----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ompas aikaisin annettu irroituspiikki. Millä perusteella jo kp9? Minkä pituinen kierto sulla normaalisti? Letrot? Sorry jos olet jo kirjoittanut nuo, pää lyö tyhjää kipeänä.

Meillä edelleen vaan letrot. Varasin lääkärin jotta saataisiin tammikuun kiertoon myös tuo irroitus. Ja siitä sitten mietitään eteenpäin. Meille sanottu, että IVF onnistumis% vain 1,niin ei oikein talousihmisenä kiinnostaisi nokn huono sijoitus. Enemmän kiinnostaisi lahjasolut.
Letrot mulla joo käytössä. Follikkeli oli 23mm ja se lääkäri meinasi että hyvä irroittaa. Mä en oikein itse tiedä näistä mitään. Tää nyt oli eka hoito ikinä. Piikin jälkeen touhuttiin miehen kanssa pari kertaa. Toivottavasti irtosi silloin se solu, koska nyt ollaan oltu niin väsyneitä, ettei jaksa :hungover:.. Munkin mielestä tää vaikuttaa aika turhalta sijoitukselta. Miksi nyt, kun ei muutenkaan ole onnistunut raskautumaan. :meh:
Toivittavasti teillä nyt toimisi nuo ja saisitte oikein hyvää tulosta tammiskuussa aikaiseksi :rolleyes:. Sitten mäkin ehkä jatkan näillä :).
Kävin eilen hevostalleilla ja mietin että jos jotain positiivista, niin siellä voin ratsastaa niin kauan kuin kun en raskaana ole. Harrastuksissa unohtuu murheet ja paineet hetkeksi :).

Letrot mulla joo käytössä. Follikkeli oli 23mm ja se lääkäri meinasi että hyvä irroittaa. Mä en oikein itse tiedä näistä mitään. Tää nyt oli eka hoito ikinä. Piikin jälkeen touhuttiin miehen kanssa pari kertaa. Toivottavasti irtosi silloin se solu, koska nyt ollaan oltu niin väsyneitä, ettei jaksa :hungover:.. Munkin mielestä tää vaikuttaa aika turhalta sijoitukselta. Miksi nyt, kun ei muutenkaan ole onnistunut raskautumaan. :meh:
Toivittavasti teillä nyt toimisi nuo ja saisitte oikein hyvää tulosta tammiskuussa aikaiseksi :rolleyes:. Sitten mäkin ehkä jatkan näillä :).
Kävin eilen hevostalleilla ja mietin että jos jotain positiivista, niin siellä voin ratsastaa niin kauan kuin kun en raskaana ole. Harrastuksissa unohtuu murheet ja paineet hetkeksi :).

Onpas iso folli! Tiedätkö paljonko limakalvo oli?

Katie :) Follin koon perusteella vaikuttaisi tosi kypsältä munasolulta.

Ihanaa, että on harrastus, josta pitää ja saa ajatukdsia muualle, varsinkin juuri loppukierron piinapäivistä.
Plussaa, plussaa, plussaa:cheers

:greet025
Mä aloitan tänään tikuttaan, kp10.

Tästä tuleekin luomukierto letroilla, ei kiireiden vuoksi ehditä klinkkalle. Saapa nähdä onko tulosta, kun ei inssiä tehdäkkään.

Lisäsin vitamiineihin Prenatal nutrients monivitamiinit ja multiKarosin tuotteen Valioraninnolta.

Myös iso ripaus mielenrauhaa:Heartred
Työtä on vielä rutkasti ennen joululomaa, mutta saampa pitkän joululoman - vuosiin:drunken_smilie

Kp 10

Onpas iso folli! Tiedätkö paljonko limakalvo oli?
En tiedä. Ton follin koon luin omakannasta. Sanoi kyllä että limakalvo on hyvä. Jäin miettimään sitä irroitusajankohtaa, että oliko liian aikainen. Lääkäri kuitenkin sanoi muistaakseni, että hyvä kun tulit nyt aikaisin kp9, enkä vasta kp 12 ja siksi luoti että kai se on tarpeeksi.. o_O Niin uutta ja jännää kaikki :nailbiting:.

Sukkia, lapasia ym pientä. Nyt kp5 menossa :)

Helena80 :)

Kutominen on kivaa, jopa hyvää terapiaa, jos siitä tykkää....ainakin Jouluksi on ihana vaikka saada lahjaksi jotain käsin tehtyjä käsineitä ja sukkia:Heartred
Annatko sinä lahjaksi niitä?

Meillä lapsi ainakin saa näitä arvokkaita käsintehtyjä lahjoja, sillä mummut ovat ahkeria kutomaan:happy:

Hyvää Joulunodotusta:Heartred

Kutominen on kivaa, jopa hyvää terapiaa, jos siitä tykkää....ainakin Jouluksi on ihana vaikka saada lahjaksi jotain käsin tehtyjä käsineitä ja sukkia:Heartred
Annatko sinä lahjaksi niitä?

