ÄLLÖTTÄVÄÄÄÄÄ......!

juu ei tarvi :D

jokos muilla karvat putoaa päästä?

täällä on alkanut ihan jäätävä karvanlähtö. Kuontalo tippuu oikein urakalla..
 
Tukka on vielä hyvässä kuosissa, pahoin pelkään että kohta alkaa tippumaan. Onneks tulee talvi ja voi pitää pipoa.
 
Ei lähe vielä ylhäältä eikä alempaakaan. Maha on vielä samanlainen ewokki kuin odotusaikana, löysempi vain.

Sent from my SM-T310 using Vau Foorumi mobile app
 
Joo tukka lähtee päästä.. kiva kun tätä on se 3vuotta kasvateltu enemmän tai vähemmän...

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app
 
Kyllä vielä karvat roikkuu mukana mutta kaljuuntumista odotellessa! :D
 
En oo edes kerennyt kiinnittämään huomiota noihin hiuksiin :S Varmaan hiusraja noussut kuten esikoisen imetyksen aikana :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Täällä ei vielä hiustenlähtöä :) mut viimeksikin se alkoi neljän kuukauden kohdalla...


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Eli vielä pitänee nauttia tuuheasta kuontalosta koska alkusyksystä on karvnlähtö aika :D
 
Ai mut se on mätäkuu. Ilmankos peukalon kynnenreunus tulehtui, eikä oo nyt basibactilla parantunut. Kakruna mulla aina mätäkuussa meni peukalo vihreäksi kun se tulehtui. Sitä oppi oikein innolla odottamaan et koska mädät turskahtaa sieltä pois. Nyt kyllä toivon et paranis jo vähän ennen.

Sent from my SM-T310 using Vau Foorumi mobile app
 
Minulla lähtee jo hiuksia. Pari viikkoa on tämä karvanlähtö jo kestänyt. Tosin imettänythän olen jo kohta viisi kuukautta... Jos tämä meno jatkuu, niitä ei kohta varmaan enää ole. "Kiva" kun niitä löytyy joka paikasta kun ei tarpeeksi usein ehditä/jakseta siivota.
 
mä joudun pitämään tukan kiinni yölläkin kun hiukset tippuu ihan tukkoina ja pojuparka on ihan karvoissa. Ei mulla ihan näin paha karvanlähtö ollut kolmosesta.. Mä oon varmaan kalju vauvan puolivuotispvnä.
 
Täälläkin hiukset alkaneet tippumaan; karvanlähtöä kestänyt viikon verran ja hiuksia on joka paikassa, etenkin vaavin nyrkeissä.
 
Takaisin
Top