----45+++++ kuumeiset

Yölento :) Aivan näin :)

Lähinmä se, että olis kiva, että mikäli välikommentteja tänne kirjoitetaan, niin ne olisivat hyvässä hengessä kirjoitettu,.

Ei siis esim. tyyliin "sen yhden jutut on bimboja"...."sillä on jokin sairaus".. Niitä mitä tänne sateli erä(i)ältä henkilöiltä välillä.

Sellaista en tee itsekkään ja pitää yrittää kunnioittaa toisia ihmisiä. Että sellaista pientä toivetta tässä peräänkuulutan!:happy:


Kp8 (29)
Kun sinulle tuollaisia kommentteja välillä satelee, niin kannattaa miettiä, minkä vuoksi. Onko omassa toiminnassasi ja viestinnässäsi jotain kehitettävää?

Ei täällä kukaan kiusaamismielessä ole ollut liikkeellä. Sellaiseen ylläpito puuttuu herkästi. Kiitos siitä heille.
 
Kun sinulle tuollaisia kommentteja välillä satelee, niin kannattaa miettiä, minkä vuoksi. Onko omassa toiminnassasi ja viestinnässäsi jotain kehitettävää?

Ei täällä kukaan kiusaamismielessä ole ollut liikkeellä. Sellaiseen ylläpito puuttuu herkästi. Kiitos siitä heille.

Yölento :) Oli motiivi mikä vaan, se ei ole hyvän tavan mukaista. Tämä on mielipiteeni. Mutta nythän, kun väki saa rupatella siellä, niin ei luulisi kenelleklään tulevan tarvetta käydä vastaavia enää meille kommentoimassa:laughing002
 
Sharmander :) Huomasin, että kirjoitit simne teidän pulina palstalle, "ettei toivota kommentointeja".
Miksi et kirjoittanut asiaa, kokonaisuudessaan niin kuin sen täällä hetki sitten ilmaisin?:rolleyes:

Jokainen saa täällä käymässä lukemassa mitä olen kirjoittanut. Ja nyt toivotaan ettei tekstejä muunnella, tai jätetä kokonaisuutta sanomatta:smiley-angelic003

Kiitos ja syvä kumarrus!:gen053
 
Last edited by a moderator:
Sharmander :) Huomasin, että kirjoitit simne teidän pulina palstalle, "ettei toivota kommentointeja".
Miksi et kirjoittanut asiaa, kokonaisuudessaan niin kuin sen täällä hetki sitten ilmaisin?:rolleyes:

Jokainen saa täällä käymässä lukemassa mitä olen kirjoittanut. Ja nyt toivotaan ettei tekstejä muunnella:smiley-angelic003

Kiitos ja syvä kumarrus!:gen053
Jos haluat oikaista, niin sinne saa kirjoittaa kuka tahansa, sinäkin. Se on kaikkia meitä varten. Ikärajakin on viitteellinen.
 
Jos haluat oikaista, niin sinne saa kirjoittaa kuka tahansa, sinäkin. Se on kaikkia meitä varten. Ikärajakin on viitteellinen.

Yölento :) Toistaiseksi keskityn tänne....tässäpä ainakin näkee, että miten siellä tekstejäni "siteerataan" ja miten niille siellä naureskellaan jne..

Täällä on ihanan rauhaisaa olla.

Kiitos kutsusta toki:happy:
 
Last edited by a moderator:
Yölento :) En tiedä luetko tätä viestiä, mutta ois ehdotus:

Mitä mieltä olette siitä, että kun teillä on siellä nyt se oma ketju, niin oisko teille ok, ettei sieltä käytäisi tänne huutelemassa kommentteja ilman, että on jokin keskustelun aihe menossa?:rolleyes: En tietenkään epäile, että kukaan sitä tekisi.

Ja tällä tarkoitan sitä, etten myös itsekään käy siellä teidän puolella painelemassa mielipiteitä teidän keskusteluihin, tai heittelemässä jotain kommentteja/mielipiteitä teidän juttujen väliin.

Pidetään nämä ketjut ihan omina keskusteluina :)

Tänne saa tulla hyvässä hengessä mukaan juttelemaan, jos huvittaa :) Varsinkin arvostin kovasti näkemyksiä Lambilta, Katjushalta, Eclipseltä, Peppipupulta, Motolta ja tietenkin sinulta.... :)

Oikein hyvää pulinaa sinne ja joulunodotusta:cheers
Ei ole mitään meidän ketjua tai teidän ketjua. On vain kaksi ketjua foorumilla, ja kuka tahansa saa itse valita, kirjoittaako molempiin ketjuihin, vain toiseen ketjuun vaiko ei kumpaankaan ketjuun.

