----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pernilla :) Plussaa sinulle sitten ensi kiertoon. Oliko teillä railakkaat pikkujoulut?:rolleyes:

Meillä on myös joulukoristeita ja etenkin jouluvaloja ripustettu ulos pihapuihin ja pensaisiin....luovat tunnelmaa, ihanan näköisiä:dance008:happy093

.
Tiimin kanssa oltiin hohtokeilailemassa. Hauskaa oli. Alku meni ainakin minulla harjoittelussa, mutta loppua kohti tulokset alkoivat jo parantua.. :)

Oisko plussa aika lähellä?
Joko kannattaa tempaista kravatista?:rolleyes:

20191128_080538.jpg

Kp 11

Last edited by a moderator:
Tiimin kanssa oltiin hohtokeilailemassa. Hauskaa oli. Alku meni ainakin minulla harjoittelussa, mutta loppua kohti tulokset alkoivat jo parantua.. :)

Pernilla :) Ryhmähenkeä parantaa, kun tehdään yhdessä:p Ja tuossa lajissa harvemmin kritisoidaan muita, kun omia pisteitä jahdataan...

Joskus myös ollut ja jäihän ihan kivat muistot...:happy:

Pernilla :) Ryhmähenkeä parantaa, kun tehdään yhdessä:p Ja tuossa lajissa harvemmin kritisoidaan muita, kun omia pisteitä jahdataan...

Joskus myös ollut ja jäihän ihan kivat muistot...:happy:
Alkuun tosiaan itseä harmitti, kun oma tekniikka oli vähän hakusessa. Mahtava fiilis kuitenkin. Loppua kohden tuli sitten muutamia täysosumia.

Nykyään toi neulominen niin hidasta, kun työt
haittaa harrastusta. Joka ilta pyrin jokusen rivin neulomaan. Tällä hetkellä teen äidilleni
raitasukkia ja huivia, en tiedä, kelle.

Helena80 :) Tästä tulikin mieleeni, tiedätsä mun työkaveri virkkaa toimistolla aina taukoaikoina, kun vaan ehtii... hän virkkaa patalappuja jahjaksi:laughing002

Kutimet töihin vaan mukaan kahvitauolle:coffee2

Helena80 :) Tästä tulikin mieleeni, tiedätsä mun työkaveri virkkaa toimistolla aina taukoaikoina, kun vaan ehtii... hän virkkaa patalappuja jahjaksi:laughing002

Kutimet töihin vaan mukaan kahvitauolle:coffee2
Mä en ehdi pitää taukoja töissä, mutta neulon kokouksissa ja koulutuksissa. Esim mun tiistai on semmoinen, et pidän 6x60min oppitunnit, teen 2xvälituntivalvonnat yhteensä 40 min ja pidän 20 min luokanvalvontatuokion. Syömiseen aikaa 25 min, käytännössä 10-15 min. Päivä kirjaimellisesti 8-16 + työn suunnittelu iltaisin. Sen jälkeen vähän neulon :grin Muut päivät on vähän kevyempiä onneksi :)

Juu, on meillä päätöspäivänä 20.12 joulujuhla. Ja Itsenäisyyspäivää juhlitaan koulussa 5.12 :)

Helena80 :) Tehdäänkö nykypäivänä koululla vielä joulukoristeita? Siis siten, että lapset niitä tekevät?:rolleyes:

Entä onko koulun sisällä teillä iso koristeltu joulukuusi?

Muistelen tässä omaa lapsuutta joulusta kouluajoilta:santa

Ei ole mitään meidän ketjua tai teidän ketjua. On vain kaksi ketjua foorumilla, ja kuka tahansa saa itse valita, kirjoittaako molempiin ketjuihin, vain toiseen ketjuun vaiko ei kumpaankaan ketjuun.

" ...IIhan sama koskee kaikkia muita, ihan jokainen tällä foorumilla on vastuussa vain itsestään, täällä ei ole mitään ryhmiä, joissa joku komentaisi muita

"
Uuteen ketjuun ovat tervetulleita kaikki, niin kuumeilijat, odottajat, lasten kanssa jo elävät ja lapsettomuuttakin potevat nelikymppiset tai sellaiseksi itsensä tuntevat ihmiset. Eikä tarvitse valita tämän ja uuden ketjun väliltä, voi ihan vapaasti kirjoittaa vaikka molempiin.

Suski75 :) Oletko tästä edelleen samaa mieltä?

Ja kaikilla on myös oikeus olla jotain mieltä asioista painamalla vaikka "tykkää", vaikka ei kirjoittaisi mitään?:rolleyes:

Mikään tarve ei ole painella nappeja vieraaseen ketjuun noin yleensä. Ja jos nyt sitten haluaa jatkaa painelemista, niin koita löytyykö sulta muuta nappia, kun luova.

