Minä myös kärsin närästyksestä edellisissä raskauksissa, onneksi nyt näin alkuvaiheessa se vielä on tosi epäsäännöllistä, eli ehkä kerran viikkoon. Kuulun niihin onnellisiin kuitenkin, joilla käsikauppatavarana saatavat on auttanut, itse tykkään eniten just renniestä.
Päänsärky sen sijaan on mulle ihan uus tuttavuus tässä raskaudessa! Aivan kamala vaiva! Ei ehkä vielä ihan niin hirvittävän kamala, että pitäisi lääkettä ottaa, mutta sellainen ärsyttävä, koko aika tunnettavissa oleva kuitenkin. En tykkää yhtään! Mulle sanottiin, että tässä vaiheessa raskautta se ei oo vielä mitenkään "säikäyttävä" oire, että saattaa hyvinkin jatkua, mutta tokalla kolmanneksella pitäis jo alkaa helpottaa. Onneksi ei enää ihan päivittäistä ookaan, mutta turhan usein tällaiselle päänsärkyyn tottumattomalle kuitenkin tullut. Oon käyttänyt ihan vaan panadolia ja lepoa, iltaisin alkaa uni kyllä maistua jo hyvissä ajoin päänsärkypäivinä: Luojan kiitos meillä on koti-isi, joka sitten hoitaa apinat!
Itkuisuuteen myös vastaan, että bingo! Toki olen normaalistikin aika herkästi liikuttuva, mutta kyllä tää alkaa taas aika naurettavia sfäärejä asettaa
Tällain sosiaalialalla työskentelevänä voin kertoa, että on hetkiä, jolloin tuntuu, kuin ammatillisuus ois kaukana mun toiminnasta :D