★The Tammikuu!★

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja TaTaa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Komppaan sua vappu!!! :grin toivottavasti meistä toinen pääsis tositoimiin. :grin musta tuntuu etten se ole mä, joten lähetän kaikki supistukset ja muut sulle. :rolleyes:

Kiitos! Arvostan kovasti, mutta jäivät jonnekin matkalle. Tyyppi on kuitenki niin itsepäinen että tarras vaan tiukemmin napanuoraan kiinni ja totes ettei sitä tollai käskytetä.

Mä oon kans yrittänyt pyytämistä ja käskemistä. Uhkailu, kiristys ja lahjonta on nyt jo kasvatusmetodina tälle uudellekin vauvalle. Oon myös yrittänyt maanitella sitä ulos siskon, isän ja tulevan kummisetän avulla. Mutta ei toimi.
Sitkeitä ja omapäisiä nää nykylapset!

Meilläkin mies on houkutellu kaikella mahdollisella nameista koiriin, mutta eipä taida tyyppiä kiinnostaa kun tuolla masussa vaan mönkii.:p

Aamulla tuli mieleen, et ehkä tää poika on vaan niin kohtelias tai jotain, et ku neuvola on varattu huomiselle ja perjantaille, ni niissä pitää käydä. Ei saa tuhlata toisten aikaa, eikä perua turhaan sovittuja tapaamisia. Argh. :facepalm:

Haha! Sama^ mä oon kans miettiny et ku oon sopinu kaikkea ni niihin kaikkiin juttuihin myö päässy.. Miehen mummon hautajaiset olis sillon 42+0 päivänä ja niihin kyllä haluaisin. Suostuisivatkohan käynnistämään aikasemmin tollasen syyn vuoksi..

Oon alkanut vakavasti pohtiin, et mahdetaanko me ehtiä erota ennenku tämä lapsi ymmärtää ulostautua.. Tänä aamuna viimeks mies sanoi, et 'kyl sun tarvis nyt alkaa hei oikeesti synnyttään jo'. Mä meinasin silmille räjähtää! Me ollaan vielä molemmat aika tulisia luonteeltamme, et vaikea tässä on kyllä olla 'ihmisiksi' ja käyttäytyä tasapainoisesti. Minkäs teet kun toinen ärsyttää jostain ihme syystä pelkällä olemassaolollaan?! Eikä se kyl tajua, miten väsynyt alan itse olla tähän jatkuvaan supisteluun ja kipuiluun. Mä en jaksais muuta tehdä kun nukkua. Mä niin mielelläni jo liittyisin Marielin seuraks tyksiin, et pääsisin tästä jatkuvasta ärtymys- ja riidanhalutilasta eroon. En mä oikeesti oo tällanen..

Ellem, muakin risoo nää jatkuvat kivut niin vietävästi! Mies nyt onneksi osaa olla ihmisiks, tyttökin suurimman osan ajasta mutta nää kivut saa mut näkemään punasta. Toki sitten tiuskin molemmille noille kun oon niin äärirajoilla tän jaksamisen kanssa. Mä odotan niinkin yksinkertaisia asioita kun että voi masullaan maata lattialla esikon kanssa leikkimässä tai piirtämässä..ja istua normaalisti selkä suorassa sohvalla tai lattialla, kyykistyä lattialle ja nousta sieltä ilman itkun sekasta jolinaa, istua pöntölle ilman että jalat meinaa pettää alta ym. arkea helpottavaa asiaa :) miksi oi miksi tää pieni ei jo tuu???

^ Eilen illalla just mun 16veelle sanoin, et haluaisin niiiin paljon päästä makaan mahalleen lattialle! Varmaan halu oikein korostuu, kun alaselkä pingottaa ja särkee koko ajan. Olisi ihana oikasta ruoto! Haluais synnyttää, mutta toisaalta tämä väsymys tekee itsestäkin epäluuloisen oman jaksamisen suhteen. Tänään taas tullut suht lupaavia supistuksia, mutta jokseenkin usko menny. On tämä raskausaika ollu sillon parikymppisenä aika paljon helpompaa kuin näin lähempänä neljääkymmentä.. Tsemppiä vaan meille, täytyy koittaa jotenkin potkia vielä hetki!

Joo ja kuinka ihanaa olisi maata lattialla tai jollakin kovalla alustalla edes selällään. En ole ollut selällään sitten loppu kesän, tulee heti järkyttävän huono ja huimaavaa olo..enkä kyllä pääsisi siitä asennosta enää ylös. Mä en ymmärrä miten tää mun lantio on tällä kertaa näin pahasti löystynyt kun esikolta ei ollut mitään. Toi kipu estää melkein kaiken normaalin asennon vaihdon ja mulla lähtee lonkka paikoiltaan koko ajan..ja suppareidenkin aikaan vihloo just lonkkia. Kai se sitten vaan on näin kun on toinen kierros menossa :O voin vaan kuvitella että ikäkin tuo omat lisänsä, vaikka ei sitä kovin paljon olisikaan ;)

Esikoinen tuli äsken sanomaan mulle että " äiti auta pois tältä nukelta vaatteet, me mennään suihkuun" minä sitten siihen että " etkös itse saa" niin esikko sanoi " en, minulla on niin iso maha" :D :D mitähän lie on kuullut syyksi pystymättömyyteen viime viikkoina :D ja yks ilta nojaili seiniin pylly pitkällä ja hoki että " isi mua supistaa". Niinpä niin, siinä meidän päivät tiivistettynä:rolleyes:

Harmi ettei meistä vappu kumpikaan vielä päässy tositoimiin. :confused: yritän lujemmin lähettää sulle supistuksia! :grin

Mulla on tänään taas vaihteeksi niin kivulias aamu ettei ihan hetkeen. En tiedä miks mut alavatsaa vihloo ja jomottaa, repii ja kiskoo..liikkuminen on tuskallista ja eikö esikolla ole kunnon turbovirta aamu :rolleyes: Vieraita tulossa aamupäivällä. Huh. Aamuyöllä nukkumisesta ei tullut jatkuvien supistusten ja pissalla ravaamisen takia mitään. Vaavi on aika hissukseen, onneksi on hiukan venytellyt itseään aamupalan jälkeen. Täytyy ottaa liikelaskenta hetki ennen vieraiden tuloa.

Aika samanlainen aamu täällä. Miinus vieraat ja lapset (kiitos siitä!). Jos ei ne öiset supistukset muuta tehny niin pakottavat kyllä lepäämään kun saivat joka paikan särkemään. Eikä tää turvotuskaan oo mitään helpottanu joten en ees haaveile liikkuvani tänään kultasen kolmioni ulkopuolelle (sohva-wc-jääkaappi). Jaksamista kestitsemiseen! Ei lähtis multa.

Joo tää sohva ja läjä leffoja voi olla tänään kyl aika kova. :grin Väsyttää aivan sairaasti ja selkään juilii. :confused:

Takaisin