----45+++++ kuumeiset

Täällä dpo7 (laskin dpo:t aiemmin väärin), en testannut vielä. Seurailen varmaan tätä tai toista ketjua vielä, mutta olen jo riitaantunut tarpeeksi internetissä tänään enkä oikein jaksa nyt enempää draamaa. Täällä on välillä tosi outo dynamiikka, ei millään pahalla.

Katie, me yritettiin pari inssiä ja viis icsi-hoitoa ennen kuin tärppäsi, mutta kyseessä oli kylläkin ensimmäinen lapsi.
 
Täällä dpo7 (laskin dpo:t aiemmin väärin), en testannut vielä. Seurailen varmaan tätä tai toista ketjua vielä, mutta olen jo riitaantunut tarpeeksi internetissä tänään enkä oikein jaksa nyt enempää draamaa. Täällä on välillä tosi outo dynamiikka, ei millään pahalla.

Katie, me yritettiin pari inssiä ja viis icsi-hoitoa ennen kuin tärppäsi, mutta kyseessä oli kylläkin ensimmäinen lapsi.

Marrasmai :) Toivon sinulle plussan tähän kiertoon:cheers :cheers :cheers


Valan kaikille kuumeileville uskoa, toivoa, rauhaa ja hyvää mieltä:smiley-angelic003
 
Kiitos kun kerroitte omia tarinoitanne. Mä yritän malttaa ensin siihe ekaan IVF hoitoon turhia huolehtimatta. Ehkä sitten saan myös tietää lisää, miten toiveikasta puuhaa se on.
Kaikille myös peukkuja superpaljon, jotta plussa tulisi pikimmiten :thumleft
 
Hei :) onko teillä mielipidettä siitä, että mikä on järkevä määrä yrittää hoidoilla? Mua nyt jotenkin ahdistaa, kun rahaa mennyt jo ihan mukavasti (meidän budjettiin tämä on paljon) tässä kevyessä aloituksessakin. Panoksien koventumisen myötä myös odotukset on kovemmat sille plussalle ja pettymykset varmasti suuremmat. Olisiko järkevä heti hoidon alussa päättää, että nyt pari kertaa katsotaan letroilla ja irroituspiikillä, sit kaksi kertaa IVF ja sitten antaa olla..?
Olisi joku stoppi, jonka jälkeen voisi sijoittaa vaikka näiden nykyisten lasten kanssa olemiseen ja tekemiseen..
Onko teille muille tehty / oletteko tehneet tämmöisiä suunnitelmia? Meille lääkäri ehdotti vaan miten aloitetaan ja ei muuta. Jos se on meistä kiinni, niin pelkään ettei yksimielisesti osata lopettaa. :smiley-angry005
Kaikkea tässä murehtii..:hungover:

Kp 12 vai onko tää dpo jotain, kun sen irroituspiikin sain kolme päivää sitten? :happy7:scratch

Ompas aikaisin annettu irroituspiikki. Millä perusteella jo kp9? Minkä pituinen kierto sulla normaalisti? Letrot? Sorry jos olet jo kirjoittanut nuo, pää lyö tyhjää kipeänä.

Meillä edelleen vaan letrot. Varasin lääkärin jotta saataisiin tammikuun kiertoon myös tuo irroitus. Ja siitä sitten mietitään eteenpäin. Meille sanottu, että IVF onnistumis% vain 1,niin ei oikein talousihmisenä kiinnostaisi nokn huono sijoitus. Enemmän kiinnostaisi lahjasolut.
 
Meillä edelleen vaan letrot. Varasin lääkärin jotta saataisiin tammikuun kiertoon myös tuo irroitus. Ja siitä sitten mietitään eteenpäin. Meille sanottu, että IVF onnistumis% vain 1,niin ei oikein talousihmisenä kiinnostaisi nokn huono sijoitus. Enemmän kiinnostaisi lahjasolut.

Peppipupu :) Oliko niin, että sinulle ei inseminaatiota ole kokeiltu?

Veikkaisin ikäsi perusteella mahiksen oleva enemmän, kuin 1%....43-vuotiaana se on tilaston valossa enemmän:cheers
 
Hyvä Tähti, rohkeesti vaan mukaan sinne toisaallekin kun aihe kolahtaa:grin! Ja niitä aiheita meinaa siellä riittää :whacky011..
Tsemppiä sulle tähän kiertoon :gen014

Lambi :) Vielä toinen vastaus tähän, että tuo puliseminen ei ole oma lajini. Kaihdan aina sellaista:smiley-ashamed004

Koska olen introvertti, niin kaikki turha löpimä ja pälätys, on häiritsevää.... oli sitä sitten missä vain, niin kaihdan:stop :smiley-ashamed004

Hyvin monet tottakai nauttivat pulinasta.

Tässä tuleekin esiin erilaiset persoonallisuudet. Sain täällä Moton persoonallisuustestistä tuloksena, että olen introvertti - INFJA - diplomaatti:happy:

Hyvin harvinainen, oliko peräti kaikkein harvinaisin persoonallisuus maapallolla- muistaakseni ALLE 1% koko ihmisväestä.

En siis voi väkisin yrittää osallistua tuonne ja teeskennellä:grin
.
 
Last edited by a moderator:
Ihan samoista asioista siellä keskustellaan mitä tässäkin ketjussa! Jos pelkästä kuumeilusta saa tässä ketjussa puhua, niin aika hiljaiseksi kyllä taitaa ketju jäädä... Itse ainakin mielummin keskustelen ketjussa missä voi puhua kaikesta mikä mieleen juolahtaa eikä vaan pelkästään kuumeilusta vaikka sekin ajankohtaista itselle on.
 
