ÄLLÖTTÄVÄÄÄÄÄ......!

Sama vahinko käynyt meilläkin! Huusin kun syötävä ja mies vähän ihmetteli että kuinka se nyt niin sattui.. No sattuuhan se, aivan saatanasti!!! Kuivana kakkoseen, no thanks!! Sopii kokeilla herrat itsekin :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Johtiko se sulla lääkärin pöydälle? Voi v... kun tajusin että normitavara ei tuu ilman itkua ulos, oli vaan pakko hakeutua ta:lle. Onneks aika paransi haavat :wink

heheheheee MÄ ARVASIN!!!!! on mullekin melkein käyny joskus niin mut oon sanonu et jos sinne eksyt saattaa tulla tuulen kera ulos..... joskus alku aikoina ukko ehdotti että josko kokeiltais...?! joo tota NÖY!!!!! mut lupasin harkita asiaa jos se antaa mun eka työntää mun synttärilahja Teppo-dildon omaansa :wink ei oo sen jälkeen ehdotellu.....

Voi luoja, että mä repeilen ääneen! Mies katsoi vähän kieroon, kun selitin sille mille mä nauran - olette aivan parhaita!

Joo meilläkin mies ihmettelee mitä hekottelen tässä, tietäispä vaan... Ei johtanut lääkärin pöydälle mutta oli se aika tuskaa jonkin aikaa... Mies ihmetteli kun en jatkanut touhuja sinä iltana!!

Ei tarvitse yksin häpeillä revennyttä anusta, vaan kohtalotovereita löytyy pilvin pimein! :D ja onneksi tämä kaikki otetaan huumorin kautta, vaikka siinnä tilanteessa tuskin on naurattanut.

Miten voi lipsahtaa kakkoseeno_O?? Liian pieni:grinkö?

Joo, ei ollut meidänkään juttu vaikka silloin nuorena yritettiinkin..en mä kyllä ymmärrä kuka siitäoikeesti tykkäis? Nyt vaan avautumaan ken tunnustaa:rolleyes:-

Ja noitaterveydenhuolto-alan ihmiset kertoneet mielnkiintoisia tapauksia anuksesta kaivetuista vasaroista sun muista..HUUPS, vahingossa päälle istuneet:p

Kokeiltu on ja todettu että ei ole mun juttu! Ja miten se lipsahtaa!? No enpä tiedä mutta sinne vaan meni... Oli vissiin koordinaatit vähän hakusessa :D ja miehelläni on ihan kunnon kokoinen eikä mikään nakki ;)

Ja noi tapaukset noitaterveydenalan ammattilaisilta; dödö-purkit oli jossain vaiheessa suurinta huutoa, tiedättekö ne stickit joissa on "pallomainen" se roll-on pää?! Kun se lipsahtaa sen sulkijalihaksen ohi niin sitä ei ponnista ulos millään. Sehän me ummetuksesta kärsivät tiedetään ;)

Kysyn vaan kuinka vasaran voi ees saada sinne?! Ehkä se pesismailaki siinä tapauksessa menis... Mut joo ei kiitos mullekaan kakkoseen mitään, kokeiltu on :)

Eihän se nakki mitään repeytymiä tai kipuja aiheuttaiskaan :p. Mutta toi on kyllä niin makuasia, en tuomitse itse ollenkaan :oops:. Fiiliksestähän se usein on kiinni mistä saa kiksinsa milläkin hetkellä. Ja toisaalta, toi nyt on kevyemmästä päästä, mieti mistä kaikesta voiskaan olla kiinnostunut!

No siinä oli sellanen liukurata suoraan sinne... Joo, no eipä sillä miehellä mikään mahtava jortikka ollut ja se oli muutenki ääliö(kun mut sillai keihästi) :puke_l

Uuuh, kaikkea sitä keksivätkin innostuksissaan..että dödöä..selitys ensiavussa oli varmaan persehiki:taunt005

Ei kyllä lähe täälläkään, ei. Joskus tätäkin vaihtoehtoa ihan kokeilumielessä ja piristykSEKSI harkittiin, mutta ei niin ei... Eikä oo vahingossa lipsahdellu tai koputellu kyllä joskus on, mutta kuten oon aiemmin maininnu ni oon niin takakiree ämmä, että turha toivo :p

^ hyvä kun tarkensit :D voi helvetti kun vaan repeilen täällä...

Takaisin