Meillä lapsi ainakin saa näitä arvokkaita käsintehtyjä lahjoja, sillä mummut ovat ahkeria kutomaan:happy:

Hyvää Joulunodotusta:Heartred
Kyllä lahjaksi usein menee. Nämä annan isälleni :) Kiitos samoin!!

Liitteet

• 20191119_214921.jpg
    20191119_214921.jpg
    34.1 KB · Katsottu: 230
Kyllä vaan Tähti, ajatukset täytyy saada välillä jonnekin muualle. Täytyy nauttia varsinkin niistä asioista, mitä raskaana ollessa ei sitten voi tehdä. Sekä solakasta olosta.:happy093

Peukkuja Tähti ja onnenkantamoista tähän kiertoon. Kerro kun tikku lupaa jotain :thumleft.
Sekä kaikille muillekin hirmuisesti munasolujen ja siittiöiden kohtaamisia hyvin tuloksin!:wav

Voi kumpa olisinkin tehnyt :hilarious: Nykyään toi neulominen niin hidasta, kun työt
haittaa harrastusta. Joka ilta pyrin jokusen rivin neulomaan. Tällä hetkellä teen äidilleni
raitasukkia ja huivia, en tiedä, kelle.

Helena80 :) Et tietenkään yhdessä yössä tehnyt, vaan se on sanonta, sille kun on näppärä, osaava ja taitava:p

Huivit on hyviä lahjoja myös:happy: :cheers

Peukkuja Tähti ja onnenkantamoista tähän kiertoon. Kerro kun tikku lupaa jotain :thumleft.
Sekä kaikille muillekin hirmuisesti munasolujen ja siittiöiden kohtaamisia hyvin tuloksin!:wav

Kiitokset Katie:Heartred

Ovistestissä alkaa näkyä jo lähes vahvaa viivaa...huiii...:smiley-angelic003
:happy093

Kp10

Last edited by a moderator:
Pian koittaa Joululoma, teillekin sinne koululle ja kotiin:happy: Onko nykyään vielä kouluissa Joulujuhlat? Oletteko alkaneet jo niitä suunnitella?

Meillä päiväkodissa ei ole, mutta taapero toivoo Joulupukkia ihan kotiin käyväksi:Heartpink:smiley-angelic003 Meillä tämä vasta 3-vuotias ja nyt on siis hokannut, että mikä Joulu oikeastaan on....

Joulu on tosin paljon muutakin: rauhoittumista, yhteistä aikaa, sovintoa ja hyvää mieltä, jopa uskonnollisuutta ja Kirkkokin voi osua kohdalle...(??):happy: :smiley-angelic003

Pian koittaa Joululoma, teillekin sinne koululle ja kotiin:happy: Onko nykyään vielä kouluissa Joulujuhlat? Oletteko alkaneet jo niitä suunnitella?

Meillä päiväkodissa ei ole, mutta taapero toivoo Joulupukkia ihan kotiin käyväksi:Heartpink:smiley-angelic003 Meillä tämä vasta 3-vuotias ja nyt on siis hokannut, että mikä Joulu oikeastaan on....

Joulu on tosin paljon muutakin: rauhoittumista, yhteistä aikaa, sovintoa ja hyvää mieltä, jopa uskonnollisuutta ja Kirkkokin voi osua kohdalle...(??):happy: :smiley-angelic003
Juu, on meillä päätöspäivänä 20.12 joulujuhla. Ja Itsenäisyyspäivää juhlitaan koulussa 5.12 :)

:greet025
Miten Pernilla sinulla menee?:cheers
Pikkujouluista tulossa :santa

Meilläkin lapset jo odottavat joulua. Eilen laitettiin joulukoristeita ja joululauluja on laulettu jo parisen viikkoa..

Jännään ja peukutan teille muille plussia, mutta meillä ovis meni tällä kertaa ohi.

Eiköhän saada pian saada plussauutisia vaikka joulun kunniaksi! :hello2

Pikkujouluista tulossa :santa

Meilläkin lapset jo odottavat joulua. Eilen laitettiin joulukoristeita ja joululauluja on laulettu jo parisen viikkoa..

Jännään ja peukutan teille muille plussia, mutta meillä ovis meni tällä kertaa ohi.

Eiköhän saada pian saada plussauutisia vaikka joulun kunniaksi! :hello2

Pernilla :) Plussaa sinulle sitten ensi kiertoon. Oliko teillä railakkaat pikkujoulut?:rolleyes:

Meillä on myös joulukoristeita ja etenkin jouluvaloja ripustettu ulos pihapuihin ja pensaisiin....luovat tunnelmaa, ihanan näköisiä:dance008:happy093

.

Takaisin