2/3 oireet

Kyllä mie sitten imuroin, mutta kun poika tuli tähän, ni olin ehtiny puolet sohvasta imuroimaan, ni mies sano, et ku oltiin kauppaan menossa, et "mene pukee päälles, ni mä voin imuroida loppuun sen". :D
Kävi poikansa pihalta hakemassa ja sen jälkeen siis. :P

Minusta tuntuu että minä oon kyllä tänään ainakin syönyt kahden edestä. En muista millon olisin syönyt saman verran päivällä ja nyt sitten illasta iltapalasta pari tuntia niin mulla ihan järjetön nälkä. Piti mennä syömään hapankorppua. Mutta tuntuu ettei ne neljä palaa riittänyt mihinkään :D voi luoja. En kyllä haluu syödä tänään enää mitään. :) aamulla söin pari ruisleipää ja puuroa, tuoremehua ja mandariinin. Lounaalla pari annosta perunamuussia, kalaa ja salaattia. Sit päiväkahvilla juustokakkua kunnon pala ja välipala aikaan rieskaa paprikalla ja kurkulla. Kotiin päästyä banaania ja mandariinia ja sit se iltapala leipää ja jogurttia. Voi rähmä.. Ei ehkä kuulosta äkkiseltään paljolta kun en tarkkoja määriä laittanut mutta kyllä on tullu syötyä reilusti enempi ku normaalisti :)

Missäköhän mun kaikki oireet on :wideyed: Olo on kaikin puolin tosi hyvä, ei uskoisi että on raskaana jos tyyppi ei mylläisi ja kessi kasvaisi. Nyt ei ole ollut supistuksia, liitoskipuja, tissit ei oo vuotanu, ei turvota juurikaan... Onko ihan oikeesti mahdollista, että voi olla se ihana oireeton keskiraskauskin :woot:?? Aikasemmista oon tässä vaiheessa ollu kun joku mummo, kun on kolottanu joka paikkaa. Vissiin vaikuttaa ettei ole oikeisiin töihin tässä joutunut :)

illu, en kyllä ottas morkkista noista syömisistä, sen verran hyvänkuuloset eväät että ottasin samanlaiset everyday jos vaan jaksais. :p hitto, miä haluun ja!

Juu, en minä nyt morkkista ota mutta hieman ärsytti kun on vetäny ruokaa mielestään paljon ja sekään ei riitä :)

Mulla meni syöppökausi tosi nopsaa ohi, kesti viikon-pari :) Ja nyt masu vasta kasvaakin! Varmaan kyllä osittain siksi, etten tee mitään fyysistä :D Järkyttävä makeanhimo vaan vaivaa, ihan pitänyt taistella, ettei mee hakee herkkuja. ...varmaan osittain siksi, etten tee mitään :p

Pitikin eilen "hehkuttaa" hyvää oloa. N. kolme minuuttia julkaisusta lähes halvaannuin kun liitoskivut iski vessaan noustessa :inpain: Ja sänkyyn kun onnistuin itseni jotenkin ujuttamaan, ilman että herätin tuskan parahduksillani nuorimmaista, niin joku kestosupistuskin päätti hyökkiä päälle. Millään en saanut laukeemaan :dead: Tänään kaveriksi tuli sitten vielä iskiaskivut. Hohhoijaa, on taas hehkeetä...

Supistukset on ollu ajoittain todella kipeitä, minua ei ajoissa kuunneltu kun neuvolassa niistä olen valittanut. Kaikkien mielestä olin täysin työkuntoinen ja jouduin siellä nostelemaan painavia tavaroita.

Supistuksia tuli päivittäin, ehkä noin tunnin tai parin välein. Välillä myös ihan minuuttien välein.

Ottaa kyllä päähän kun tilanne meni näin pahaksi kun kukaan ei voinut sitä sairaslomaa ajoissa kirjoittaa...
Toivottavasti saat pitää pienen vielä kasvamassa monta viikkoa. Mutta kuulostaa kyllä tutulta noi siun tuntemukset. Jaksamista!

Päivitin kuulumisia muistaakseni tonne "maaliskuun mutinat" ketjuun. Mutta pääasiassa ihan hyvin. Toki välillä tulee epätoivon hetkiä kun on vaan niin väsynyt ja muutenkin, mutta päivä kerrallaan eteenpäin.

Just pääsinkin mutinoihin asti ja huomasin että sinne oot kertonu kuulumiset :) tsemppiä koko perheelle !! :)

Annnika..Aivan ihana yhteis kuva :Heartred Mukava kuulla et Kerttu on sitkee pikku sissi ja sinä itte myös...Jaksuja kovasti teille kaikille...Myös isälle :)

Nyt kaipaan vähän neuvoja! Mie oon viikon potenu tosi epämukavaa kipua vasemmassa nivusessa. No eilen illalla huomasin, että sillä puolella tossa häpykummun reunassa on kipeä turvonnut möhkylä. Ja tokihan sitä jäytää kokoajan. Pitääkö huolestua? Mies olis passittamassa minnuu sunnuntaina päivystykseen, mutta ite oon kovasti menossa töihin.

Miul on tuota mahaa juilinu tänää taas enemmän vaikka muuten ei niit repäsykipuja ole ollu hetkeen.. Liekö hirveellä aivastelulla osuutta asiaan.. Että mitäs niitä allergialääkkeitä sai käyttää?

Tanjuli mulla kävi noin kyljen kanssa :o niinku joku kipeä rasvapatti tms?

Hei onko kellään muulla tuntunu sellasta tosi nopeaa tärinää/värinää/virtauksen tunnetta ihan ihan alavatsassa niinkun tuolla häpyluun kohilla? Siis vauvan potkut kyllä tuntuu niinkun kovina ja yöempänä mutta aikasemmin ei oo tämmöstä tuntunu? Ihan ihme väpättävä tunne :o ihan paniikissa et onko vauvalla jotain kohtauksia vai miten se niin nopiaa vois tärrätä? Kuulostaa tyhmältä, mut tää on pelottavaa :D

Joskus poikavauvat tärrää kun ne pissaa :) Muistelisin, että meilläkin pojat värisi masussa ollessa, mutta vasta myöhemmillä viikoilla. Ainakin nahan tällä puolen ollessaan meillä kaikki on väristäny kun pisu tulee. Ehkä sullakin on sitä :) Kysyisin neuvolasta jos huolestuttaa.
Muoks, tyttökin kyllä tärisi masuvauvana välillä (ja nyt tärrää melkein joka kerta kun pissa tulee), mutta ei yhtä usein kuin pojat.

Muokattu viimeksi:
Kattelin et tarjolla on joku lääkkeetön sumute, jos siit ei ole apua ni sit histec ostoksille..

Takaisin