----45+++++ kuumeiset

Kyl mä mieluummin nyt jään taka-alalle seuraamaan tätä ketjua. Tai niin kuin olen nyt pitkään tehnyt.
Mun puolesta täällä saa olla kuka vain kuhan ilmapiiri olisi mukava. Nyt se ei minusta sitä ole.
Sen huomaa jo niin monista kirjoituksista.

Jos itse pystyisin vaikuttamaan siihen minkälainen ilmapiiri tässä ketjussa on niin sen tekisin heti.

Koen siis paremmaksi vaieta ja seurailla sivusta ja toivoa kaikille plussaa :-)
 
Katie :) Miten sinulla menee?:cheers
Heiii Kiitos kysymästä! Kamalan kiireinen viikko. Olen yrittänyt käydä foorumilla aina tilanteen tullen lueskelemassa. Mulla on vähän hakusessa vielä termit ja aina ei heti tajua, mistä puhutaan :oops:..
Mutta siis, söin lääkkeitä ja kävin ultrassa kp 9. Sain irroituspiikin ja nyt on pari päivää tiukan työrupeaman lomassa univelkaa otettu peittoa heilutellen :grin.
Sain tulokset mun verikokeista. Kaikki oli hyvin kuulemma. Hormonitaso jopa loistava ikä huomioiden. Ainoksi löydökseksi jäi kilppariarvo, joka on ihan ylärajoilla. Siihen aloitin thyroxinin 25 mikroa/ vrk.
En uskalla kauheasti toivoa mitään.. Aikaisemminkin olen ovulaatioista ollut tietoinen ja kertaalleen uä:ssa hieno munasolu bongattu. Ei sitä vauvaa ole kuitenkaan kuulunut. En tiedä onko tässä mikään toisin tällä kertaa.:think005
 
Heiii Kiitos kysymästä! Kamalan kiireinen viikko. Olen yrittänyt käydä foorumilla aina tilanteen tullen lueskelemassa. Mulla on vähän hakusessa vielä termit ja aina ei heti tajua, mistä puhutaan :oops:..
Mutta siis, söin lääkkeitä ja kävin ultrassa kp 9. Sain irroituspiikin ja nyt on pari päivää tiukan työrupeaman lomassa univelkaa otettu peittoa heilutellen :grin.
Sain tulokset mun verikokeista. Kaikki oli hyvin kuulemma. Hormonitaso jopa loistava ikä huomioiden. Ainoksi löydökseksi jäi kilppariarvo, joka on ihan ylärajoilla. Siihen aloitin thyroxinin 25 mikroa/ vrk.
En uskalla kauheasti toivoa mitään.. Aikaisemminkin olen ovulaatioista ollut tietoinen ja kertaalleen uä:ssa hieno munasolu bongattu. Ei sitä vauvaa ole kuitenkaan kuulunut. En tiedä onko tässä mikään toisin tällä kertaa.:think005

Katie :) Toivottavasti saat unen ja työrupeaman tasapainoon. Hyvä, että sait lääkityksen kilppariin. Pidän peukut sinulle tähän kiertoon ja että plussa tulisi sieltä pian:Heartpink

Toivotaan myös, että tämä vauvakuumeilupalsta saisi rauhan ihan vauvakuumeilulle...mulla on menossa kp 7. ja alustavasti inssi kp12.
 
Komppaan. Onhan nuo Tähden jutut erikoisia, mutta mitä sitten? Joskus aikaisemminkin olen todennut että hakeuduin tänne saadakseni vertaistukea ja sellaisten ihmisten seuraa, jotka tajuavat mitä tässä käydään läpi. Sitä olen saanut. Ihan sama jos joku höpöttää höpöjä kun sitä oikeaakin keskustelua ja tukea on. Mitä jos vaan jättäisitte huomiotta asiat jotka ärsyttää?
En minäkään oikeassa elämässä jaksaisi jos kaveripiirissä olisi joku jonka puheisiin ei voisi luottaa. Tämä on kuitenkin eri asia, muunneltu todellisuus, keskustelualusta. Ei tätä pidä päästää ihon alle.
Mä tykkään teistä ihan oikeasti naiset, ja haluan edelleenkin jatkossa kaikkien teidän kuulumisia lukea. Ketään ei häädetä ja kaikki on tervetulleita.

