Mulla on oireet vähentyneet selkeästi, ja välillä nkin sellainen olo, että ihan kun ei ois raskaana ollenkaan. No, rinnat on kasvaneet ja yhä aristaa monina päivinä. on kasvun huomasin, kun yritin yhtenä päivänä laittaa ellaista aika isoksi mieltämääni jakkua, jota en ole aikoihin käyttänyt, kiinni, ja eihän se onnistunut. Alkaa olla muutenkin hyvin vähissä kaikki mun vähänkin virallisemman näköiset vaatteet, joilla vois raskautta peittää. ja parin viikon sisällä varmaan pari työhaastattelua tulossa, pitääköhän ostaa jotain...
Sit mulla on ihan järkyttävä yskä. Yleislääkärin mukaan se johtuu refluksista, koska ei oo varsinaisesti kipeä olo eikä kuumetta, kurkku näyttää normaalilta eikä keuhkot rahise. ja onhan tää ihan erilaista kuin normaaliyskä, kun tulee kohtaus, niin ei mene sitten millään ohi. (Metrossa saa kivoja katseita, kun kaikki varmaan aattelee, että tartutan niihin jonkun hirveän keuhkokuumeen tai jotain...). En oo kyllä huomannut närästystä kuin kerran, mutta tosian välillä nousee oksennuksen/ruuan maku suuhun ja kai se on sitten ärsyttänyt kurkkua. Miehellä alkaa hermoja kiristää, kun yskin kaiket yöt ja muakin väsyttää, kun en saa nukuttua. jotain happolääkettä nyt tohon syön, mutta en tiedä onko se auttanut kauheasti. Tai ei ole niin paljon ilmaa mahassa, että siinä mielessä kyllä, mutta yskää se ei poista. Yleislääkäri käski kurlata sooda-vedellä ja gyne puhelimessa sanoi, että suolavedellä, se kuulemma auttaisi edes vähän. No, enhän mä pysty ja soodavedestä tulikin jo kerran oksut, suolavesi saa sentään vaan yökkäämään.