ÄLLÖTTÄVÄÄÄÄÄ......!

:smiley-ashamed005 poikkeus tunnustautuu... liukkarin kanssa tuo hyvin varustettu mieskin mahtuu-eikä tee kipeetä (tosin lipsahdus varmana sattuu) on sillä miehellä vielä ollu suuntavaisto kohillaan että kumpaan :taunt008:oops:

ai perse!!!!! mä en kestä teitä :laughing002 !!!!!!!
mut joo opiskeluaikoina ensiavussa tuli kerran vastaan mies, melko iäkäskin vielä, kenen pyllystä kalastettiin silakkaa :scared001se oli kauheeta se!!!!! lääkäri nauro ääneenkin niin et aulassa asti kuulu ja itellä oli pissat housussa.... onneks se ukko oli niin jurrissa ettei se tajunnu oikein mitään.... anteeks ny vaan limainen herrashenkilö jos tunnistat täältä itsesi :laughing014

Siis tuliko sinne oikeasti joku ilmoittautumaan, että anteeksi, perseessäni on kala?!?

Huuto naurua!!!! :D :D :D meinas rahkat tulla ylös ku nii kovaa käkätän!!

Sent from my GT-P5100 using Vau Foorumi mobile app

"Hei tarvitshen apua, persheessäni on shilakka!" Muutaman promillen humalassa :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Ja mun perssiisseen ei kyllä työnnä kukaan mitään vahingossakaa!!se on vaa kakkaa varten se reikä ja piste!

^^Ja miettikää sitä lääkärin sanelua! Pokka pitää...

Mä oon kuullu legendan nuoresta miehestä joka istu hämärässä saunassa avaamattomaan kaljapulloon. Ja eihän sitä kruunukorkillista pulloa voinu sitten vaan sieltä pois vetää... Ja päivystyksessä taas mietittiin.

ahahahaaa!!!! niin siis ei, ku se tuotiin lanssilla ja se oli viel köytetty sillai ihan hassusti puoliks konttaus asentoon niiihin paareihin,, kädet sinne paarin renkaisiin ja naama tyynyyn pylly pystyssä, ku ei se pysyny siinä muuten..... tuloteksti oli joku "vieras esine anaalissa" tai jotain.... ja sit sitä kaivettiin sieltä ja tuliki silakka (tai saatto olla myös särki)... se jäi epä selväksi et miten se sinne oli oikeestaan päätyny, mut joku kaveri sille oli sen lanssin tilannu, epäiltiin että joku muu oli sen sinne tyrkänny.... ei niistä kuskeistakaan oikein saanu selvää, kun toisella valu jo räkäkin poskella ku olivat nauraneet koko matkan.... ja mua naurattaa edelleen tänäkin päivänä, se oli niin koomista, vaikka se haju oli mitä kamalin :laughing021 :sick006 :laughing021

Empä muista millo ois naurattanu näin makiasti!! Vaadin LISÄÄ!!! :D

Josko oli uimassa ollu ja kala teki lähempää tuttavuutta? Salee en mee nyt missään jälkivuodoissa, enkä alasti uimaan. Tiiä mikä illalliskala löytyy römpsästä marinoitumasta :wink

Kai se silakka annettiin tälle miehelle mukaan? Toimis varmaan hyvin krapula aamupalana:grin

joo hyi!!! aatella ku aamulla saisit pussissa sellasen puoliks mädäntyneen silakan, että tämä taitaa olla teidän omaisuuttanne :grin

Mun on ehkä pakko tulostaa nää jutut ja laittaa talteen!! :D

Mä en enää pysty lukemaan näitä juttuja! En saa happea! Vähintään käynnistyy synnytys kohta :).

Mulla tulee äsken ahmimani suklaapatukka ihan just ylös! :grinJos olisin lukenu nää jutut kakkosessa käyneestä silakasta ennen ni voi olla et olis jääny suklaapatukkakin syömättä :p

Aikanaan lukion luokkaretkellä oli luokan poitsuja vähän lapsettanu.. yks jätkä ku sammu hotellihuoneeseen, niin pääsi (ei niin) kivan källin kohteeks... olivat sit tän raukkaparan persiiseen työntäny kynällä kortsun ja laittanu yöpöydälle lapun mis oli ruotsiks jotai et kiitos kiihkeestä yöstä terveisin joku miehen nimi ja muutama kolikko sit siinä vieres. Raukka kun heräs niin luuli hetken oikeesti panneensa jotai ruotsalaista miestä, mut sai tietää kyl sit pian totuude ja tajus kyl itekki..sitä en tie sit kui se sai sen kortsun pois, mut ei sillä reissulla ainaka lääkäris käyny.. :D ja tais se itekki nauraa koko jutulle..

Takaisin