Ihana Rauha80 :Heartred
Kiitos. Olet järjenääni.
En minäkään ketään täällä arvostele, se ei ole palstan tarkoitus.

Toivon, että palsta saisi rauhan ja keskittyisi vauvakuumeiluun.

Pikaista plussaa sinulle!!:cheers :cheers :cheers
 
Jos jotkut haluavat pelkästään kuumeilla eikä meille muille ole sijaa, niin en minä ole ketään väkisin mihinkään siirtämässä.

Yölento :) Minä pysyn täällä, kuumeilijoissa.
Täältä tavoittaa tarvittaessa:happy:
Enkä mimä sinua ole mihinkään vaihtamassa:Heartred
Open doors:hello
 
Katie :) Toivottavasti saat unen ja työrupeaman tasapainoon. Hyvä, että sait lääkityksen kilppariin. Pidän peukut sinulle tähän kiertoon ja että plussa tulisi sieltä pian:Heartpink

Toivotaan myös, että tämä vauvakuumeilupalsta saisi rauhan ihan vauvakuumeilulle...mulla on menossa kp 7. ja alustavasti inssi kp12.
Kiitos Tähti :Heartred!! Tätä palstaa lukiessa toivo herää herkästi. Niin kannustavia tarinoita teillä. Tosin realismia ja tietoa jaetaan myös kiitettävästi. Kiva kun voi lukea ja kelata samalla omia tuntemuksia.

Toivottavasti Tähti sinäkin saat toivomasi pikkupakkauksen pikaiseen :thumleft.
 
Kiitos Tähti :Heartred!! Tätä palstaa lukiessa toivo herää herkästi. Niin kannustavia tarinoita teillä. Tosin realismia ja tietoa jaetaan myös kiitettävästi. Kiva kun voi lukea ja kelata samalla omia tuntemuksia.

Toivottavasti Tähti sinäkin saat toivomasi pikkupakkauksen pikaiseen :thumleft.

Kiitos Katie:Heartred
Molemmille pikaiset plussat:cheers Mä stemppaan sua varmasti.

Ja nyt tämä palstakin samalla uuteen plussien siivittämään nousuun:cheers :grin



Plussaa kaikille kuumeilijoille tasapuolisesti:cheers
:wav
 
Tuolla toisella palstalla oli tätä samaa ihmettelyä. Vissiin jotain virhejuttuja (palstan bugeja)koska sielläkin ne taivasteli tätä samaa. Mullakin on tuolla listalla monta semmosta mitä en oo tietääkseen painanu, toki selatessa voi painaa vahingossa.
Minä ihmettelin kanssa, kun joku laittanut johonkin minun kommenttiin tuolla heinäkuiset2020 puolella että "tyhmä" ja sitten yhdessä oli, että "huonoa kieltä" ja jossain, että "vanha". Voi tietysti jonkun mielestä olla tyhmä kommentti tai huonoa kieltä, sitähän en tiedä, mutta omasta mielestäni oli ihan asiallisia kirjoituksia :nailbiting:
 
Minä ihmettelin kanssa, kun joku laittanut johonkin minun kommenttiin tuolla heinäkuiset2020 puolella että "tyhmä" ja sitten yhdessä oli, että "huonoa kieltä" ja jossain, että "vanha". Voi tietysti jonkun mielestä olla tyhmä kommentti tai huonoa kieltä, sitähän en tiedä, mutta omasta mielestäni oli ihan asiallisia kirjoituksia :nailbiting:

Mun on nyt pakko kommentoida tähän, vaikka vähän nolottaa... :oops: Tämän ketjun seurailu on mun salainen paheeni, vaikka en kuulu ikäryhmään enkä edes kuumeile vauvaa, mutta teidän juttuja on tosi mielenkiintoista lukea, ja jokainen plussa on ihana asia, iästä viis :Heartred Mutta tosiaan en varmasti ole ainoa joka tätä ja monia muita ketjuja selailee, ja noita vahinkoarviointeja tulee todella helposti! Kun selaa viestejä kännykällä, niin tulee helposti peukalolla klikattuja noita arviointeja, varsinkin just toi "vanha" ja "huonoa kieltä" osuu helposti peukun tielle :bag: Eli jos noita arviointeja on antaneet jotkut "random käyttäjät", eikä ketjussa aktiivisesti kirjoittelevat, niin niitä ei kannata ottaa todesta. Itse ainakaan en tosiaan koskaan arvioi muiden viestejä, ellen itse ole ketjussa myös kirjoittelemassa. Ihan senkin takia, että oon halunnut (tähän asti) pysyä salaisena taustapiruna, enkä ole kehdannut myöntää tätä salaista pahettani :rolleyes:

Mutta ei mulla muuta, palaan nöyrästi taka-alalle seuraamaan teidän kuumeiluja ja muita hyviä pölinöitä. Unohtakaa tämä viesti..... :bag:
 
Minä ihmettelin kanssa, kun joku laittanut johonkin minun kommenttiin tuolla heinäkuiset2020 puolella että "tyhmä" ja sitten yhdessä oli, että "huonoa kieltä" ja jossain, että "vanha". Voi tietysti jonkun mielestä olla tyhmä kommentti tai huonoa kieltä, sitähän en tiedä, mutta omasta mielestäni oli ihan asiallisia kirjoituksia :nailbiting:

Tuntuu olevan nyt ongelma monessa ketjussa. Eivät ole käyttäjän itse painamia kaikki.
Ei ainakaan tarkoituksella. Voisiko olla joku foorumin ongelma tällä hetkellä?
 
Minä ihmettelin kanssa, kun joku laittanut johonkin minun kommenttiin tuolla heinäkuiset2020 puolella että "tyhmä" ja sitten yhdessä oli, että "huonoa kieltä" ja jossain, että "vanha". Voi tietysti jonkun mielestä olla tyhmä kommentti tai huonoa kieltä, sitähän en tiedä, mutta omasta mielestäni oli ihan asiallisia kirjoituksia :nailbiting:

Piitula79 :).Mä ihmettelen myös samaa, saan näitä "huonoa kieltä" arvosteluja ihan ventovierailta ja varsinkin ihan tavalliseen tekstiin, mikä on niin neutraalia, kuin olla ja voi...

Myös näitä "eri mieltä" ja " tyhmä" , sekä "huonoa kieltä" arviointeja henkilöiltä, jotka eivät niitä ennen ole antaneet, tai sitten tooodella harvoin, jos koskaan...

Outoa:bored: Ihan kuin ohjelma arpoisi näitä miten sattuu...:wideyed:
 
Mun on nyt pakko kommentoida tähän, vaikka vähän nolottaa... :oops: Tämän ketjun seurailu on mun salainen paheeni, vaikka en kuulu ikäryhmään enkä edes kuumeile vauvaa, mutta teidän juttuja on tosi mielenkiintoista lukea, ja jokainen plussa on ihana asia, iästä viis :Heartred Mutta tosiaan en varmasti ole ainoa joka tätä ja monia muita ketjuja selailee, ja noita vahinkoarviointeja tulee todella helposti! Kun selaa viestejä kännykällä, niin tulee helposti peukalolla klikattuja noita arviointeja, varsinkin just toi "vanha" ja "huonoa kieltä" osuu helposti peukun tielle :bag: Eli jos noita arviointeja on antaneet jotkut "random käyttäjät", eikä ketjussa aktiivisesti kirjoittelevat, niin niitä ei kannata ottaa todesta. Itse ainakaan en tosiaan koskaan arvioi muiden viestejä, ellen itse ole ketjussa myös kirjoittelemassa. Ihan senkin takia, että oon halunnut (tähän asti) pysyä salaisena taustapiruna, enkä ole kehdannut myöntää tätä salaista pahettani :rolleyes:

