Ee
Sanaisen arkkunsa ammentaja
ÄÄÄH! Ressi! Miehen anoppi haluaisi tulla käymään sukulaistyttönsä kanssa jolla on n.2 vuotias poika myös mukana, olen nähnyt tämän sukulaistytön kerran miehen sukulaisen häissä. Ei siinä mitään, siivoasin muutenkin mutta kuulun niihin ihmisiin jotka ahistuu tällaisita tilanteista. Joku tuntematon (Siis minulle) tulee omaan kotiin ja pitäisi olla vieraanvarainen ja sosiaalinen. En todellakaan ole ikinä ollut vieraanvarainen, jos vieraita käy niin tietävät että kahvia pitää itse pyytää kun en itse välttämättä aina muista:D Saatan myös vaikuttaa vihaiselta tai muuten vaan vittumasielta, tai siis niin minulle on sanottu, vaikka en tarkottaisikaan. Perus ilmeeni on varmaan vaan sellainen:D En sitten millään jaksaisi väkinäisesti tutustua kehenkään. Hui kun kuulostampas kamalalle, mutta olen ihmininen joka on varautunut uusiin tuttavuuksiin aina. Ja kyseinen tyttö asuu poikansa kanssa n.200km päässä eikä miehenikään pidä häneen mitään yhteyttä. JA VIELÄ ... Ei ole kivaa kun muutaman tunnin varoitusajalla soitetaan ja ilmoitetaan!!! ÄÄÄÄÄÄÄ!!! Pääsimpäs purkautumaan.
Mie kyllä varmaan sanoisin suoraan etten ole enää oikein kykenevä ottamaan vieraita vastaan tai muu syy tai "syy", varsinkin jos tulee joku ihan uppo-outo tyyppi.