Äitiyslomatekemistä

Ajaminen sujuu (omistan ajokortin lisäksi taksinkuljettajan luvan), tankatakin osaan ja pissapoikaan saan pesuainetta. Ainoa ongelma tossa pissapojan täytössä on, etten saa konepeltiä auki meidän maasturista. En yletä laittaa sitä tukikeppiä paikoilleen :D

Siispä olen suosiolla ulkoistanut autohommat miehelle. Itse mielummin neulon ja virkkaan. Seuraava projekti oliski. Mattojen virkkaus siihen uuteen kotiin :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Uus novita-lehtikin tuli enkä oo ehtiny ees selata läpi!

Auto löytyy, tankkaan ja soitan isälle tarvittaessa :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
mies on autoasentaja yhdeltä ammatiltaan ja on tullu opittua autoista yhtä ja toista. Mies ne autot useimmiten rassaa, kun ei kumminkaan malta olla pois. Sillon ennen muksuja olin usein mukana autoa rassaamassa. Oi niitä aikoja... :D
 
mulla on oma auto,tankata osaan,tarkistaa öljyt,laittaa pissapojan nesteen ja ajaa osaan ihan ok,mutta jos pitäis mennä jonnekin isoon,outoon kaupunkiin vilkkaaseen liikenteeseen niin oon ihan tumpelo ja paniikissa. Eli mies saa ajaa semmoset ajot suosiolla. :p
 
Mun auton ymmärrys taidot todistettiin eilen. Nollissahan ne on. Moottorin lämpötila mittari kävi punaisen puolella. Ei muuta kuin auto äkkiä parkkiin ja konepeltiä auki, ikään kuin sillä mitään selviäisi. No bongasin katkenneen putken ja ei muuta kuin soittoa faijalleni, joka on autoja rassannut koko ikänsä. Hänen pikainen tsekkauksensa lopputulos oli se, että katkenneella ilmanotto putkella ollut mitään merkitystä vaan sylinteri paskana ja sen takia jäähdytysnesteet vuotaneet kokonaan pois. Onneksi ei moottori kosahtanut, kun vauvakin oli kyydissä. Pitäis ehkä myydä toi vanha ruoska pois ennen ku hajoaa käsiin :grin
 
^ Siis varmaan syyläri paskana eikä sylinteri? :wink

Hyvä että pysähdyit. Siinä säästys moottori. Haha mies on välillä kertonu huvittavia juttuja huoltoon tulevista autoista. Mm. Yks herra soitti: "mun auton kojetaulussa on jo pari päivää palanu tämmöinen Aladdinin taikalampun kuva, ja tää pitää aika pahaa ääntä, jos tulisin vaik ENS VIIKOLLA näyttämään teille?"

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app
 
Onneks mulla on kuitenkin perusasiat tiedossa :D Kaikilla ei nähtävästi ole.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
On se niin lohduttavaa, kun täällä on muitakin yhtä toivottomia autojen korjaajia kuin minäkin. Jos autossa joku ylimääräinen valo syttyy, soitan miehelle ihan paniikissa. Viime syksynä oli ihan pikku paniikki, kun ajaessa paloi käsijarruvalo vaikkei käsijarru ollu paikoillaan. Jarrunesteet oli tihkunu pihalle. Ihan pikkusen jännitti ajaa kaupan kautta kotiin :)
 
Mikä ihmeen syyläri kysyn minä xD onneksi auto on nyt osaavissa käsissä..

Hahaha siis jäähdytin suomeksi :D mutta elä välitä, ei kaikkea voi tietää ja hyvä että on osaavissa käsissä!

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app
 
Mun edellistä edeltävä auto falskaili kans jarrunestettä. Oli kiva ajella Hesasta Poriin (korjattavaksi) sillä kun sai aina välillä käydä liruttaa lisää litkua kun jarrut hävis. Samainen kosla valutti myös öljyä ja kaikista mielenkiintoisin kun joku polttoainesuodatin alkoi falskata ja bensa valui pitkin moottorinkylkiä. Oli jännä ajaa se puol kilsaa pajalle kun vian huomasin (eihän sitä ny kallista hinuria...). Peugeot mon amour!
 
Meikäläinen ei omista edes ajokorttia. Ens vuonna olis tarkotus semmonenkin hankkia :eek:
 
Itsenä nolaus tältä päivältä hoidettu.. Eli korjaamokin äsken tarkensi, että SYYLÄRI on siis rikki. Hinta 540e. Onneksi olen kovatuloisellä äitiyslomalla!
 
Mäkin oon ihan toivoton autojen kanssa. Ajokortin omistan ja miehellä on kyllä auto mutta.. Osaan mä siis tankata ja laittaa pissapojan nesteet, mutta siihen se jääkin. Onneks on mies muita juttuja varten. :)
 
Takaisin
Top