En todellakaan nauti, jotkut hoitsut oikeasti nauttii haavahoidosta. Diabetes on semmonen mukava tauti, joka vaurioittaa ihmisen pintaverenkiertoa ja näin pikkuhiljaa jokin ruumiin osa voi mennä kuolioon. Luuhun asti mädäntyneet kantapäät ja varpaat on oikein mukavan näköisiä ja hajuisia hoidettavia. Yök, mutta pakko mikä pakko! No kun reviisio ei enää niihin auta, pistetään jalka poikki ja sit hoidan amputaatiohaavaa. Leikkaushaavat on paljon siistimpiä, mutta kyllähän nekin tulehtuu joskus tai eivät syystä tai toisesta mene umpeen.
Kestän kyllä muita eritteitä todella hyvin, oksennukset, pisut, limat ja pökäleet. Verijutut on vaan semmosia, että teen niitä kun ne kuuluu työhön, joskus vähän hengittelen syvempään, en todellakaan nauti siitä!
Olen syntynyt pikkupaikalle maaseudulle ja lapsuudesta noi kaikki metsästys ja teurastus hommat tuttuja. Olen kuitenkin ollut jo yli 20-vuotta kaupunkilainen ja ihan vieraantunut maalaistouhuista. Pelkkä kalan perkaaminen tekee jo vaikeaa. Ei se mitä siinä tapahtuu, vaan se haju joka jää käsiin. Musta on tullut nössö!
Kestän kyllä muita eritteitä todella hyvin, oksennukset, pisut, limat ja pökäleet. Verijutut on vaan semmosia, että teen niitä kun ne kuuluu työhön, joskus vähän hengittelen syvempään, en todellakaan nauti siitä!
Olen syntynyt pikkupaikalle maaseudulle ja lapsuudesta noi kaikki metsästys ja teurastus hommat tuttuja. Olen kuitenkin ollut jo yli 20-vuotta kaupunkilainen ja ihan vieraantunut maalaistouhuista. Pelkkä kalan perkaaminen tekee jo vaikeaa. Ei se mitä siinä tapahtuu, vaan se haju joka jää käsiin. Musta on tullut nössö!