★The Tammikuu!★

Keskustelun 'Laskettu aika tammikuussa 2015' aloitti TaTaa, 1 tammi 2015.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Kylosaurus Puuhakas puhuja Tammikuunmammat 2015

:smiley-bounce016 Vedet!

Nyt vaan ootellaan suppareita tai viimeistää iltapäiväl näytille!
    • Tykkään Tykkään x 14
  2. opemami Näppärä viestien naputtelija Tammikuunmammat 2015

Jee! T. Kade
  3. opemami Näppärä viestien naputtelija Tammikuunmammat 2015

Ketäs kaikkia tääl nyt on jotka on menny yli la:n?
    • Tykkään Tykkään x 1
  4. vappu Näppärä viestien naputtelija Tammikuunmammat 2015

Onnea! (Ilolla ja haikeudella)
  5. Anna84 Oman äänensä löytänyt

Mulla oli la eilen... SYNTYIS JO!!!!
  6. Vihdoinkin <3 Hyväntuulinen höpöttäjä

Täällä 41+4 ... Huoh... :sad001
  7. kaisu89 Silmät suurina ihmettelijä

Tänään 40+1. :)
  8. opemami Näppärä viestien naputtelija Tammikuunmammat 2015

No onhan meitä. Tsempataan toisiamme :Heartred
    • Tykkään Tykkään x 4
  9. Lila-Aurora Sukkela juttelija Tammikuunmammat 2015

Täältäki tulee tsempit! ♡ Nyt ootte jo niiiiin liki! Ja tää ei varmaan kauheesti lohduta, mut kyl mä ite huomaan välillä vähän kaipaavani sitä mahaa. En tietenkään sitä tukalaa oloo (ja teillä on vielä lisänä siihen viikko, kaks tai kolme...), vaan sitä että maha ei lerputa niinkun Ahtisaaren kolmoisleuka, vaan sai ylpeenä vetää kireetä paitaa/ mekkoo päälle ja kauhistella miten valtava sitä on... Nii koittakaa (jos ikinä on mahdollista) edes pikkuriikkisen nauttia siitä peilikuvasta ja siitä tunteesta et kylkiluut napsuu kohta poikki - pian se on ohi ja jäljelle jää tyhjä löllö.

(Älkää suuttuko mulle, koitan olla vaan kannustava..)
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  10. IceDiamond Hyväntuulinen höpöttäjä Tammikuunmammat 2015

Mä haluisin kans et lähtis itekseen tuleen. Jotenki tuntuu, et menetyäisin jotain jos käynnistys ois suunniteltua. Niinkö jaluan sen jännitysmomentin, ku lähetään kotoa synnärille vaikka vesien jälkeen.
  11. Minlex Sanaisen arkkunsa ammentaja Tammikuunmammat 2015

Opemami, onhan meitä! :)
    Vihdoinkin on viikkojen perusteella "seuraava" ja lähinnä parasta ennen -päivää :wink
  12. opemami Näppärä viestien naputtelija Tammikuunmammat 2015

Ihanaa ku on kohtalotovereita. Tuntuu et kaikki muut tammikuiset on jo saaneet nyytin syliin ja mää yksin täällä märisen. Mut onneks en :P
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  13. Babybelli Jostain jotain jo tietävä

Huomenna ois laskettu aika, mutta tuskin tulee vielä. Mä oon ruvennu tekee syväkyykkyy, josko se sais aikaa kunnon supistuksii. Ja maanantaina pitäis mennä neuvolaa, mutku ei yhtää huvita :sad001
  14. Torakka Sanaisen arkkunsa ammentaja

Minäkin täällä vielä pyörin ilman nyyttiä:sorry:
  15. Iita_ Puuhakas puhuja Tammikuunmammat 2015 Marrasmammat 2017

Mulla la vasta 30 pv eli täällä roikutaan ja kauan vielä marisemassa, ku sattuu. :confused: toivoisin jo kovin, et tää tulis pois omaaloitteisesti jo vaik heti. Lääkäri oli jouluna sitämieltä, et loppuun ei päästä, mut nyt mennään yli ja heittämällä. :confused: ääää...
  16. opemami Näppärä viestien naputtelija Tammikuunmammat 2015

Hehe. Mulla alko supparit rv 30 tienoilla ja olin saikulla ja levossa niiden takia. Kuukaus sitten oli kanava lähes poissa ja paikat pehmeet ja lääkäri sano että voi tulla koska vaan.. Että silleen. Fak. T. Rv 40+3
  17. Iita_ Puuhakas puhuja Tammikuunmammat 2015 Marrasmammat 2017

Joo no lähinnä olin sillon vaan innoissani, et ei tarviis loppuun asti kituuttaa. Jotenkin vaan arvasin, et loppuun mennään ja niin tässä käy. :confused: rv 42 tulee täyteen vasta 13.2, et jos sinne asti täytyy kärvistellä ni iiiikkkk... :confused: yksin murisen ja marisen sit täällä. :oops:
  18. iem Satasella mukana keskusteluissa

Iita, samaan aikaan la.. Vauva kääntyi pää alaspäin rv27 ja supisteli - jäin saikulle. Nyt ei sitten supistele vaikka seisois päällään. Maristaan sitten kahestaan täällä. :)
  19. Iita_ Puuhakas puhuja Tammikuunmammat 2015 Marrasmammat 2017

Mulla la päivää ennen sua eli 30, mut kiva et joku jää marisemaan mun kanssa tänne. :grin kiva, ku joku jaksaa pitää seuraa. :smug:
  20. Mirkku Silmät suurina ihmettelijä

Meitä marisijoita on sitten luultavasti ainakin kolme helmikuussa. Mulla la 31.1. ja musta tuntuu ettei tää synny koskaan...