Miulla on oireina tällä hetkellä alaselkäkipu (yleensä makuuasennosta noustessa tai kylkeä kääntäessä), ollut jo melkein alkuraskaudesta asti.
(Tosin selkäkipuja, etenkin alaselässä, mulla on ollut nuoruudesta asti, eikä niitä ole suostuttu tarkemmin tutkimaan. Mutta nää raskauden aikaiset ei oo samanlaisia, mitä mulla normaalisti on.) Sen lisäksi harjotussupistuksia tullut hiukan, nyt ei tosin ole vissiin viikkoon tai kahteen tullut - ja kävellessä sattuu alapäähän, mikä tuntuu tosi ilkeeltä. Ja en kävelly eilen kuin ehkä joku puoli kilometriä yhteensä, kun kävin kaupassa ja sen jälkeen oli illalla kipeenä ja nyt tuntuu vieläkin. :/
Turvotusta ei oo ollu vielä ollenkaan. Oon normaalistikin tosi herkkä ihminen, mutta nyt raskauden aikana on tuntunu, et oon ihan ultra herkkä. Itkeskelen paljon ja sellasista asioista, mistä en edes normaalisti itkisi. Ja välillä jokin mitä kumppani sanoo, niin käsitän sen jotenkin negatiivisesti ja alan kyynelehtii/itkemään, vaikken normaalisti käsittäis sitä niin. Sen takia oonkin alkanu toivoo, et sais tulla äkkiä lapsi ulos miusta, etten olis ihan näin herkkä!
Ärsyttää, että itku on niin herkässä (vaikka se on ihan normaalistikin, muttei kuitenkaan ihan näissä määrin kuin mitä nyt) ja että välillä tulee ihan turhistakin asioista itkettyä/kyynelehdittyä.
Muita oireita mulla kai ei ole - mulla on huono muisti muutenkin...
Tsemppiä miultakin,
Toinen♡ ja MarSka myös.
//
Ai niin! Unohdin tosiaan yhen niistä oireista - ilmavaivat! Ja vielä erittäin
mukavan hajuiset. Mä oon muutenkin yrittäny alkaessani seurustelemaan tän nykyisen kanssa, niin käyttää enemmän laktoosittomia tuotteita, koska mulla on diagnosoimaton laktoosi-intoleranssi (ite sen oon siis jo teini-ikäsenä huomannu) ja kaikki muut, paitsi laktoosittomat tuotteet aiheuttaa ilmavaivoja. Mutta nyt tää raskaus on sitten tuonut ne ilmavaivat mukanaan taas.