katsonut vauvajoogaryhmän meille valmiiksi! Ja olen tavannut myös Lahden alueen odottajia tässä kesän aikana, kun sellaiseen ryhmään tuolla facebookissa kuulun.