2/3 oireet

Snower, pidetään mielessä. Mä voisin nii jäädä jo kotiin rakentaa pesää ja haalimaan koiria ja hyysää niitä. Eimjaksa enään Ja ei kiinosta olla töissä

Mullakin on välillä väsyneenä sellainen kiva kestokrapula. Väsy ei ole tosiaan hävinnyt mihinkään. Välillä tuntuu repäisykipuja ja tukkoisuutta on koko ajan. Nyt tosin taisin saada mieheltä kurkkukivun, toivottavasti ei mitään infektiota nyt tulisi. Tukkoisuudesta huolimatta hajuaisti toimii vallan mainiosti ja hasitan tosi voimakkaana kaiken ällöttävän. Ja paistettu kana ja kala vaan ällöttää yhä, hyhhyh. (Arvatkaa vaan, mitä anoppi on tarjonut ne kaks kertaa, kun ollaan oltu siellä mun raskausaikana syömässä:depressed:). Molempia yritän kyllä syödä edes vähän, kun ei sitä punaista lihaakaan viitsisi koko ajan syödä, mutta niiden maku vaan pitää saada jonkun kastikkeen alle mahdollisimman tarkkaan piiloon. en ymmärrä, mistä sekin tulee, kun yleensä tosiaan tykkään molemmista. Etenkin kana on hirveän ällötyksen aihe. Vaikka jotain kananuggetteja voisin kyllä syödä, mutta niissä nyt ei varmaan ihan kauheasti pelkkää kanaa olekaan.

Uuh, mahaa koskee ku olis koko yön tehny vatsalihaksii. Yöllä repäs muutaman kerran nii mukavasti ku yritti asentoo vaihtaa

Mulla oli tosi epämukava yö... Heräilin jatkuvasti, kurkku oli aivan kuiva ja yskitti tosi kovaa ja asentoa vaihtaessa tuntui repivää ja pistävää kipua vatsassa.. Aamulla olin hereillä hetken ja just kun sain melkein unta taas niin herätyskello soi, en huomannut että kello on jo niin paljon.. Masentavaa lähtee töihin..

Mahassa tuntuu tosiaan lähes päivittäin koko ajan jotain jomotusta. Lähinnä siis venymistä tms. Monena yönä herään nyt kolmen neljän aikaan janoon tai pissahätään. Ja sit ei meinaa saada unta kun vihloo kun vaihtaa asentoa. Tänä aamuna mies oli vielä kaiken hyvän lisäksi unohtanut oman herätyksensä päälle kun nousi ennen sitä. Eli jouduin heräämään tunti siitä ku olin uudestaan nukahtanut mutta onneksi sain unta vielä ku oma herätys oli siitä taas tunti eteenpäin.

Tänään oli suorastaan virkeä olo, vaikka aikaa nukkumiselle oli noin 6 tuntia, kun illalla tuli valvottua yhden työnhakuun liittyvän jutun kanssa. ihmettelinkin, miten olinkin niin virekä, mutta sitten tajusin, että en tosiaan tainnut herätä yöllä kuin kerran eikä silloinkaan tarvinnut mennä vessaan, eikä maha painanut tai mitään, eli ei tarvinnut pyöriä unettomana, vaan sain heti unta. Heräsin vain sopivasti muistamaan, miten unessa yksi täkäläinen komea leffaohjaaja halaili mua, mikä oli oikein miellyttävää. Viatonta halailua vaan, mutta herätessä kuitenkin mietin, että enpä ole tullutkaan katsoneeksi tota miestä sillä silmällä, mutta ei se tosiaan pahannäköinen ole... mmm mmm. Tästäköhän ne kuuluisat seksiunetkin alkaa?

kurkku on kyllä kipeä, mutta se on miehen syy, tartutti muhun jonkun viruksensa mokoma. Mies on tosiaan ollut vähän kipeä koko viikon, ja nyt se sit tarttui muhunkin. Mut jos kuumetta ei ole, niin ei kai sit oo mitään kauheaa hätää? Ei tässä nyt oikein muuta kai voi kuin levätä - heti kun saan sen tänään jätettävän työnhakujutun valmiiksi.