Mutta ei mulla muuta, palaan nöyrästi taka-alalle seuraamaan teidän kuumeiluja ja muita hyviä pölinöitä. Unohtakaa tämä viesti..... :bag:

Panda-da :) Kiitos kohteliaisuudesta, että tämä palsta on sinusta mielenkiitoinen ja juttuja on tosi mielenkiintoista lukea! Sittenhän palsta on onnistunut, eikä kaikki vaan pidä minun juttujani huonoina, kiitos:Heartpink:notworthy

Saat olla ilman muuta täällä mukana sen mitä haluat,sillä tämä palsta kaipaa uusia näkemyksiä ja hyviä sellaisia:cheers


Hyvää kuumeilua sinulle sinne missä oletkin ja plussaa toivon sinulle!!:cheers
 
Panda-da :) Kiitos kohteliaisuudesta, että tämä palsta on sinusta mielenkiitoinen ja juttuja on tosi mielenkiintoista lukea! Sittenhän palsta on onnistunut, eikä kaikki vaan pidä minun juttujani huonoina, kiitos:Heartpink:notworthy

Saat olla ilman muuta täällä mukana sen mitä haluat,sillä tämä palsta kaipaa uusia näkemyksiä ja hyviä sellaisia:cheers


Hyvää kuumeilua sinulle sinne missä oletkin ja plussaa toivon sinulle!!:cheers

Kiitos vastauksesta Tähti, mutta ymmärsit mun viestini kyllä päin mäntyä...... :hilarious:

Ehkä keskeisin asia, mitä olen tästä ketjusta oppinut, arvon muut naiset, on se että te olette upean kärsivällisiä, niin plussien odottelun kuin muidenkin asioiden suhteen. :rolleyes:
 
Kiitos vastauksesta Tähti, mutta ymmärsit mun viestini kyllä päin mäntyä...... :hilarious:

Ehkä keskeisin asia, mitä olen tästä ketjusta oppinut, arvon muut naiset, on se että te olette upean kärsivällisiä, niin plussien odottelun kuin muidenkin asioiden suhteen. :rolleyes:

Okei :) Se on juu totta...kärsivällisyys! Muu ei auta ja se on hyväksi... kärsivällisyys on vaikeaa, mutta niin pakollista:laughing002

Onko sinulla pitkä yritysaika takana?
 
Jos jotkut haluavat pelkästään kuumeilla eikä meille muille ole sijaa, niin en minä ole ketään väkisin mihinkään siirtämässä.

Yölento :) En tiedä luetko tätä viestiä, mutta ois ehdotus:

Mitä mieltä olette siitä, että kun teillä on siellä nyt se oma ketju, niin oisko teille ok, ettei sieltä käytäisi tänne huutelemassa kommentteja ilman, että on jokin keskustelun aihe menossa?:rolleyes: En tietenkään epäile, että kukaan sitä tekisi.

Ja tällä tarkoitan sitä, etten myös itsekään käy siellä teidän puolella painelemassa mielipiteitä teidän keskusteluihin, tai heittelemässä jotain kommentteja/mielipiteitä teidän juttujen väliin.

