Huh näitä kaikkia mahdollisia olotiloja..[:'(] tai lähinnä järkyttävä väsymys mua vaivaa. Viime yönäkin tuli nukuttua reilu 11 tuntia[:D] ja ihan helposti olis voinu jo päikkäritkin ottaa.
Töissä on ihan kauheeta olla ku aamulla pitää jo 5-6 maissa nousta ylös ja sit käydä päivä tekemässä raskasta työtä.. Noh sittempä tulenkin kotiin ja syön jotain sitten ehkä aina pikku tirsat pitää ottaa että jaksaa odottaa iltaan ja tehdä iltapuuhat ja mennä nukkumaan [;)] pahaolo vaivaa välillä mut ei onneks pahasti.
Aamulla pitää keittää aina kahvit kun tekee mieli, mut sit ku ne on keittäny niin ei enää teekään mieli [:D][:D] päivällä pystyy vielä juomaan kahvia, saa nähdä jääkö sekin pois jossain välissä..
Ja mun selkä, AUUU sattuu!! voi että on sitte alaselkä jumissa..
Olenkin tässä miettinyt että millon sitä kehtaa hakee saikkua, työn tekeminen tuntuu välillä oikeesti tosi vaikeelta, vois ihan kertakaikkiaan nukahtaa välillä seisaaltaan.. Plaah..
On vaan jotenkin korkea kynnys jäädä saikulle kun olin viimetalvena lievän masennuksen tai ehkä enemmänkin väsymyksen takia n.3kk saikulla niin voitte uskoo, että akkavaltasessa työpaikassa siitä ei oikein tykätty, tunsin oloni oikeesti tosi syrjäytyneeks ja syylliseksi kun olin poissa, voin vaan kuvitella mitä kaikkea pas*aa siellä on musta puhuttu (esimies on aika räväkkä ja suorasanainen ja joskus olen kuullut ettei aina ihan nätisti puhu muista työntekijöistä)
Jäin saikulle sillon noin kuukautta ennen joulua ja eka saikku oli 2viikkoa, esimies sano sillon että toivottavasti pääset sitten jo töihin, kun kyllähän sinä tiedät miten kiireinen aika on ennen joulua.. JOO tiedän mut enkös mä just sen kiireen takia ole saikulla, huoh!![:@] Että näin paljon meistä työntekijöistä välitetään.. että sillon jos on kiire aika töissä niin sillon pitäs varmaan haudastakin nousta takas töitä tekemään. Ei saanu kyllä töistä sillon mitään tukea vaikka eikös se esimiehen pitäis olla työntekijoiden tukena kaikessa..
No mut toivottavasti kaikki menis hyvin ja sitten joskus äitiyslomalta vois mennä ihan uuteen työpaikkaan [;)]
Ja anteeksi tämä pitkä vuodatus, mutta kun alkuun pääsi niin ei voi jättää kesken!