Äitiyslomatekemistä

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei kiinnostais yhtään nää hommat: ImageUploadedByVau Foorumi1398150000.577636.jpg
Siispä aion suorittaa tän kuvan hommat, ja muutaman kaapin järjestelyn hyyyyyyvin hitaasti, koska esikoinen on viikon loman jälkeen päiväkodissa.
Yritän psyykata itseäni että tää rauha ja hiljaisuus antaa voimaa tehdä nää! :D
Sit vielä muutama pkt postista, kukkia kukkakaupasta.. Multaa ja kasvien siirtelyä - mutta, sen taidan jättää huomiselle. Paketit haen ennen esikoisen hakua.
Ja se neuvola, tän kaiken välissä.
Plääääääähhhhhh!!!
Ois vaan niin kiva mököttää tässä sohvalla :D
Keskiviikkona pidän viimeistään kunnon minä-minä-minä-päivän!!!!!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Mäkin haluun shoppailemaan! Veisköhän toi mies mut kaupoille pyöriin? Jos sanoisin et se vois saada aikaan supistuksia niin varmaan veis. Se on kärsimättömämpi kun minä!

Siivosin yhen keittiönkaapin, tein mustikkapiirakkaa(joku oli syöny entiset pakkasesta...:rolleyes: )ja nyt pitäs löytää energiaa imuroimiseen! Mullon tunne että huomenna piti muistaa jotain mutta ku en muista että mitä! :eek:

Nyt mä muistan!! Paskat mun tarvinnu mitään muistaa, mulla alkaa huomenna äippäloma ni sen takia toi päivämäärä kummitteli mielessä! :)

Että voi pikkukaupungin kävelykadun läpi käveleminen uuvuttaa. Kävin parissa liikkeessä ja torille asti lyllerrettyäni palkitsin itseni kahdella jädepallolla :)

Mullaki alkaa huomenna vasta virallisesti mammaloma! Jännää ku jotkut jo kohta synnyttää, ku mä vasta jäisin pois töistä ellen olis saikkua hakenu. Tänään soittelin kelaan ja duunipaikalle, ku en oo edelleenkään saanu äitiysraha päätöstä. Ei kai tässä mikään kiire olisikaan! Käy vielä niin, etten saa pennin hyrrää..

Lälly ja Lyyti - sama juttu täällä, äippis alkaa huomenna oikeasti! Ihana, että on muitakin, joilla on vielä (toivottavasti) aikaa synnytykseen.

Äippälomalla oltu nyt 4 viikkoa ja viides menossa. Ja ihan mielettömän nopeasti kulunut aika!!! Ja silti sitä miettii, että jos viikon vielä olis vaan eikä tekis mitään erikoista. Ja aina keksin kuitenkin aktiviteetteja. Äitiysloma on kyllä mahtava keksintö! :)

Jospa huomenna menisi postiin hakemaan pakettia ja siivoilisi asuntonäyttöä varten alustavasti, jos tuleekin lähtö. Ja tekisi ruokaa, muuta ei paljoa viitsi.

Itsellä ei alkanut äitiysloma kyllä hetkeäkään liian aikaisin. Ensinhän mä olin talvilomalla. Jaksoin sen talviloman ja ekan äitiyslomaviikon ravata ja touhuta, sen jälkeen onkin kroppa alkanut hannata vastaan.

Mies-rukka alkaa varmaan olla sarveiskalvojaan myöten täys mun vonkunaa: käsiä särkee, jalkoja särkee, selkää särkee, päätä särkee, millon mä pääsen urheileen, yhyy kun oon näin paksu, kato nyt mikä jättiläinen mä oon... Ruikuti ruikuti! Ei ihme, että tänäänkin se on töistä tultuaan käynyt ruokakaupassa (fillarilla) ja lenkillä ja nyt se rämpyttää tuolla kuulokkeet päässä... Hint taken. Jos en vaikka huomenna kitisisi yhtä paljon.

Hih, mä kävin eilen kangaskaupassa ostamassa kaavat ja kankaat kahteen äitiysmekkoon/paitaan. Hymy oli hyytyä kassalla kun hinnaks tuli 128e :eek: Noh, jouduin ostaa vähän tarvikkeita mun uuteen ompelukoneeseen ja kaavapaperia tms., pakkohon nuita oli hankkia varastoon kun musta nyt kuoriutuu ompelijatar :greet015 :laughing014

Tänään vein meiän peitot ja tyynyt ulos tuulettumaan, siellä ovat olleet aamusta asti ja saavat ollakin. Lisäksi mun piti pestä petarin päällinen, mut se perkele ei mahtunu koneeseen. Noh, nyt se killuu narulla muiden joukossa raikastumassa. Sänky tuntuu itte asiassa kivemmalta ilman petaria, josko jättäis sen pois loppuraskauden ajaksi...? Muuta en taida tänään jaksaa tehä, on taas niin blöööööööööööh olo.

Mä kävin tilaamassa pimennysverhot Eurokankaan ompelupalvelun kautta. Päätin etten jaksa ommella ite kun on kivempiakin projekteja jonossa. Nouto kaksi päivää ennen laskettua aikaa, muistetaankohan me niitä ollenkaan?

Mun pitäis mennä laittamaan parveke kuntoon mut kävin jo neuvolassa, hoitamassa kirpparipöydän ja kaupassa. Nyt vähän foorumilla pyörimistä ja päikkärit

Jes sain viimein parvekelasit pestyä. Pikkasen hirvitti kiikkua jakkaran päällä! :) Jos sitten huomenna siivois loput parvekkeesta,tänään ei enää pysty.

Haha, Liii-saaalla ollu eilen ihan samat meiningit kun mulla tänään; ompelin hoitopöydän siihen alustaan päällisen ja rattaiden säilytyspussukka odottaa vielä tekijäänsä tuossa, sit tein perunamuusia ja jauhelihakastiketta ja laitoin mein yläkerran uuteen uskoon eli pinniksen makkariin ja järjestelin muutenki, imuroinnista ny puhumattakaan...
Alakerran sain kans imuroitua ja koiran petivehkeet pestyä ja nyt mun selkä kiljuu tuskasta...
Pesänrakennusvietti pahimmillaan mut kai se on syytä ny ollakin jo! Tiedä koska alkaa tositoimet.

Hui muuten Jenskuli, ei tulis itelle mieleen enää mikään tollanen!
Viimeks kun ripustin verhoja ni huimas ja heilutti koko ajan. Vaikuttaako raskaus jotenkin tasapainoon..? Mettässäkin huomas ku oli sellasia pitkospuita ni oikeesti pitää keskittyä et pysyy niillä!

Yritin äsken imuroida ja heti tuli selkä kipeeks..huomaa etten oo kolmeen kuukauteen saanu siivota ollenkaa ja näköjää turha ees yrittää ennen synnytystä.. :/

Takaisin