Yölento ei voi sopia mitään kenenkään muun puolesta kuin itsensä, koska ei hän ole kenenkään päällikkö. Ihan sama koskee kaikkia muita, ihan jokainen tällä foorumilla on vastuussa vain itsestään, täällä ei ole mitään ryhmiä, joissa joku komentaisi muita.

Jos joku mielestäsi kirjoittaa epäkohteliaasti, ilmianna viesti ylläpidolle. Ei täällä kukaan rivijäsen ole muiden rivijäsenten kirjoituksista vastuussa, eikä kenelläkään rivijäsenellä ole päätösvaltaa muiden sanomisiin tai tekemisiin.

Uuteen ketjuun ovat tervetulleita kaikki, niin kuumeilijat, odottajat, lasten kanssa jo elävät ja lapsettomuuttakin potevat nelikymppiset tai sellaiseksi itsensä tuntevat ihmiset. Eikä tarvitse valita tämän ja uuden ketjun väliltä, voi ihan vapaasti kirjoittaa vaikka molempiin.
 
Tähti. Kaikella hyvällä. Tässähän sä tämän itse toteat. Sori lyhensin tota sun tekstiä. Löytyy siis edelliseltä sivulta. Kaikkea hyvää SUN ketjuun!!
Mitä mieltä olette siitä, että kun teillä on siellä nyt se oma ketju, niin oisko teille ok, ettei sieltä käytäisi tänne huutelemassa kommentteja ilman, että on jokin keskustelun aihe menossa?:rolleyes: En tietenkään epäile, että kukaan sitä tekisi.

Ja tällä tarkoitan sitä, etten myös itsekään käy siellä teidän puolella painelemassa mielipiteitä teidän keskusteluihin, tai heittelemässä jotain kommentteja/mielipiteitä teidän juttujen väliin.

Pidetään nämä ketjut ihan omina keskusteluina

En mä sanonu ettei tätä saa lukea. Sanoin että täällä toivotaan ettei heitetä välikommentteja. Etkö sä sitä tossa tarkottanut?
 
Sanoin että täällä toivotaan ettei heitetä välikommentteja. Etkö sä sitä tossa tarkottanut?

Sharmander :) välikommentteja ilman, että on jokin keskustelun aihe menossa.
Täsmensin, mitä kirjoitin.

Ei varmaan ois kivaa, jos mä heittelisin sinne teidän keskustelun väliin jotain omiani. Ennemmin sitten keskustelisin asiasta ihan kokonaisuutena :)
 
Halusin vaan sen tuolla sanoa, ettei tule sulle pahaa mieltä jos joku ei tota sun pyyntöä huomannu.

Ei yhtään tule, täällä on ihan jejj mukavaa nyt kun on hyvä jengi, eikä tarvitse lukea niitä rumia kommentteja, joita aika ajoin tänne on heiitellyt pari heppua sieltä "teidän" uudesta ketjusta. Olen huojentunut:smiley-ashamed004:p

Nyt me täällä voimme keskittyä ihan täysin rinnoin vauvakuumeilemaan ja tehdäänkin tästä palstasta paras ikinä:Heartred :cheers

Plussaa meille kuumeilijoilla superisti!!:cheers :cheers :cheers
 
Hei kaikki!

Olen taustaillut täällä aiemmin, koska olen kai "juniori" - harvoin pääsee sanomaan näin :laughing021(melkein 40v). Toisessa ketjussa olen kirjoitellut, kun iltatähteä yritetään saada hoitojen avulla. Ensimmäinen hoito ei onnistunut, nyt toinen meneillään. Tiedättekö, onko tämä ikäisillä muuten munasolujen tai alkioiden laatu tai kohdun olosuhteet heikommat nuorempiin vrt, jos kromosomit on todettu normaaleiksi? Ja jos on, millä (kaikilla) tavoin? Mietin ensimmäistä epäonnistunutta hoitoa, että mitä voisin vielä tehdä onnistumisen eteen..

