2/3 oireet

Mulla harkkarit tulee levossa yleensä. Jotenkin tuntuu, et aina lattialla istuminen saattaa tehdä niitä. :eek: Ja sen mä oon huomannut, et jos on isoiso pissahätä, niin siitä saattaa tulla! Tai ainakin tuntuu kireältä alamaha. Eikös vauvakin välillä voi olla sillai, et senkin takia tuntuu painetta. Christinaz, mulla saattaa yön aikana mennä selkä kipeeksi! En tiiä yhtään miks, mut onhan tuo välillä muutenkin kipeä..
 
Christinaz mitä peräp.voidetta käytät? Mulla oli joskus muutamia vuosia sit pukama/-mia ja ostin sheriproctia, eka käytin vaan sitä voidetta ja pahensi vaan (tuntu vastenmieliseltä tunkee suppoo pebaan), sit epätoivoissani ostin niitä saman merkin suppoja ni johan läks! En muista kauanko käytin (ohjeiden mukaan kuitenki) - jo eka suppo vei oireet ja epämukavat oltavat mennessään :)
 
joitaki oireita on jäänyt pois, harkkarit on vähän vähentyny, päivittäin niitä on mutta ei enää niin paljon kun pahimmassa työputkessa. alun rytmihäiriöt on myös vähentyny ihan huomattavasti.

sitte on kyllä uusia oireita ihan omaksi tarpeeksi. vasen reisi on melkeen koko ajan ihan tulessa, välillä säteilee vasempaan pakaraanki. ainut oireeton hetki tämän kans nukkumaan mennessä sängyssä. vatsa kipuilee töissä lähinnä asentojen vuoksi kun ei oikeen taho enää taipua ja paljo pitää kyykistellä. pää on välillä kipeä, sellanen suttuinen olo lähes koko ajan. ruokahalu valitettavasti edelleen liian iso siihen nähen paljonko tarvis syödä, alapää jomottaa kävellessä, levottomat jalat, alkaa nyt jo tunteja ennen nukkumaanmenoa ja mitä raivostuttavain vaiva! oon myös huomannu kiukustuvani normaalia herkemmin, en näköjään kestä pieniäkään arjen vastoinkäymisiä :) hoh. aina ei meinaa kyllä jaksaa hymyillä näitten kans.
 
Mulla on nyt alkanu alaselässä tuntumaan ihan siis sellasia lihaskipuja mitä aiemminkin on joskus ollu. Töissäkin huomaa välillä että jaahas, tää mammapa ei enää kumartele lasten pöytien ääreen vaan pitää kyykistää tai ottaa tuoli viereen. :)
Sit toisekseen oon huomannu että jalat puutuu paljon herkemmin. Ei pysty enää kauaa istumaan jalkojen päällä kun alkaa tikustelu.
 
Täällä puutuu kans jalat ja kädetkin jos nojailee niihin vaikka töllön ääressä
 
Christinaz mitä peräp.voidetta käytät? Mulla oli joskus muutamia vuosia sit pukama/-mia ja ostin sheriproctia, eka käytin vaan sitä voidetta ja pahensi vaan (tuntu vastenmieliseltä tunkee suppoo pebaan), sit epätoivoissani ostin niitä saman merkin suppoja ni johan läks! En muista kauanko käytin (ohjeiden mukaan kuitenki) - jo eka suppo vei oireet ja epämukavat oltavat mennessään :)
Sheriproct Neo -voidetta käytän... Pitää kai kokeilla sitten niitä puikkoja, jos ne auttas enempi, ko toi voide!
Kiitos vinkistä. :)
 
Takaisin
Top