Pidetään nämä ketjut ihan omina keskusteluina :)

Tänne saa tulla hyvässä hengessä mukaan juttelemaan, jos huvittaa :) Varsinkin arvostin kovasti näkemyksiä Lambilta, Katjushalta, Eclipseltä, Peppipupulta, Motolta ja tietenkin sinulta.... :)

Oikein hyvää pulinaa sinne ja joulunodotusta:cheers
 
Last edited by a moderator:
Mun on pakko kommentoida, että mulla ainakin oli johonkin sun viestiin tuollainen "huonoa kieltä" tms arvio, ja outoa sen takia etten muista edes tätä ketjua lukeneeni. Samoin oli muistaakseni sharmanderille joku tyhmä - arvio.
Ja siis melkein 100%varma olen etten niitä ole laittanut kun en mielestäni tätä ketjua ole lukenut. Siksi tää ihmetyttää et miksi noita arvioita tulee. Nyt olen katsellut omia arvioita ja sain poistella sieltä paljonkin mitä en ole laittanut.. Ellei sitten vahingossa ole o_O

Joku sanoi toisessa ketjussa, että häneltä oli tullut joku arvio eikä hän ollut ko. Ajankohtana edes paikalla.

En tiedä mistä tämä johtuu mutten mä tahallani ole kyllä kenenkään viestejä arvioinut o_O

NewMoon :) Tosi weird(??):wideyed:

Joo olen huomannut saaneeni näitä sellaisilta, joiden kanssa en muistaakseni ole ollut koskaan keskusteluissa....nimiä en nyt muista....täällä on nyt varmaan jotain bugeja, miksi näitä keskustelijoille ilmestyy.... :depressed:

Don't worry, I don't mind:happy:
 
Yölento :) En tiedä luetko tätä viestiä, mutta ois ehdotus:

Mitä mieltä olette siitä, että kun teillä on siellä nyt se oma ketju, niin oisko teille ok, ettei sieltä käytäisi tänne huutelemassa kommentteja ilman, että on jokin keskustelun aihe menossa?:rolleyes: En tietenkään epäile, että kukaan sitä tekisi.

Ja tällä tarkoitan sitä, etten myös itsekään käy siellä teidän puolella painelemassa mielipiteitä teidän keskusteluihin, tai heittelemässä jotain kommentteja/mielipiteitä teidän juttujen väliin.

Pidetään nämä ketjut ihan omina keskusteluina :)

Tänne saa tulla hyvässä hengessä mukaan juttelemaan, jos huvittaa :) Varsinkin arvostin kovasti näkemyksiä Lambilta, Katjushalta, Eclipseltä, Peppipupulta, Motolta ja tietenkin sinulta.... :)

Oikein hyvää pulinaa sinne ja joulunodotusta:cheers
Jokainen tekee niin kuin itse tahtoo. Tämä on avoin foorumi. Enemmistö halusi yhden yhteisen ketjun kaikissa elämäntilanteissa oleville nelikymppisiksi itsensä kokeville. Kaikki saavat siirtyä sinne tai olla siirtymättä tai kirjoittaa molempiin, lukea kumpaa tahansa tai molempia, jättää arvosteluja jopa ilman kommenttia. Jokainen päättää itse. Sinä ja minäkin.
 
Jokainen tekee niin kuin itse tahtoo. Tämä on avoin foorumi. Enemmistö halusi yhden yhteisen ketjun kaikissa elämäntilanteissa oleville nelikymppisiksi itsensä kokeville. Kaikki saavat siirtyä sinne tai olla siirtymättä tai kirjoittaa molempiin, lukea kumpaa tahansa tai molempia, jättää arvosteluja jopa ilman kommenttia. Jokainen päättää itse. Sinä ja minäkin.

Yölento :) Aivan näin :)

Lähinmä se, että olis kiva, että mikäli välikommentteja tänne kirjoitetaan, niin ne olisivat hyvässä hengessä kirjoitettu,.

Ei siis esim. tyyliin "sen yhden jutut on bimboja"...."sillä on jokin sairaus".. Niitä mitä tänne sateli erä(i)ältä henkilöiltä välillä.

Sellaista en tee itsekkään ja pitää yrittää kunnioittaa toisia ihmisiä. Että sellaista pientä toivetta tässä peräänkuulutan!:happy:


Kp8 (29)
 
Takaisin
Top