----45+++++ kuumeiset

Mulla on kolmesta sektiohaavasta kaksi täysin tunnotonta eli 22 vuotta sitten leikattu (vaaka viilto)ja 18 vuotta sitten leikattu (pysty viilto)yllättäen viimeisin 5kk sitten tehty sektio haava on saanut tuntonsa takaisin jo muutamia viikkoja sektion jälkeen, haava tosin myös nyt jo lähes näkymätön ja alusta asti ollut todella siisti ( ainut vika että edelleen sulavat ompeleet puskevat edelleen ihon läpi ja niitä saa sitten vähänväliä nyppiä pois)

Joten uskoisin että on ihan normaalia että on sektiohaava tunnoton.

Ulkosuomalainen :) Kiitos kommentista.

Mulle aina sanottiin, että kyllä se tunto sieltä palaa....mutta eipä ole palannut.

En tosin ole ollut huolestunut asiasta. Välillä tunnoton alue oli ajoittain kutiava, mutta muutoin täysin hyvä...ihan normaali se on. Mutta lähinnä vaan se, että tunto ei ole palannut.

Ei se mitenkään haittaa, ettei sen puolesta :)
 
Tämä. Kyllä kadehdin leveänassuisia ihmisiä. Mietin jopa, että auttaisko reipas painonnousu silottamaan enimmät rypyt ja kuopat, mutta hitto, kyllä mun itsetunto kestää. Ollaan mitä ollaan ja reilusti.
Mies sanoi että kunnon siiderimässykuuri niin alkaa posket pullottaa :laughing001 Mut joo. Tässä ehkä aika kuvaava kuva Tähti mitä tarkoitan. Vaikka Celine on kaunis nainen ja vanhempi kuin mä mutta saat ehkä ajatuksen mitä on kun bmi on tyyliin 17 ja ikää alkaa olla. Kasvoista se aika usein ekana lähtee.. näytän aika samalle :p
32553729-A577-4A06-AB9A-C5B22450211D.jpeg
 
Haavat on usein tunnottomia. Mulla on polvessa yli 10v sitten tapahtuneen trauman pitkä haava ja edelleen alasääri osin tunnoton. Näin se vaan menee kun leikataan, hermoja katkeaa ja kaikki ei palaudu. Sikäli normaalia eikä itsessän vaikuta siihen onko kohtu kunnossa vai ei
 
Mies sanoi että kunnon siiderimässykuuri niin alkaa posket pullottaa :laughing001 Mut joo. Tässä ehkä aika kuvaava kuva Tähti mitä tarkoitan. Vaikka Celine on kaunis nainen ja vanhempi kuin mä mutta saat ehkä ajatuksen mitä on kun bmi on tyyliin 17 ja ikää alkaa olla. Kasvoista se aika usein ekana lähtee.. näytän aika samalle :p
View attachment 83814
No hitsi. Ryyppäämään se on sitten alettava. Kauneuden takia joutuu kärsimään, nyt tämä valkeni mullekin.
 
Haavat on usein tunnottomia. Mulla on polvessa yli 10v sitten tapahtuneen trauman pitkä haava ja edelleen alasääri osin tunnoton. Näin se vaan menee kun leikataan, hermoja katkeaa ja kaikki ei palaudu. Sikäli normaalia eikä itsessän vaikuta siihen onko kohtu kunnossa vai ei
Komppaan. Minulle ei ole sektiota tehty, mutta pari muuta leikkausta, ja niissä kaikissa on arven ympärillä tai lähellä pieni alue, jossa ei ole tuntoa. Ihan normaalia siis.
 
Kävin kädentaitojen messuilla. Lähti vähä lapasesta :hilarious: 6h tarpomista kaverin kaa. Törmäsin kahteen raskaana olevaan kollegaan. Toisen la huhtikuun alussa, toisen vappuna. Kuulin heiltä, että eräs toinenkin kollega odottaa. Lisäksi on vielä kaksi muuta jäämässä äippälomalle keväällä. Kiva :rolleyes: Kaikki nämä ovat 10v tai enemmän nuorempia kuin minä :sorry:
 

Liitteet

  • IMG_20191116_192005_377.jpg
    IMG_20191116_192005_377.jpg
    58.8 KB · Katsottu: 190
Tämä. Kyllä kadehdin leveänassuisia ihmisiä. Mietin jopa, että auttaisko reipas painonnousu silottamaan enimmät rypyt ja kuopat, mutta hitto, kyllä mun itsetunto kestää. Ollaan mitä ollaan ja reilusti.

Vastavirran akka :wink pieni painon nousu olisi sinullekin siis hyväksi.:)
 
Sharmander :) Ehkäpä sinun tulisi kerryttää vähän kiloja....
No aijaa :hilarious: varmaan näin. Vaan kun eipä tuo paino nouse. Myönnän toki että tällä hetkellä ei maistu ruokakaan joka hieman huolettaa. Ja vaikka raskaana loppuajasta painoin 10kg enemmän kuin nyt niin ei tuo naama pullistunut. Sukuvika tämä että vanhempana naama menee kaitaseksi viis muusta kropasta. Mun mummoni ketä en koskaan ehtiny nähdä oli vikoissa kuvissaan aivan samannäköinen

Haha niimpä. Eipä se johannatukiais-efekti oikein kaunista :hilarious:
 
Kävin kädentaitojen messuilla. Lähti vähä lapasesta :hilarious: 6h tarpomista kaverin kaa. Törmäsin kahteen raskaana olevaan kollegaan. Toisen la huhtikuun alussa, toisen vappuna. Kuulin heiltä, että eräs toinenkin kollega odottaa. Lisäksi on vielä kaksi muuta jäämässä äippälomalle keväällä. Kiva :rolleyes: Kaikki nämä ovat 10v tai enemmän nuorempia kuin minä :sorry:
Oih. Langat on minunkin heikkous :wideyed::nailbiting:
 
Tuttuja tunteita. Mutta toisaalta..miksi ei. Tuo epäuskon fiilis on kyllä läsnä aina plussakierroissakin.

mullon kans alatiesynnytyksiä kaikki. Millaisia teidän synnytykset on olleet?
Kaksi alakautta. Eka erittäin helppo ja ponnistus joku 10min. Toka oli hieman huonossa tarjonnassa niin ponnistus 45min ja vahtimestari makasi mahan päällä. Helppoja kummatkin, mielummin synnytän kun olisin oksennustaudissa.
 
No aijaa :hilarious: varmaan näin. Vaan kun eipä tuo paino nouse. Myönnän toki että tällä hetkellä ei maistu ruokakaan joka hieman huolettaa. Ja vaikka raskaana loppuajasta painoin 10kg enemmän kuin nyt niin ei tuo naama pullistunut. Sukuvika tämä että vanhempana naama menee kaitaseksi viis muusta kropasta. Mun mummoni ketä en koskaan ehtiny nähdä oli vikoissa kuvissaan aivan samannäköinen

Haha niimpä. Eipä se johannatukiais-efekti oikein kaunista :hilarious:
Meillä taitaa olla paljon samoja geenejä. Minä kyllä syön, mutta painon kerryttäminen ei ole todellakaan helppoa. Silti nyt olen kuitenkin ihan normimitoissa ja hyvä niin.
 
Takaisin
Top