★The Tammikuu!★

Mä oon kirjoitellut enemmän helmikuisiin. Laskettu aika kumminkin 31.1. Tuntuis jotenkin pitkältä, jos menee ihan sinne helmikuun puoliväliin saakka. Itse ainakin oisin jo valmis luopumaan tästä raskaana olosta.
 
Oon niin samaa mieltä mirkku sun kanssa. Vaikka la:han vielä 5 pv (jos ei tätä lasketa) ni tuntuu jo sille et se päivä olisi ollut jo aikaa sitten. :confused: jotenkin ootan vielä kovemmin ton tuloa, ku täällä muut saaneet jo nuppunsa paijattavaksi. ♡♥♡ toisaalta odottaa innolla ja jännityksellä tulevaa, et saisi esikon syliinsä paijattavaksi ja oman kropan takas. Mut sitten taas toisaalta pelottaa ja jännittää tuleva, ku ei taas tiiä yhtään millainen tää on ja miten itse reagoi. :oops: no aika näyttää mitä tulee ja pakko yrittää vaan pysyy positiivisena (välillä voi vähän käydä marisee täällä ni helpottaa :grin).

Nyt jotain vaihtelua koti seiniin ja normi ympyröihin. Tulin kattoo miehen peliä ni saa vähän jotain muuta. :grin mitä minä teen, ni luen foorumia ja kirjoittelen teidän kanssa täällä... :p hyvä peli on!!
 
Kunhan Iita muistat kotona pelin lopputuloksen niin mies on tyytyväinen :grin Luulee et oot kovastikin seurannut!
 
Iita toi sun teksti on ku mun suusta! :) tää on niin outoa kun odottaa niin kovasti eikä hermot meinaa kestää ja sit taas toisaalta jännittää ja pelottaa tuleva...eilen olin taas sitä mieltä ettei tästä tuu mitään, mikään ei onnistu, ei varmasti synnytys eikä mikään sen jälkeen. Eikä parisuhde kestä. Mutta eihän tässä oo muuta vaihtoehtoa kun odottaa ja yrittää pitää (edes välillä) mieli positiivisena! Niiiiin vaikeeta. Nää viimeset viikonloput on ollu mulle tosi vaikeita kun on niin paljon tunteja mitä kuluttaa eikä oikeesti mitään järkevää tekemistä.....pää hajoooo!!!!!
 
Viikkoja täälläkin 40+5 ja alkaa tuntua että ei tää täältä ilman häätöä tule. On vaan päivästä toiseen kauheeta odotusta ku ei jaksa eikä huvita tehdä mitään. sohvassa on vaa mun mallinen painauma.:joyful:
 
Toi on kyllä niin niin totta Mirkku. Välillä turhauttaa niin, et itku päsee. Välillä taas pelottaa niin, et itkupääsee. Sitten taas toisaalta odottaan niin innolla, et housuissa meinaa pysyy.. on tää vaan niin tunne sekamelskaa, et yritäppä tässä pysyy hiisi perässä. :confused: voi mies parka :oops: joo on kyl kivaa olla täällä pelissä, et tuli jotain muuta tekemistä, mut silti oon vaan täällä pyörii ja valittaa :grin oo tässä sit.. hahahha :p toisaalta ihanaa kirjoittaa ja ennenlaikkea lukea muiden juttuja täällä. Saa arvokasta tukea ja jakaa omia murheita (valittaa ja marista, et mies ei joudu kaikkee kestää). :grin
 
Mä raahauduin miehen ja lasten kanssa kilsan päähän leikkipuistoon ja seisoskelin siellä tunnin.. Liitoskipua ei tuntunu juuri yhtään :O ja supistukset tosiaan loistavat poissaolollaan. Ihmeellistä. Fyysiset vaivat lähes kokonaan poissa mutta henkinen puoli niin romuna että huh. Tän päivän itkupotkuraivareita odotellessa...
 