Hehee. Oireista sen verran että työkaveri tai no meidän keittiötyöntekijä on huomannut minulla uuden oireen :) Nimittäin dementian, unohtelen nykyään jokapäivä jonkun ruoka-astian sinne kun yleensä kuulema muistan kaiken! Heh. Sano tunnistavansa oireen itsestäänkin kun oli raskaana.. Nauroin että onneksi se ei näy vielä muualla ku näiden astioiden kanssa ja lisäsin kyllä että ainakaan ei ole tullu huomattua :grin:

Tää oksentelu, närästys ja päänsärky vie ihan täysin voimat :/ sit flunssa päälle niin huhhuh.. mulla on kyl ollu varmaan kaikki maholliset oireet mitä kuvitella saattaa.. kaveri just kehu ku hänellä ei ollu mitään oireita.. kateeks käy kyllä.. no mut on tää sen arvosta kuitenki :) jos hierojalle pääsis niin varmaa vähän toi päänsärky helpottas.

Mimoza, täällä sama meininki, plus selkä kipee.

Mä yritän olla stressaamatta siitä, ettei oo töitä eikä siten tuloja (opiskelija vielä virallisesti, niin en saa ees korvauksia) ja neuvolan käskyn mukaan nauttia siitä, että saan levätä,kun väsyttää. Ehkä vähitellen alkaa piristyäkin, kun en vedä enää mitään 14 tunnin yöunia. Silti oon kade ihmisille, joilla on töitä. Mutta yritän iloita näistä hyvistä puolista.

Täällä myös dementia vaivaa. Mä en muista yhtään mitään! Just olin lähettämässä siskolle viestiä kun oli jotain tärkeää asiaa, mutta kun sain puhelimen käteeni niin en muistanut yhtään mikä se asia oli! Enkä kyllä muista vieläkään... Tuntuu etten oikeesti muista enää yhtään mitään. Puhelin piippaa muistutuksia jatkuvasti, ainakin siis niistä jutuista mitkä oon muistanut vielä siinä vaiheessa kun on pitänyt se muistutus laittaa.. :D

Moikka. Mietin näin ensikertalaisena että onkohan ne liitoskivut nyt alkaneet kun molemmat lonkat ihan hellänä. Siis ihan sellaiset puutuneen tuntuiset kokoajan ja särkee.

Kuulostaa EmmiA tutulta! mulla samaa ollut viime aikoina.

Kävin myös tänään Hyvinkäällä kivuliaiden supistusten vuoksi, virtsatulehdushan sieltä löytyi!

Mä heräsin yöllä järkyttävään kipuun, kun lantioluuta särki ja mikään asento ei sitä poistanut. Oli pakko ottaa yli tunnin kärvistelyn jälkeen panadol ja sen jälkeen sainkin unta.

Samoin si-nivel välillä tuntuu muljahtavan paikoiltaan ja esim.tavaroiden nostaminen tekee tosi ikävää. Myös häpyluussa alkanut tuntua vihlontaa.

Neuvolasta varoiteltiin, että kaikki tuskat voi alkaa aiemmin, kun edellisestä raskaudesta on niin vähän aikaa.

Mua supisti kanssa tänään tai jotenkin kramppas kun kokopäivän olin liikenteessä.. onkohan ihan normaalia? Tulehdusta ei oo ku just annoin pissanäytteen.

Mulla alko joku viikko sitten harjotussupistukset :meh: Jos menee samalla kaavalla kuin aikaisemmin, niin viikon-kahen päästä ne kipeytyy. Perseenperse. Joka kerta supistukset on alkanu kaksi viikkoa aikaisemmin kun edellisellä kerralla. Onneksi nyt ei sentään tarvitse olla oikeissa töissä. Vaikka ei tässä kolmen pienen kanssa paljoo myöskään lepäillä ja touhuta oman voinnin mukaan...

Mamabel88 ootko siis mistä päin kun Hyvinkäällä kävit ? Mähän siis asun täällä :) nyt huomaa kun ilta tulee niin alkaa taas lonkkia särkeä.... Ja tätä koko ajan voimistuvan närästyksen määrää. Huoh. Oksentelen myös edelleen päivittäin nyt 15+3. Sen takia olen siis myös sairaslomalla kun ei pysty asiakaspalvelu työssä olemaan.

Täällä on kans tullu liitoskipuja. Häpyluun alue kipeytyy, jos enempi tekee jotain fyysistä esim. lumitöitä. Ja nyt on parina päivänä ollu SI-nivel tosi kipeenä, hyvä että askelta saa otettua ku liikkeelle lähtee.

Joo heti ku vähänki liikkuuu tai tekee jotain enemmän niin rupee kolottaa paikat! Tosi ärsyttävää ku pelkkä siivouski tuntuu jälkeenpäin jomotuksena :/

Takaisin