Rosmariini :) Tervetuloa mukaan kuumeilu palstalle:cheers

Luultavasti vain munasolujen laatu, mutta uskoisin sinulla olevan vielä rutkasti mahdollisuuksia raskauteen:happy:

Onhan sinulla käytössä kaikki vitamiinit? Myös Ubiqinon?

Pikaista plussaa:cheers
:wav
 
:greet025
Hannuli77 :) Sinusta olisi mukava kuulla pitkästä aikaa:cheers

Oletko täysin luopunut kuumeilusta?
 
Last edited by a moderator:
Jos haluat oikaista, niin sinne saa kirjoittaa kuka tahansa, sinäkin. Se on kaikkia meitä varten. Ikärajakin on viitteellinen.

Sen verran perun lupauksiani, että voin kyllä painaa sitrenkin mielipidenappia, koska tännekkin sitä on tehty....ja kaikille kivoillehan peukutan sitä "tykkää":p
 
Hyvä Tähti, rohkeesti vaan mukaan sinne toisaallekin kun aihe kolahtaa:grin! Ja niitä aiheita meinaa siellä riittää :whacky011..
Tsemppiä sulle tähän kiertoon :gen014

Kiitos Lambi :) Oot ihana:Heartred
Toivon sinulle hyvää odotuksen jatkoa:Heartbigred:Heartbigred :Heartbigred

Toivottavasti käyt täällä jutustelemassa ja ehdottomasti haluan olla kärryillä siitä, että, koska vauva alkaa syntyä:cheers
Se on jo aika PIAN(?):smiley-angelic003


Mä pysyttelen nyt täällä, koska tämä on "palstani", enkä halua aiheuttaa hämminkiä, sillä "jotkut" eivät halua mua samaan pulinaan, (enkä halua saada tänne enää niitä rumia viestejä enempää).

Älä tästä hätäänny, viihdyn täällä oikein hyvin ja nyt täällä onkin selvästi rauhallisempaa:grin:smiley-ashamed004

Uskoisin saavani tänne lisää uusia vauvakuumeisia, vaikkapa sellaisia, jotka ovat kivanhenkisiä, järkeviä, eivätkä säikähdä tavallisia erilaisuuksia:cheers
 
Hei :) onko teillä mielipidettä siitä, että mikä on järkevä määrä yrittää hoidoilla? Mua nyt jotenkin ahdistaa, kun rahaa mennyt jo ihan mukavasti (meidän budjettiin tämä on paljon) tässä kevyessä aloituksessakin. Panoksien koventumisen myötä myös odotukset on kovemmat sille plussalle ja pettymykset varmasti suuremmat. Olisiko järkevä heti hoidon alussa päättää, että nyt pari kertaa katsotaan letroilla ja irroituspiikillä, sit kaksi kertaa IVF ja sitten antaa olla..?
Olisi joku stoppi, jonka jälkeen voisi sijoittaa vaikka näiden nykyisten lasten kanssa olemiseen ja tekemiseen..
Onko teille muille tehty / oletteko tehneet tämmöisiä suunnitelmia? Meille lääkäri ehdotti vaan miten aloitetaan ja ei muuta. Jos se on meistä kiinni, niin pelkään ettei yksimielisesti osata lopettaa. :smiley-angry005
Kaikkea tässä murehtii..:hungover:

Kp 12 vai onko tää dpo jotain, kun sen irroituspiikin sain kolme päivää sitten? :happy7:scratch
 
Hei :) onko teillä mielipidettä siitä, että mikä on järkevä määrä yrittää hoidoilla? Mua nyt jotenkin ahdistaa, kun rahaa mennyt jo ihan mukavasti (meidän budjettiin tämä on paljon) tässä kevyessä aloituksessakin. Panoksien koventumisen myötä myös odotukset on kovemmat sille plussalle ja pettymykset varmasti suuremmat. Olisiko järkevä heti hoidon alussa päättää, että nyt pari kertaa katsotaan letroilla ja irroituspiikillä, sit kaksi kertaa IVF ja sitten antaa olla..?
Olisi joku stoppi, jonka jälkeen voisi sijoittaa vaikka näiden nykyisten lasten kanssa olemiseen ja tekemiseen..
Onko teille muille tehty / oletteko tehneet tämmöisiä suunnitelmia? Meille lääkäri ehdotti vaan miten aloitetaan ja ei muuta. Jos se on meistä kiinni, niin pelkään ettei yksimielisesti osata lopettaa. :smiley-angry005
Kaikkea tässä murehtii..:hungover:

Kp 12 vai onko tää dpo jotain, kun sen irroituspiikin sain kolme päivää sitten? :happy7:scratch

Katie :) Meitä Klinikka ei ole neuvonut rahallisesti, että miten olisi järkevin toimia. Tämä on oikeastaan aika hyvä kysymys, jonka esitit!