Vastavirran akka :) Koen sinun keskustelun luovaksi, joten olen peukuttanut "luovaa" :)

Kyllä täällä kai saa olla omaa mieltä ja painaa minkä valitsee:scratch:rolleyes: (??)

Suski75 ainakin kirjoitti, ettei täällä ole mitään ryhmiä tai yksilöitä, jotka komentaisivat toisia.

Suski75 :) Oletko tästä edelleen samaa mieltä?

Ja kaikilla on myös oikeus olla jotain mieltä asioista painamalla vaikka "tykkää", vaikka ei kirjoittaisi mitään?:rolleyes:
Olen, täsmälleen samaa mieltä kuin ennenkin. Tervetuloa mukaan osallistumaan siihen uuteenkin ketjuun. :)
Nappeja saa painella, sitähän varten ne ovat olemassa.

Oisko plussa aika lähellä?
Joko kannattaa tempaista kravatista?:rolleyes:

View attachment 84099
Kp 11
Noiden tikkujen tulkinta on niiiin vaikeaa :banghead:.. ensikierrossa alan laittamaan todennäköisesti sitten kuvia omista liuskoista ja pyytämään tulkinta -apua..
Mutta eikös tuo hyvältä ala näyttää :):)..? Aina kai varmuuden vuoksi kannattaisi alkaa suunnittelemaan ukon kaatoa tossa tilanteessa. Viettelyn aloitus käyntiin vaan :dance011.

Noiden tikkujen tulkinta on niiiin vaikeaa :banghead:.. ensikierrossa alan laittamaan todennäköisesti sitten kuvia omista liuskoista ja pyytämään tulkinta -apua..
Mutta eikös tuo hyvältä ala näyttää :):)..? Aina kai varmuuden vuoksi kannattaisi alkaa suunnittelemaan ukon kaatoa tossa tilanteessa. Viettelyn aloitus käyntiin vaan :dance011.

Katie!! Kiitos!!:Heartred

Tänään ukko kulta kellistetään:p :laughing002

Mä haluan kuulla siitä, että miten teillä etenee...ja sitten kun testaat?
Miljoonasti etukäteen plussaa sinne:Heartpink:cheers
:wav

Ei vielä the päivä mutta laittaisin jo peitot heilumaan. Sillä siellä pitää olla ne sit valmiina ja elävät kyllä sen pari päivää. Eli etukäteen hommailua vaan!

Katie!! Kiitos!!:Heartred

Tänään ukko kulta kellistetään:p :laughing002

Mä haluan kuulla siitä, että miten teillä etenee...ja sitten kun testaat?
Miljoonasti etukäteen plussaa sinne:Heartpink:cheers
:wav
Kiitos! Kaikille joululahjaksi plussia :gen014..

Lunta tarvittaisiin todellakin tähän sateeseen ja pimeään. (Sen plussan lisäksi), niin mieli kohentuisi vähän. Tämä pimeys vetää mielen matalaksi. Täytyy munkin alkaa kiinnittelemään lisää valoja. Onneksi tänään on vapaapäivä :grin. Hyvää perjantaita kaikille :smiley-angelic003!

Ei vielä the päivä mutta laittaisin jo peitot heilumaan. Sillä siellä pitää olla ne sit valmiina ja elävät kyllä sen pari päivää. Eli etukäteen hommailua vaan!

Peppipupu ja Katie :) Ukko kellistetty varsin onnistuneesti eilen ja ovisplussa tikussa tänään:laughing002
:smiley-angelic008

Nyt supersiittiöt hommiin:cheers :sign19:sign17:sign19:sign17 :sign17 :sign19

Molempia muniksia vieläpä juilii, että oonkohan nyt ovuloimassa kaksi munaa näillä Letroilla:happy093.
Kp12

Plussaa kaikille!!:cheers :cheers :cheers

Muistuttaisin että niin tämä ketju kuin teidän iäkkäämpien osastolla olevat ketjut on täysin yhteisiä. Ei ole "meidän" tai "teidän" tai yhden tietyn käyttäjän ketjuja. Kaikki saavat kirjoittaa juuri sinne minne tuntuu hyvältä kirjoittaa ja on sanottavaa. Kaikki saavat myös jakaa arviointeja juuri niissä ketjuissa missä haluaa. Varsinkaan positiiviset arvioinnit ei ole syy pahoittaa mieltään tai vaikka mielensä pahoittaisi niin arvioinnit ei ole syy käyttäytyä hyökkäävästi arvioijaa kohtaan.

Terveisin ylläpito

Takaisin