★The Tammikuu!★

Mä kävin nlassa itkemässä. Kaikki on tosi hyvin fyysisesti mut henkisesti oon niin rikki että alan tuntemaan itteni ihan vainoharhaiseksi ja paniikkihäiriöiseksi. Itken ja raivoon miehelle ja lapsille. Pelkään ja hysteerisenä seuraan liikkeitä. Sain vielä lähetteen kättärille..terkka sano ettei ne välttämättä ota enää mutta toivon että pääsisin. Ees ultraan tsekkaa koo, virtauksdt ja istukan kunnon. Pystyis taas hetken hengittää.. Huh. Miten tää voiki olla näin kamalaa :sad001
 
Tsemppiä opemami ♡♥♡ mäkin ajattelin viel ens viikolla kysyy, ku on aika sairaalaan et jos tsekkaisi kaiken olevan kunnossa. :)
 
Täällä lueskellaan tyksissä foorumin uutisia ahkeraan odottaen koska te muut tänne pääsette?! Kyllä mielessä pyörii kun noita puuskuttavia ja puhisevie mammoja katselee, että koskas mahtaa joukossa foorumilaiset puhista :)
 
Tahtoisin tähän sumaan mukaan, mutta vauva tuskin samaa mieltä kanssani.... :sad001:confused:
 
Tänään oli virkeämpi aamu, ku aikoihin.
Yö meni ilman kamalia nivelkipuja, kädet kyllä puutuili (viel aamullakin), mut ei vaikuttanu niin hirveesti nukkumiseen.

Eilen käytii vuokraas kasa elokuvia, ku alkaa Netflix jo tympiä (ei muka mitään hyvää katsottavaa o_O). Tekis miel pelatakin jotain pleikalla tai peeceellä, mut siitä ei oikee noi kädet tykkää. Eli sohvalla ja elokuvilla mennään.
Miehel alkaa onneks talviloma ens viikol. Toive kyllä oli, et poika ois maailmassa ennen lomaa, et ois sit pidempi aika yhdessä hoitaa vauvaa. :dummy:

Mut jos poikaa ei huvita tulla ulos, ni minkäs sille voi. Huomenna neuvola (rv 41+0) ja varmaan saan ajan yliaikaistarkitukseen. Tänään ei harmita, vaikka vielä onkin yhtenä, mut varmaan taas huomenna, tai parin tunnin päästä, alkaa ahdistaa. :p Täytyy nauttia näistä hyvistä hetkistä. :)

Jaksamista kaikille muillekin mahojen tai tuoreiden vauvojen kanssa. :cat:
 
Mul on toi sama et yhen päivän aikana tunteet menee onnesta, epätoivon ja vihan kautta suruun.. Tänään taas on ihan ok päivä olla raskaana ja tuntuu että jaksaa odottaa vielä. Mitäköhän huomenna :wink
 
Mä liityn kans tohon tunteiden vuoristorataan mukaan. Tunteet menee niin omaa rataa, ku vaan voi. :confused: mies oli sitä mieltä, et mun täytyy lopettaa siivoaminen, ku tuun siitä niin äkäseks. :nailbiting::grin
 
Tämän päivän flow on pysyny hyvänä :Heartred mulla kävi kätilö antaa akupunktiota ja vyöhyketerapiaa ja sit nukuin päikkärit rentoutusmusan soidessa. Ja vaikka astuin lasinsiruun ja jouduin käymään terveystalossa sen poistamassa ku ei saatu kotikeinoin pois ni sekään ei haitannu. Ihana hoitaja runno ja ronklas ja sai viimein n. tunnin kaivelun jälkeen sen ulos! Mieli on tänään ihmeen hyvä. Kohta ruokaa ja saunaan ja joku hyvä leffa :P
 
Tänään äitin synttäri kahveella käyty ja äitiä jymäytetty... :grin ostin kaverilta puvun ja vaatteita. Tungin sit vaatteet puvun sisään ja mies saikin loisto idean, et huijataan sun äitiä. Laitettiin puku mustaan kauppakoriin ja mentiin äitille niin et mies kanto koria ja sano, et tunltiin synnäriltä. Äiti oli jo, et jjeeeeeee..... kunnes tajusi ja rupesi nauramaan kamalasti. :hilarious: kaappasi mieheni ja halasi sitä. Oli meillä kyllä hauskaa.... :p

Sitten kaveri tuli kylään pitkästä aikaa ja juteltiin varmaan 4h. Oli kyl ihanaa nähä ja vähän juoruta. :grin
 
Kiva, et muillakin on ollut hyvä päivä! Täällä myös, jaksoin lähtee kauppareissuun, sain imuroitua ja pystyy lattiat ja vessan. Nyt on sauna lämpiimässä ja pelataan pienten kans vielä pari muistipeliä ennen sitä. Niin ja mies oli aamulla keittänyt meille aamupuuron valmiiks ennen kun ehdin nousta sängystä, iltapäivällä hoiti iltaruuan. Kaiken kaikkiaan kiva päivä. Eilinen kipupäiväkin jäi unholaan :-)
 
Mulla hyvä päivä, miehellä ei. Riehuu tuossa mulle nälkäisenä ilman syytä ja korottaa lapselle turhaan ääntään. Hyvä päivä, paska ilta.
Onneks vauva ei syntynyt vielä tänään niin saan mennä ärtyneenä nukkumaan AJOISSA.
 
Nonni.. Mun lähete oli seikkaillu ties missä kättärillä. Tiistaina se siis sinne meni "ykkösenä" eli että viikon sisällä pitää olla aika.. ja tänään soitin perään että onko sitä lähetettä siellä vai ei..

No sain siis ajan maanantaiksi :) se lohduttaa. Saan ainakin kuulla mikä tilanne on ja nähä et onko kaikki ok. Se hoitsu kenenkaa puhuin ni sano että hyvä kun soitit perään.
 
Hyvä että soitit siis! :) ja noi pienet välietapit auttaa oikeesti eteenpäin. Näkee ja kuulee vähän että missä mennään ja tietää että joku seuraa. :) mä antaisin ultrasta tai lääkärin tarkastuksesta mitä vaan nyt. Jos kuulis että paikat edelleen visusti kiinni niin voisi edes suunnittella ensi viikkoa ja kehittää muutakin elämää. :)
 
Mulle on tullu ihan epäuskonen olo. En jotenkin osaa ajatella että meille ihan oikeesti kohta tulee vauva. Hämmentävää. Sitä vaan menee etapista toiseen ja toivoo parasta. Odottaa aina seuraavaa vaihetta. Nyt seuraava vaihe ois synnytys, mutta että sieltä tulis ihka oikee lapsi kuulostaa edelleen epätodelliselta.
 
Sama homma vaikka kolmas tulossa. Ei sitä vaan tajua ennen ku se vauva on rinnalla.
 
Laskettu oli ja meni 22.1. Nyt alkaa tää tympein odotus. Samalla kuitenki kyttää ihan intopallona jokaista tuntemusta. Onhan tää jännää.
 
Voi, ku toi ymmärtäis ihan itse tulla tuolta pois. :oops:

Tuli hyvä mieli, ku tuli kotiin hankittua vielä jotain tarpeellista ennen syntymää. :) kävin syöttötuolin ostaa, ku meillä käy pieniä vieraita, ni on syöttäminen hieman helpompaa. :happy: onnistuin bongaa viel super alella sen tuolin ni oon aika ylpee itsestäni. :grin

Sit mieskin ollu päivän kotona, ni saanu tukee taas. Nyt jotenkin tuntuu, et jaksaa taas (Hetken). :joyful:
 
Takaisin
Top