----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mun mies on mua 4,5 kk nuorempi. Olen kuulemma puuma :hilarious: Täytin silloin juuri 19, kun alettiin seukkaa. Mä oon joskus sanonu, et osasin jo kierähtää selältä kyljelle, kun mies on vasta syntynyt. Ja jos hän erehtyy neuvomaan auton ajamisessa, totean, että mulla on kyllä ollut kortti kauemmin :grin

Paitsi minulla. Kohtuvammat vielä erikseen, mutta hyvä tekniikka tuo on kyllä.
Samma här. Senkään takia ei enää mihinkään hoitoihin lähdettäisi josko muutenkaan. Tuo runneltu kohtu ei oikein halunnut hyviä alkioita vastaanottaa silloinkaan kun se oli kunnossa saati enää. Että luopumista tässä tehdään.. little by little. Se mua on aina tänne saakka vielä kantanut että olen jotenkin raskautunu mut tuo kohdun tilanne vie homman aika realistiseksi

Huh, viikon hommat tehty. Vapaa perjantai luvassa. Paitsi että. Korjaan yhden koenipun ja suunnittelen tiistain sijaiselle, kun yhteisopettajuuskoulutus odottaa Treella. Lenkkiä ja siivousta. Lauantaina käsityömessuille :happy: kaverin kanssa.

Vastavirran akka :) Selittämättömiä vasta-aine/autoimmuuni asioita ei voi selittää kukaan, eikä ainakaan kukaan toisen puolesta. Autoimmuuni ei silti estä raskautta, ja onhan meilläkin 3-vuotias:Heartred

Mitä nuorempi on, niin sen isommat mahikset onnistua raskautumaan, kuten yleensä kaiken kaikkiaan :)

Me ei lähdetä hoitoihin. Tulee näin, jos on tullakseen. Neula-lanka sen yhden tytön ennusti, sitä odotellessa.

Helena80 :) Meillekin ennusti tytön, että toiveissa eletään:smiley-angelic003

Myös ennustaja eukko on povannut lasta ensivuodelle. Olen kysynyt parilta eri aukolta ja kaikki kertovat samaa:joyful: :smiley-angelic003

Teretuloo :welcome! Kiva saada kaikkea erilaista tilannetta tänne!
Mä taas olen siitä kumma että olen saanut ”lapsettomuus” tuomion jo nuorena. Munasarjat olleet aina hyvin inaktiivit. Siitä huolimatta luomuna on jokunen raskaus alkanu, menetyksiä tullut. En raskaudu todellakan herkästi. Hoidoilla kaksi lasta. Sitten kun heitettiin hommassa eläkkeelle aloin syödä pillereitä putkeen ettei mun tarvinnut kärsiä järkky menkoista. Sit tuli vaihdevuosioireet rajuina ja mulle määrättiin kasa verikokeita. Pillerit piti jättää tauolle. Siitä kierrosta napsahti ilman mitään ennakko-odotuksia ja yrityksiä. 42 siis sain tän elävän bonusyllärin :love017

Hjoooo :laughing001 ei mulla lapset mun ikätuntemuksiim vaikuta. Oon aina ollu aika ”lapsekas” ja spontaani ja koska oon siro ja pieni mua luullaan monesti nuoremmaksi. Eikä mun pääkoppakaan myönnä olevan 43. Mutta noin muuten mua on raskaudet ja imetykset ja huonot yöt vanhentaneet näin ”vanhoilla päivillä” :laughing021 Kyllä mä välillä katon peiliin ja ajattelen että ei luoja :schoked025 Toisekseen olen aina urheillu kovia lajeja, enää ei paikat kestä samalleen.
Aikamoinen tarina sullakin! Pelottaa miten noita mahdollisia menetyksiä kestää.. Jo tuo yksi varhainen km oli vaikea. Miehen kyyneleitä oli vaikein kestää.. se niiiin kovasti haluaisi lapsen (tai kaksi.. mä olen yhden kannalla)
Mutta sulla tuo bonusylläri on kyllä tosi magee juttu :love017!

Niitä kahta tyttöä tässä todellakin on tovi jo odoteltu.
Joo tyttökimppaan kipittää mukaan! Mulle se lupasi myös ja oon nähny untakin tytöstä :shy: Tosin mun äiti näki joskus et mulla oli kaksoset mut ei oo vielä näkyny :smiley-angelic006

no joo.. ehkä se tyttö tulee joskus lapsenlapsien muodossa :rolleyes:

ihanaa @Helena80 hyvä fiilis kun viikko pulkassa!