Ihan samoista asioista siellä keskustellaan mitä tässäkin ketjussa! Jos pelkästä kuumeilusta saa tässä ketjussa puhua, niin aika hiljaiseksi kyllä taitaa ketju jäädä... Itse ainakin mielummin keskustelen ketjussa missä voi puhua kaikesta mikä mieleen juolahtaa eikä vaan pelkästään kuumeilusta vaikka sekin ajankohtaista itselle on.

Täällä saa keskustella mistä vaan. Mutta palsta keskittyy vauva kuumeiluun:happy:

Minkä ikäinen olet MiisaS? Oletko kuumeilija? :rolleyes:

Täällä ei kerätä mitään kisapisteitä pulinan määrästä:happy:
 
Täällä saa keskustella mistä vaan. Mutta palsta keskittyy vauva kuumeiluun:happy:

Minkä ikäinen olet MiisaS? Oletko kuumeilija? :rolleyes:

Täällä ei kerätä mitään kisapisteitä pulinan määrästä:happy:
Edellisellä sivulla kirjoitin että kolmas ivf just menossa meillä. Ja ikää 40 vuotta niin kuin aiemminkin olen maininnut.
 
Peppipupu :) Oliko niin, että sinulle ei inseminaatiota ole kokeiltu?

Veikkaisin ikäsi perusteella mahiksen oleva enemmän, kuin 1%....43-vuotiaana se on tilaston valossa enemmän:cheers
Joo ei sitä inseminaatiota edes ehdotettu kun ei ole simpoissa vikaa. Toi ivf on laskettu ikä + amh 0.7+ munasarjan follit alle 10/puoli ultrassa. Eli sama tulos kun luomuna ivf hoidoilla. Max 3 solua ja niistä suurin osa roskaa.
 
Joo ei sitä inseminaatiota edes ehdotettu kun ei ole simpoissa vikaa. Toi ivf on laskettu ikä + amh 0.7+ munasarjan follit alle 10/puoli ultrassa. Eli sama tulos kun luomuna ivf hoidoilla. Max 3 solua ja niistä suurin osa roskaa.

Peppipupu :) Voi ei....mä kannan vauvan sulle sinne korissa.. nyt kaikki haikarat lentäköön sinun ovelle:cheers:smiley-angelic003
 
Samma här. Senkään takia ei enää mihinkään hoitoihin lähdettäisi josko muutenkaan. Tuo runneltu kohtu ei oikein halunnut hyviä alkioita vastaanottaa silloinkaan kun se oli kunnossa saati enää. Että luopumista tässä tehdään.. little by little. Se mua on aina tänne saakka vielä kantanut että olen jotenkin raskautunu mut tuo kohdun tilanne vie homman aika realistiseksi

Sharmander :) Miten teillä etenee? Joko ovisplussa pärähti? Mikä dpo?:rolleyes:
 
Ei tuo sen vaativammalta tunnu kuin inssitkään. Pistelyt on sujunut hyvin ja samoin punktiot tähän mennessä. Lähinnä pelottaa jo etukäteen se, että jos tästä ei tulosta saada niin sit meidän hoidot on näillä näkymin tässä.
 
Ei tuo sen vaativammalta tunnu kuin inssitkään. Pistelyt on sujunut hyvin ja samoin punktiot tähän mennessä. Lähinnä pelottaa jo etukäteen se, että jos tästä ei tulosta saada niin sit meidän hoidot on näillä näkymin tässä.

MiisaS :).onko sinulle tehty myös siis inssejä?

Mä niin pidän sormet ja varpaat pystyssä, että tämä IVF toisi plussan:singing: :cheers
 
Odotamme jännittyneinä josko teiltä ivf -päätöstä saatais pian:nailbiting:!?
Nyt vois painaa täysillä sitä skorpioniatyttöä 2020 kohti:happy093...

Lambi :) Vielä ei Skorpparia tule, mikäli nyt tärppää....

Mutta jospa maailmankaikkeus päättääkin antaa minulle Leijona lapsen(?):Heartpink:rolleyes: :smiley-angelic003

Ihanainen Leijona....kerrassaan mahtava!!:p Aurinkoinen ja päättäväinen, hieman ylpeäkin Leijona:p

Odottavilla mielin kohti ovista:cheers


Plussaa tänne palstalla kaikille!!:cheers:cheers:cheers
 
Kävin kädentaitojen messuilla. Lähti vähä lapasesta :hilarious: 6h tarpomista kaverin kaa. Törmäsin kahteen raskaana olevaan kollegaan. Toisen la huhtikuun alussa, toisen vappuna. Kuulin heiltä, että eräs toinenkin kollega odottaa. Lisäksi on vielä kaksi muuta jäämässä äippälomalle keväällä. Kiva :rolleyes: Kaikki nämä ovat 10v tai enemmän nuorempia kuin minä :sorry:

Helena80 :) Mitä kiinnostavaa erityisesti löysit messuilta?:rolleyes:

Meidän 3-v. pojan, serkun perhe oli myös siellä oman pienen 6kk ikäisen kanssa, tämä messu oli Tampereella...
 
Last edited by a moderator:
Oi talvi...missä olet?

20191126_213004.jpg
Jouluvalot syttyvät jopa synkimpäänkin pimeyteen:Heartred
Lunta kaivataan
:cheers
 
Takaisin
Top