2/3 oireet

Itelläki oireet on hävinny mitä nyt rinnat on kipeet ja joskus tulee niit repäisyjä sängys tai ku nousee istumasta nopeesti.. Painoki oman vaa'an mukaan tippunu pari kiloo

Annalin, ootko kokeillut sängynpäädyn nosto. Törkkäät vaikka pari kirjaa sängyn jalkojen alle. Tai petarin alle jotain mäkitarpeita.

Tulipa taas käytyä sairaalassa vaihteeksi supistusten takia, bakteerivaginoosi tällä erää :( ab kuuria pukkaa jälleen. Mut näinpä ultrassa pienen murun joka jalat ristissä nukkui ♥

Musta tuntuu, että ollut vähän väliä bakteerivaginoosi. Yrittänyt vaan maitohappobakteereilla hoitaa. Mut nyt toisella kolmanneksella pitäis kai yrittää enemmän sitä hoitamista. Pohdinki, ku pari viikkoa viel tokaa neuvolaan, et uskallanko odotella siihen asti vai pitäiskö soitella neuvolaan.

Millainen on sukkapuikkokipu? Mulla joskus tuntuu vihlaisu jossain emättimessä. :bored:

Varmaanki just Lyydia kyse niistä.. pistää inhottavasti kohdunsuulle tai jonnekkin sinne.. kestää hetken vaan mut joskus itellä pakko käydä istumaan.

Mullakin nuo sukkapuikkokivut semmosia viiltäviä vihlasuja. Juurikin jossakin sisällä ne tuntuu. Mulla oli viimeks lopuilla vasta näitä samankaltaisia ja sillon tuntu, et meinas jalat pettää alta. :s Reisiä pitkin se kipu meni.

Onkos muuten muilla n. Rv15-16 kohdilla tuntunut alavatsakipuja (kohdun kasvuun liittyviä)? Mulla tuntuu välillä semmosta särkyä alavatsalla ja tänään tuli semmosia repäisykipuja kun esikoista sylissä kannoin. Eipä nyt hetkeen särkyjä ole ollutkaan, mut kaippa se nyt alkaa taas kasvamaan nopeammin.. :o

Elsba, miulla just kyseistä kipua ollu, viimeks tännään. Mulla rv 16+2

Mulla nuo alavatsakivut tuntuu semmoselta menkkasäryltä. Kai tää ihan normaalia kasvamista on? Välillä tulee ja menee särkyä, mut vatsa ei kuitenkaan kovetu yhtään.

Miulla on välillä kovempaa, pistävää kipua ku menkkojen aikaan. Kyllä ne miusta ihan normi kasvukipuja on. Muistan edellisestä raskaudesta neuvolan th sano että kohtu supistellee ihan alusta asti ja kipuja tullee just 15 viikolta etteen päin enemmän, ku siitä etteen päin kohtu kasvaa aikamoista vauhtia. Eli normaalia sen pitäs olla.

Kysy vielä neuvolassa ni saat selevyyven :)

Huh..meinasin just kysyä että onko tää voimistunut kipu mahassa ja alapäässä normaalia :o viikko 17 menossa. Just sellasta särkyä ja vihlontaa. Sit koko maha on ihan kosketusherkkä. Ekaa kertaa jouduin tänään ottaan särkylääkettäkin. Mut helpottaa kuulla että kuuluu asiaan :)

hyi että.. just kerkesin bussista ulos ku laatta lens.. tiukkaa teki.. joku aamu oksennan sinne bussii.. viimeviikolla kävi kans et oksensin iha aamulla .. yleensä vasta illalla tai päivällä.. niin huonoja oloja.. 16+4 !

Mulle ei alkuraskaudessa juurikaan ruoka maistunut. Ei ollut pahoinvointia, mutta en tiiä jotenkin tuntu että olin vaan täynnä kokoajan. :D mutta viikonlopun aikana oon ruvennut syömään kun hevonen, kokoajan on kauhee nälkä. :D

Mulla on nyt kanssa tullu pahoinvointi takasin :O Kahtena aamuna ollut ihan karmee olo ja tänä aamuna pitikin sitten päivä alottaa pää pöntössä :yuck: Mietin kyllä, että voikohan olla jotain vatsatautiakin, esikoinen nimittän oksensi koko lauantain aika rajusti... Ja jes, nyt kakkonen kuumeessa :hungover:

Tänään sain minäkin "tuomion" bakteerivaginoosista. Heti piti mennä netistä juttuja lukemaan, ja kyllähän tuo pelästytti... Oireina oli siis runsas ja pahan hajuinen valkovuoto. Ja lääkkeeksi sain flagyl emätinpuikkoja. Onko muut kärsineet tuosta nyt tai aiemissa raskauksissa? Ja onko mennyt helposti ohi? Kovin pelottaa että tuleeko tosta joku kierre koko raskauden ajaksi ja ajattelinkin alkaa syödä maitohappobakteereita jospa ne ehkäisisi kierteeltä.

Mulla oli esikoisen odotuksessa. No big deal, Flagylillä hoidettiin pois eikä vaivannut enää :)

Miulla oli edellisessä raskauvessa vissiin 4 eri kertaa sama.. Lähti aina sillä kuurilla mutta tuli jonkun ajan päästä takasi. Nyt eppäilen sammaa.. :/suoraan sanottuna pa*kaa..

Mulla kans aika ilkeitä repäisyjä kun yskin ja aivastelen, au! Mut kai tämä ihan tavallista flunssaa on kun räkäkin lentää oikeen kunnolla ja korvia särkee. Lämpö on onneks pysyny koko ajan tuolla 37:ssa, niin ei ole tarvinnut lääkettä ottaa. Mustaherukkamehulla ja levolla sitten mennään :(

Eipä oo ehtinyt pitkää aikaa täällä kirjotella! Onko muilla ollut kipuja alaselässä? Mulla on ollut jo pari päivää ja tänään voimistunu. Ja se kipu on ainoastaan oikeella puolella. Voikohan kohdun kasvukivut olla vaan toisella puolella. Nyt särkee jo niin kovin et täytyy varmaa ottaa kipulääkettä o_O

Takaisin