ÄLLÖTTÄVÄÄÄÄÄ......!

^^ toi vois muuten olla hyvä seuraavan kerran ku ukko tulee kännissä kotiin ja sammuu :grin vaikka varpajaisten päätteeks tai jotain :p

Mulla tuli kans mielen tuo uintireissu- ja ei kyllä kannata synnyttäneenä jälkivuodoissa järveen lähteä-sinnehän levinneeseen uomaan sujahtaa pian hauki poikineen..varsinkaan jos niitä poikia saatte-eikös ne tullut persiistä?

Marko Partanen: Liekin Varjossa, sellanen kirja on muuten tosi hyvä illan piristys.... sille saa nauraa ihan huolella!! se kertoo palomiehistä ja lähinnä niiden vapaa ajasta, mitä kaikkee ne toilailee... perustuu tositapahtumiin :grin ja tunnistan osan kirjan henkilöistä.... suosittelen!!!!!

Mä menetän viimeisetkin itsekunnioitukseni rippeet siinä vaiheessa, joten parempi vaan olla hiljaa :p

Ai kauhee!! Ei me voidakaan koskaan tavata livenä... Miettikää mitä me toisistamme tiedetään! :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Samaan aikaan toisessa ketjussa puhutaan tortuista :P

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Ihan tulin vaan katsomaan, että mistä täällä ketjussa länkytetään, kun niin hyvin pysyy pinnalla... Ei jeesus noita teidän persevahinkoja, ei pysty! :laughing005 (Itsellekin on käynyt tuo kuivana kakkoseen -vahinko likemmäs kymmenen vuotta sitten ja vieläkin vihloo se muisto...)

Lälly, kerro nyt kun aloitit! Mitä kalaa teillä käytettiin?

Mulla meinas sinnekin päästä samantasoista juttua, mutta päätin olla kerrankin hiljaa :D

Lopettakaa jo hei! Mun on pakko alkaa nukkuu mutku en malta!! Kerron sit aamulla mikä mun perseeseen yön aikana ui, pakkoha näistä jutuista on painajaista nähä!

Tää on aivan häiriintynyt palsta. Just kun pohdiskeli, että heruisko tänä iltana, niin alkaa tulla vähän toisiin aatoksiin. Joku hiton silakka pyörii nyt verkkokalvoilla. Miks mä tulin tähän triidiin?

Etkös sä jo nimennyt mut The Erotiikantappajaksi?

silakkaHM_im.jpg

^ empä usko..:rolleyes:
Tää oli tarkotettu tohon eroottisempaan juttuun..

Takaisin