★The Tammikuu!★

Täältäki tulee tsempit! ♡ Nyt ootte jo niiiiin liki! Ja tää ei varmaan kauheesti lohduta, mut kyl mä ite huomaan välillä vähän kaipaavani sitä mahaa. En tietenkään sitä tukalaa oloo (ja teillä on vielä lisänä siihen viikko, kaks tai kolme...), vaan sitä että maha ei lerputa niinkun Ahtisaaren kolmoisleuka, vaan sai ylpeenä vetää kireetä paitaa/ mekkoo päälle ja kauhistella miten valtava sitä on... Nii koittakaa (jos ikinä on mahdollista) edes pikkuriikkisen nauttia siitä peilikuvasta ja siitä tunteesta et kylkiluut napsuu kohta poikki - pian se on ohi ja jäljelle jää tyhjä löllö.

(Älkää suuttuko mulle, koitan olla vaan kannustava..)
 
Mä haluisin kans et lähtis itekseen tuleen. Jotenki tuntuu, et menetyäisin jotain jos käynnistys ois suunniteltua. Niinkö jaluan sen jännitysmomentin, ku lähetään kotoa synnärille vaikka vesien jälkeen.
 
Opemami, onhan meitä! :)
Vihdoinkin on viikkojen perusteella "seuraava" ja lähinnä parasta ennen -päivää :wink
 
Ihanaa ku on kohtalotovereita. Tuntuu et kaikki muut tammikuiset on jo saaneet nyytin syliin ja mää yksin täällä märisen. Mut onneks en :P
 
Huomenna ois laskettu aika, mutta tuskin tulee vielä. Mä oon ruvennu tekee syväkyykkyy, josko se sais aikaa kunnon supistuksii. Ja maanantaina pitäis mennä neuvolaa, mutku ei yhtää huvita :sad001
 
Mulla la vasta 30 pv eli täällä roikutaan ja kauan vielä marisemassa, ku sattuu. :confused: toivoisin jo kovin, et tää tulis pois omaaloitteisesti jo vaik heti. Lääkäri oli jouluna sitämieltä, et loppuun ei päästä, mut nyt mennään yli ja heittämällä. :confused: ääää...
 
Hehe. Mulla alko supparit rv 30 tienoilla ja olin saikulla ja levossa niiden takia. Kuukaus sitten oli kanava lähes poissa ja paikat pehmeet ja lääkäri sano että voi tulla koska vaan.. Että silleen. Fak. T. Rv 40+3
 
Joo no lähinnä olin sillon vaan innoissani, et ei tarviis loppuun asti kituuttaa. Jotenkin vaan arvasin, et loppuun mennään ja niin tässä käy. :confused: rv 42 tulee täyteen vasta 13.2, et jos sinne asti täytyy kärvistellä ni iiiikkkk... :confused: yksin murisen ja marisen sit täällä. :oops:
 
Iita, samaan aikaan la.. Vauva kääntyi pää alaspäin rv27 ja supisteli - jäin saikulle. Nyt ei sitten supistele vaikka seisois päällään. Maristaan sitten kahestaan täällä. :)
 
Mulla la päivää ennen sua eli 30, mut kiva et joku jää marisemaan mun kanssa tänne. :grin kiva, ku joku jaksaa pitää seuraa. :smug:
 
Meitä marisijoita on sitten luultavasti ainakin kolme helmikuussa. Mulla la 31.1. ja musta tuntuu ettei tää synny koskaan...
 
Takaisin
Top