----45+++++ kuumeiset

Hei vaan kaikille pitkästä aikaa.
Mä vähän luovuin jo vauvahaaveista, kunnes se taas nousi pintaan erikoisella tavalla. Kp 5 menossa ja taisin tehdä just positiiviset raskaustestit. Ja menkat loppui tänään. Lämmöt ylhäällä, kaikki oireet löytyy ja sen takia tein testin. Haalea mutta selkeä plussa. Mitä ihmettä, menkat loppui just. Oireet jatkuu... Tässä nyt ihmetellään että wtf .
Laitoin kuvaa testeistä, vihreät ovulaatio testejä ja siniset raskaustestejä. Näenkö omiani vai onko siinä plussat. Toinen tehty aamupissistä ja toinen tunnin rakossa olleesta pissasta. Jep en uskonut silmiäni niin varmuustesti piti tehdä
 

Liitteet

  • IMG_20200813_134658.jpg
    IMG_20200813_134658.jpg
    16.9 KB · Katsottu: 461
Hei vaan kaikille pitkästä aikaa.
Mä vähän luovuin jo vauvahaaveista, kunnes se taas nousi pintaan erikoisella tavalla. Kp 5 menossa ja taisin tehdä just positiiviset raskaustestit. Ja menkat loppui tänään. Lämmöt ylhäällä, kaikki oireet löytyy ja sen takia tein testin. Haalea mutta selkeä plussa. Mitä ihmettä, menkat loppui just. Oireet jatkuu... Tässä nyt ihmetellään että wtf .
Laitoin kuvaa testeistä, vihreät ovulaatio testejä ja siniset raskaustestejä. Näenkö omiani vai onko siinä plussat. Toinen tehty aamupissistä ja toinen tunnin rakossa olleesta pissasta. Jep en uskonut silmiäni niin varmuustesti piti tehdä
Onnea! Viivat näyttävät lupaavilta!
 
Toivotaan, että palsta voisi jatkaa ja paljon terveisiä kaikille, Lambi, Yölento ja kaikki muut❤
Sekä plussaa kaikille uusille!
Keskustelu on jatkunut nelikymppisten pulinapalstalla. Harvakseltaan tulee plussia, enemmän muuta höpötystä. Niinhän se tässä iässä menee.
Hyvää jatkoa!
 
Heippa! Sopiiko liittyä seuraan. Täytän 39v tässä kuussa. Olen lueskellut tätä ketjua jo jonkin aikaa. Vauvaa yritetty 11/21 alkaen. Sain letrotzolit kun huomasin että en ovuloinut kun joskus. Tämä kierto oli eka letro kierto siis. Super kovat oviskivut yllätti kp9 ja tajusin testata siit ja pärähti tulipunainen ovistesti tulos. Olis ollut seuranta ultra kp 13 kohilla mut peruin sen sitten kun ovis tuli niin yllättäen ja kerkes mennä ohi.
 
Takaisin
Top