Piti vielä koittaa nyt neulaa, josko se olisi antanut suhteeni periksi ja oisin voinut laittaa pillit pussiin hyvillä mielin, mutta ei. Sama laulu. Kaksi poikaa ja kolme tyttöä. No odotellaan siis vielä hetki.

Aikamoinen tarina sullakin! Pelottaa miten noita mahdollisia menetyksiä kestää.. Jo tuo yksi varhainen km oli vaikea. Miehen kyyneleitä oli vaikein kestää.. se niiiin kovasti haluaisi lapsen (tai kaksi.. mä olen yhden kannalla)
Mutta sulla tuo bonusylläri on kyllä tosi magee juttu :love017!
Niimpä. Onhan ne rajuja. Isoilla viikoilla varsinkin, jos pienilläkin. Kaippa niillä joku tarkoitus oli vaikken enää tarkoituksiin usko. Kyllä sitä kaikenlaista kestää näköjään tällä tiellä.. naisen ja äidin mieli on kummallinen :Heartred

Joo tyttökimppaan kipittää mukaan! Mulle se lupasi myös ja oon nähny untakin tytöstä :shy: Tosin mun äiti näki joskus et mulla oli kaksoset mut ei oo vielä näkyny :smiley-angelic006

Huomaa taas, kuinka kuluttavaa koulutyö on, kun antaa ittestään sen 110% joka päivä. Kun ei pysty muuhun :rolleyes: Tänään juttelin käytävällä poikajoukon kanssa ja yksi sanoi mulle, että heidän ryhmä on mulle mukava, koska mä oon heille mukava. Hyvä hyvää vastaan kannattaa<3

Sharmander :) Sitten on neljäs tyttö! :) Toivottavasti kaikki menee hyvin ja tärppää.

Mulle on povattu tyttöä ja näen vauvaunia tytöstä harvase yö....
Tyttöjen vaatteitakin on kaapissa odottamassa :)

Jos olisin nyt yrittämässä, niin Suskin tekniikka olisi minun suosikkini. Ivf alkiodiagnostiikalla. Jos kultamunia on, niin eiköhän ne sieltä irtoa ja erotu porukasta. Säästää aikaa ja keskenmenojen tuskaa.
Tätä nyt kovasti mietin, että olisiko ollut vaan paras vaihtoehto. Sitä lääkäri ehdotti, mutta itse toivoin jotain kevyempää ekaksi. Nyt sitten tarkoitus aloittaa Letrotsoli.. liekö ollenkaan hyvä juttu? Onko kenellekään ollut apua?

Tätä nyt kovasti mietin, että olisiko ollut vaan paras vaihtoehto. Sitä lääkäri ehdotti, mutta itse toivoin jotain kevyempää ekaksi. Nyt sitten tarkoitus aloittaa Letrotsoli.. liekö ollenkaan hyvä juttu? Onko kenellekään ollut apua?
Munasoluja voi kypsytellä lääkkeillä, mutta itse munien laatuun voi vaikuttaa vain vähän. Eli on hiukka onnenkauppaa minkälaisia soluja saadaan ellei mukaan oteta alkidiagnostiikkaa. Mulla kävi tuuri, koska tulossa on (oletettavasti) terve luomusattuma, harmillisesti ivf:ssä ei saatu alkioita diagnostiikkaan asti, mikä olisi ollut toiveena.

Hyvin voi kokeilla alkuun kevyemmin jos siltä tuntuu, mutta ainakin omasta mielestä oli helpottavaa siirtyä ns. tositoimiin melko pikaisesti. Raskaatkaan aputoimenpiteet ei tee plussasta vähempiarvoista, päinvastoin. Tässä iässä kannattaa kääntää kaikki kivet :)

Niimpä. Onhan ne rajuja. Isoilla viikoilla varsinkin, jos pienilläkin. Kaippa niillä joku tarkoitus oli vaikken enää tarkoituksiin usko. Kyllä sitä kaikenlaista kestää näköjään tällä tiellä.. naisen ja äidin mieli on kummallinen :Heartred
Teräsnaiset. Hatunnosto sulle. :Heartbigred.. siihen se on kai luotettava, että jotenkin selviää siitä, mitä eteen tulee. Aina se antaa toivoa, kun tietää että muutkin on selvinneet.:Heartred

Takaisin