Äitiyslomatekemistä

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä en oo kai koskaan oikeestaan seurannu mitään muuta sarjaa kun tota Supernaturalia. Ei tuu ainakaan äkkiseltään mieleen mitään muuta sarjaa mikä ois saanu naulittua mut säännöllisesti telkkarin ääreen. Oishan noita muita sarjoja netflixissä pilvin pimein, mutta muhun puree toi supernaturalin huumori + toiminta + fantasia + komeet miehet -yhdistelmä :D

En mä noilla spekseillä osaa suositella mitään, etenkään kun en itse ole varmaan edes kuullut tästä Supernaturalista. Katson tosi vähän telkkaria. Teemalta tuleva Treme (yhyy, huomenna tulee viimeinen jakso) ja jotkut muut satunnaiset Ylen lyhyet sarjat on enempi mun heiniä.

Mua itteä kiinnostais kansallismuseo, kylpylä yms vastaavat paikat, mut mies on nihkeä lähtemään niihin mukaan. Heurekaan ehkä voisin sen saada.. täytyypä tuumia, jutella ja kuukletella vaihtoehtoja. Sen kerran kun täältä savon perukoilta lähtee Helsinkiin ja ollaan kaksisteen (sikälimikäli lähden mukaan), niin vois hyödyntää sen jotenkin järkevään yhteiseen tekemiseen, vaikkei ehkä ole muuten mikään elämäni upein päivä tiedossa.

Viimeks suunniteltu leikkauspäivä oli hiihtolomaviikolla, niin etukäteen ei paljon houkuttanut mitkään nähtävyydet, mut nyt on ihan perustorstaipäivä tiedossa, niin ei ois niitä ihmismassoja niin paljon..

Tuutte siis omalla autolla? Heurekahan on Vantaalla, joten sinne menemiseen pitää varata aikaa (ja hermoja).

Suomenlinna on kans kiva paikka, saa pikku lauttamatkan mennen tullen, ja siellä voi käveleskellä sen verran kuin huvittaa. Ravintoloitakin on.

Suosittelen netflix-sarjaa "orange is the new black"! Ei ole komeita miehiä eikä fantasiaa mut helposti katsottava komediaaninen draama-sarja jossa henkilöhahmot on ihan huippuja!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Joo eikös se 2.tuotantokausi pitäis syksyllä tulla? Upposi muhun ja mieheen ihan kympillä :)

No kotoa lähimpään julkiseen kulkuneuvoon on yli puolen tunnin automatka, niin kyl me omalla autolla ajetaan perille asti. :) Sitä kun on tottunut välimatkoihin, niin se ei oo ongelma.

Ai syksyllä tulee jo? Hyvä koska mulla ei todennäköisesti ole tuolloin muuta kuin aikaa seurata lempisarjojani :rolleyes:

Mun äippäloma alkaa virallisesti 8.4,vaikka onhan tässä "lomailtu" jo monta kuukautta.
Vielä pitäisi vaatehuone järjestää/inventoida, pestä parvekelasit, laittaa siivoten auto kevätkuntoon ja järjestellä muutenkin paikkoja. :)

Mulla 4.4 :) Vikat Pamin paprutkin täytetty, niin voi lähettää ne vaan ja odottaa kun äippäraha rupeaa pyörimään :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Viikko enää saikkua, sitten 2.4 alkaa äippäloma. Hurjaa!! ( ikäänku se jotenkin muuttais mun arkea...:grin

Me ostettiin kierrätyskeskuksesta tosi komea keinutuoli imetyspaikaksi, kun meillä ei ole nojatuoleja ja sohvakin on aika kapea ja jäykkä 40-luvun malli, joka ei kutsu röhnöttämään. Keinutuolissa on jonkun aiemman omistajan tekemät, vähän rähjäiset irtopehmusteet. Oon ihan innoissani metsästämään kankaita uusiin pehmusteisiin! Mulla on ollut ompelukone esillä ja joutilaana 2 kk siltä varalta, että keksin jotain ommeltavaa... Musta (ja rakkaasta vanhasta Singeristä) ei vaan oo ompelemaan trikoota, joten vauvaompelut on vähissä.

Meilläkään ei oo oikeen mitään imetykseen sopivaa paikkaa kotona. Pieni ja epämukava sohva tai sänky on tällä hetkellä ainoot vaihtoehdot. Vois ehkä ruveta metsästämään torista jotain nojatuolia. Jos löytyis joku sellanen joka vaikka sattuis sopimaan meiän pikkuluukkuun!

meillä on semmonen "isännän tuoli", siinä ois hyvä istua joten ehkä se muuntuu imetystuoliks :D ei sohvakaan epämukava oo-tuolissa sais paremman tuen..

Paljon tyynyjä selän taakse ja käsivarren/vauvan alle, ja silläkin selviää kohtuullisesti imetyksen alkuun :) tosin helpottaa jos aina on joku auttamassa tyynyjen asettelua...

Bongasin kirppikseltä ihanan vanhan punasen keinutuolin, maksoi 80€ . Olisin ostanut sen heti, mutta meille ei mahdu keinutuoli mihinkään. Voi surkeus! Mökillä on keinutuoli ja esikoinen nukahti vauvana siellä mun syliin nopeaan kun siinä keinuttelin. Imetys ei siinä mulla oikein onnistunut, kun makuulla oli mulle kaikista helpoin, mutta toi nukuttaminen oli kyllä helppoa!

Keinutuoli olis ihana. Jos (kun! :) ) ostetaan toi isompi asunto niin pyytää joku niistä porukoiden varastoon jemmatuista keinutuoleista "lainaan" :)

Mä lisään listalleni kirjastossa käymisen. Tässä olisi sivukirjasto ihan vieressä mutten oo kertaakaan saanu käytyä. Jos vaikka tutustuisi johonkin vauvaoppaaseen!

Muokattu viimeksi:
Takaisin