Itse pääteltiin, että aloitetaan insseillä, joka sitten kerrasta tärppäsikin :) Sitten tämän toisen lapsen yrityksen kanssa on yritetty jo monilla insseillä, mutta ei ole onnistunut, joten mentiin IVF hoitoon...vielä ei tulosta ja välissä taas on menty insseillä....uusinta IVF on tarjolla. Vauva ois niim tavoitteena:smiley-angelic003

Missään kohdassa Klinikka ei ole sanonut, että pitäisi toimia tietyllä tavalla, että kyllä jää paljom omille harteille tehdä päätöksiä, (myös rahallisesti).

Koittakaa ensin insseillä ja toivotaan, että saatte sillä plussan!:Heartred:cheers
 
Hei :) onko teillä mielipidettä siitä, että mikä on järkevä määrä yrittää hoidoilla? Mua nyt jotenkin ahdistaa, kun rahaa mennyt jo ihan mukavasti (meidän budjettiin tämä on paljon) tässä kevyessä aloituksessakin. Panoksien koventumisen myötä myös odotukset on kovemmat sille plussalle ja pettymykset varmasti suuremmat. Olisiko järkevä heti hoidon alussa päättää, että nyt pari kertaa katsotaan letroilla ja irroituspiikillä, sit kaksi kertaa IVF ja sitten antaa olla..?
Olisi joku stoppi, jonka jälkeen voisi sijoittaa vaikka näiden nykyisten lasten kanssa olemiseen ja tekemiseen..
Onko teille muille tehty / oletteko tehneet tämmöisiä suunnitelmia? Meille lääkäri ehdotti vaan miten aloitetaan ja ei muuta. Jos se on meistä kiinni, niin pelkään ettei yksimielisesti osata lopettaa. :smiley-angry005
Kaikkea tässä murehtii..:hungover:

Kp 12 vai onko tää dpo jotain, kun sen irroituspiikin sain kolme päivää sitten? :happy7:scratch

Me kysyttiin toisen inssin jälkeen, että jos ei toivottua tulosta tule, niin mitä suosittelevat. Suositus oli ivf. Ja siihen myös lähdettiin. Kun ei ensimmäinen ivf tuottanut myöskään toivottua tulosta, niin suunnittelupalaverissa lääkäri ehdotti meille alkiodiagnostiikkaa. No siihen suositukseen jälleen päädyttiin, mutta kävi niin ettei saatu kuin yksi alkio, joten lääkärin mielestä ei ollut järkevää tehdä diagnostiikkaa vain yhdelle. Tämä siis siksi ettei siinä olisi voitettu yhtään enempää aikaa kuin sillä, että kroppa kertoo itse onko alkio kunnossa. Rahaa se olisi vain vienyt reilusti enemmän. Raskaus ei tästäkään alkanut, joten oltiin sen päätöksen edessä, että miten jatketaan. Miehen kanssa asiasta keskusteltiin, ja päätettiin että kokeillaan vielä kerran saataisiinko alkioita tarpeeksi tuohon diagnostiikkaan. Nyt siis tämä kolmas ivf menossa, ensi viikolla viimeistään selviää, että kuinka tällä kertaa käy. Itse olen nyt asennoitunut niin, että tämä on meidän viimeinen hoitokerta. MUTTA jos alkiota ei tälläkään kertaa saada tarpeeksi diagnostiikkaan, niin voi olla että muutan mieleni... Tosin siinä vaiheessa täytyy kuitenkin keskustella myös lääkärin kanssa, että mitä mieltä hän on. Luovutettuhin munasoluihin emme kuitenkaan aio lähteä, koska meillä on ennestään yksi lapsi ja toisenkaan saaminen luomuna ei olisi mahdottomuus. Eli jos lääkäri ei suosittelisi enää tämän kolmannen ivf:n jälkeen omilla soluilla jatkamista, niin silloin meidän hoitotaival olisi siinä.
 
Takaisin
Top