Piimää, voi ei, nyt mun alkoi tehdä mieli oikein kylmää piimää [:D] kaupat olis kyllä vielä auki, hmm...meillä on talkoot ja mies on pihalla puuhastelemassa, jospa lähtis ja huikkais auton ikkunasta, että lähden ostamaan piimää, saattais naapurit ihmetellä [:D]
Maailman parhaat miehet on kyllä kullanarvoisia tällaisissa tilanteissa [:)] mullakin on sellanen. Kovasti se yrittää tsempata mua, ja kuunnella mun voivotuksia, kohta mä pelkään että se alkaa ajattelemaan, että taas se valittaa [:(] mutta ehkä ei sentään.
Valaiskaapas nyt taas viisaampina siellä, kun mulla on siis päiviä 6+5 mutta olen raskausviikolla 7...eikös mun pitäis olla raskausviikolla 6?? Ainakin vauva-lehden laskurissa luki näin ja mä vähän ihmettelin.
Nyt on hankittuna alkoholitonta punaviiniä, Ebony Vale, Caberbet Sauvignon, valkkaria,Torresin Nautureo ja kuoharia Söhnleinin Brilliant [:D][:D] Täytyy testailla ja kertoilla sitten tuloksia. Noissahan on kanssa alkoholia 0,5, mutta se on niin vähän, enkä varmasti juo pullollista kerrallaan [:D]
Eilen maistoin Holstenia ja Amsterdamia. Oli ne aika järkytys [&:] mutta kai niihin tottuu. Amsterdam oli ehkä hieman parempi, vähän sitrusmainen maultaan.
Tiedän, että periaatteessa voisi ottaa lasin viiniäkin, mutta ollaan nyt tällä linjalla ainakin alussa. Ehkä jouluna voisi ottaa pikkasen tilkan [:)]