Äitiyslomatekemistä

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jos tää ei ole vielä seuraavaan to mennessä syntynyt, luvassa on:

- postista vikat paketit
- lakanoiden ompelua, muutama muukin juttu
- orvokkien istutusta
- siemenet itämään
- ja must, must juttu!!! Haluan tulla kotiin puhtaisiin lakanoihin, eli vaihdan noi meidän sängyn lakanat vaikka sit suppareissani :D
- viikkosiivous
Muulla ei ole väliä, enkä ota isompia juttuja tolle viikolle.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

O-ou, huomenna tulee tyttö sinä olet tähti ja joudun kattoon sen yksin! Siitä tulee seuraamaan vaan itkua...

Ja jatkoa edelliseen: keskiviikkona tulis meet joe black, yks pahimpia nyyhkyleffoja ikinä. Kylläpä mua nyt itketetään telkkarin leffatarjonnalla!

Oi, että ootan kotiuttamista vaikken oo viel ees pääsy tosihommiinkaa..

Miehen kans siivottiin auto ja asennettiin turvakaukalon telakka..ja harjoteltiin turvakaukalon paikalle laittoo ja pois ottoo, et osataan sitten kun rakkauspakkauskin on kyydissä. :)

Orvokit haettu, melkein kaikki siemenet istutettu lukuunottamatta paria lajia :)
Kun esikoinen herää mennään laittamaan orvokit pihalle ja testaamaan pojan uudet kottikärryt
<3
ImageUploadedByVau Foorumi1397910164.850345.jpg

Hyvä fiilis, aurinko paistaa <3

Apua, meillä on ihan hirveästi vaatteita. Pyykkään ja lajittelen, ja vasta nyt tajuan miten paljon kamaa on. Sitä on tullut kavereilta niin paljon, että kohta pitää kai joku orpokoti perustaa... Ja lakanoita ois pieneen sisäoppilaitokseen. Hyvä etten oo yhtään enempää ostanut uutena. Ainakaan ei ole tarvis käyttää yhtä ainutta vaatetta joka ei miellytä omaa silmää - tän kuorman kanssa on varaa nirsoilla.

Sama täällä HKI00550. Mä pistin suoraan pesun jälkeen pois ne mitkä ei miellytä! Vaatteita on hirveesti!

Mä haluisin jaotella noi vauvanvaatteet eri kokoihin, mutku monista puuttuu kokomerkinnät(etenki bodyt) ja osa on sen näkösiä et ne on jolleki 44cm vauvalle o_O Kiitos vaan kaverille, joka kaato kuorman mulle, mut osaa en kyl huoli. Pikkuneidillä on todellakin vaatetta enemmän ku äidillään. Tänään mäkin saanu pikkasen jatkettua kaikenlaisten tavaroiden lajittelua roskiin, kirpparille ja kaappeihin. Tuntuu et on loputon sotku joka paikassa, mä asun yksin ja tää on kolmio, silti mul on kaapit täynnä?? Hupsanssaa...:porc

Mie oon ihan puhki. Trimmasin koiran ihan kaljuksi ja harvoin mökin pihaa koko muun päivän. Ruoalla alko ahdistamaan ja selkä kipeä, joten lepo on kyllä tarpeen, että jaksaa illalla saunoa. Oon kyl niin tyytyväinen tuohon koiraan et sain karvat ajeltua ni ei tartte tehä pariin kuukauteen turkille mitään!

Mun tehtävälista ei tunnu lyhenevän yhtään, päinvastoin. Syynä lienee se että edellisiäkään hommia ei oo saanu toimitettua ja sitten niitä tulee keksittyä lisää jatkuvasti.
Mä oon myös se kouluajoilta tuttu tyyppi jonka kokeisiin luku meni aina siihen että just sillon oli pakko siivota/ käydä kaupassa/ lukea jotain ihan muuta kun mitä oli tarkotus... Keskittymiskyky on ku jollain hiton oravalla joten mä en sit millään saa pysyttyä aiheessa.

Mutta siis kun osa näistä jutuista ois ihan pakollisia!
-Sairaalakassi; siellä ei ole MITÄÄN ja suurin osa tarpeista on edelleen hankkimattakin!
-Ne kaikenmaailman maidonkerääjät ja rintakumit sun muut on ostamatta
-Meidän vauvan sänky on sen omassa huoneessa missä se ei kaiken järjen mukaan tule hetkeen nukkumaan, mutta sillepä ei ole raivattu tilaa makkariinkaan
-Takapiha pitäs aidata, ei muksun takia, ei se varmaan heti ryömi karkuun? Mutta koirat...
-Ruokaa ois hyvä olla varalta vähän pakkasessa
-Koiravahdille pitäs antaa avain jotta se pääsis paikalle kun tarve tulee
-Jonkinlainen syväluotaavampi siivous pitäs vielä suorittaa että ois sit kiva palata kotiin nyytin kera

Hohhoijaa, noinkohan pääsen listallani mihinkään ennenkun on myöhäistä...

Mä haluaisin vaan nukkua enkä edes tehdä mitään mitä on mun listalla. Hyvät yö- JA päiväunet olisi paikallaan!

Ameeba samoin! Mutta mä oonkin tehny just niin tänään! Kävin kaupassa kyllä mutta muuten oon vaan syöny ja nukkunu. On tosi paljon parempi olo kun pitkään pitkään aikaan. Mutta mä oon kyllä kai kaikki "pakolliset" äitiyslomahommat jo tehnykin...ei ainakaan tuu enää mitään välttämätöntä mieleen!

Ai vitsi, kyllä on muuten kiva mennä istumaan pihalle kun siellä komeilee kukkia, ja nättejä ruukkuja :)
Vielä pitäis yhdet lajikkeet istuttaa ja ehkä pari kivaa kukkaa etuovelle ja sitten ois tän kesän multasormet saaneet tarpeeksi ;-) Niin kiva fiilis!

Ens viikolla vois
- hakea loput kamppeet vauvalle (mm. palju ja vaippoja - jaa mut yksi kaveri lupasikin pieniä vaippoja, jotka jäivät heillä käyttämättä. Pitänee kutsua itsensä päiväkahveille!)
- pestä kantokopan pehmusteet
- leipoa ja kokata pakkaseen (itselleni!)

sarra: Sulla on sentään sairaalakassi jo katsottuna... Mä en oo vielä uhrannu edes ajatusta moiselle :grin

Pitäskö repästä ja lähteä kylille. Vaikka ees sen verran et hakee henkalta toiset lököverkkarit kun näköjään en enää muita housuja osaa käyttää.

Mä oon muuten ollu äitiyslomalla jo 20 päivää! Mihin tää aika on oikeen hävinnyt?!

Takaisin