Tsemppiä opemami. Tiedän kyllä tunteesi ja voin itsekki yhtyä tuohon. :)
 
Itkareita ei oo vielkää tullu :P varmaan ne tulee sit huomenna jos ja kun lääkäri ei suostu pelkojen takia käynnistykseen..

No nyt iloitsen tästä hetken vallitsevasta iloisemmasta mielialasta. Ainakin tietää että huomenna pääsee puhumaan jollekulle.
 
Ne sun itkupotkuraivarit tulikin sitten mulle opemami! Tänään ja eilen myös...onneks huomena on neuvola niin pääsee puhuun :)
 
Mulla on jomottanut päätä jo kaksviikkoa.Nyt on toista päivää vihlonu oikeeta ohimoa jo niin pahasti että jos huomenna jatkuu niin lähden päivystykseen. Oon vaan itkeny ja maannu. Tiuskinu miehelle ja tytölle. Aamuin illoin suihkussa, jossa edes kivut vähän hellittää. Ärsyttää kun asialle ei mitään maha.. kylmägeeliä ja panadolia. Nyt ei jaksais ei sitten yhtään.
 
Sunnuntai-ilta kotona. Ensi viikon mies kotona. Ensimmäinen ilta kotona. Aika tuntuu pysähtyneen. Nyt on hyvä olo.

Jaksamista kaikille odottajille! Ihanaa, että se on ohi omalta osalta. Toivottavasti teillä alkaa myös pian tapahtua.
 
Mä niin toivon et alkais tapahtuuu..!! Mun kylkiluut on jo muusia ja sisuskalut huutaa armoa. :sorry: onneksi mies tän viikon aamussa, ni on kivempi. Onneksi huomenna pääsee juttelee hoitajan kanssa. Jos sais tsemppiä siitä jaksaa. :rolleyes:pitää yrittää nyt vaan muistaa olla positiivinen. :grin
 
Siis sattuuko ne muksun liikkeet? :| Terkka käski tarkkailla että jos ne liikkeet alkaa sattuu niin pitää käydä tarkistaa veden määrä.
 
Täh... ai pitää tarkistaa?? Siis mulla välillä ihan viiltää mahaa ja sit tosiaan taju lähtee ku toi potkii mun kylkiluita vasten. Se sattuu ihan sairaasti. Välillä olo helpottaa menemällä pitkälleen ja välillä sekään ei auta. Ritaliivit ahistaa aivan sikana sillon ja välillä hengittäminenki tuntuu vaikeelle. :confused: ei th sanonu neuvolassa mitään vaik sanoin asiasta. Se vaan naureskeli.
 
Hmmm. En tiiä. Mulla on vettä niin että se ihan hölskyy ku mahaa vähän tönii. Ei ne liikkeet mukavilta tunnu mutta ei ne nyt kyllä koskaan sattumalla satu. Se vaan sano että jos vesi vähenee niin ne liikkeet voi alkaa tuottaa kipua. Onks se th sanonu mitään veden määrästä tai onks sitä ultrattu nyt loppuvaiheessa?
 
Ei mullekkaan terkka sanonu mitään ku valitin että liikkeet sattuu.:confused: pitäsköhän soittaa svo:lle ja kysyä että pitääkö tarkistaa veden määrä. Muutenki ku on kohta jo viikon myöhässä.
 
Ei se sanonu viimeks mitään veden määrästä ja se ultrattiin sillon 3 vk sitten ja sillon oli ok. Kyl toi kai on ihan pehmee en tiiä. Sattuu vaan ihan sairaasti välillä ja välillä tuntuu, et joku vetäis puukolla pitkin mahaa. :confused: en pysty istumaan pitkään, ku kylkiin alkaa koskee.
 
Anoppi oli nähny unen jossa näki mut ja päivän 27. Oli sitä mieltä, et mä synnyttäisin sillon. Nauroin jo silloin asialle ja nyt nauran viel enemmän. :grin ei tää oo ihan niin pikaseen täältä puskemassa ulos, vaik äiti oliskin ihan valmis.
 
Takaisin
Top