Äitiyslomatekemistä

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
En silittänyt minäkään muuta kuin lakanat. Arvaan, että niitä vaatteita saa olla vaihtamassa sen verta tiuhaan, ettei silittämiselle jää aikaa (ja muutenkin leivon mielummin pullaa kuin silitän... Ostan omatkin vaatteeni sen perusteella, ettei niitä tarvitse silittää! Mies puolestaan on kova kauluspaitojen käyttäjä ja osaakin silittää niin hienosti, että vaivun melkein nirvanaan sitä katsellessa.)

Mä en silitä ikinä mitään muuta kun verhot. Oon yksinkertasesti vaan ihan liian laiska mihinkään säännölliseen silitysrumbaan.

Silitin vaan vauvan lakanat, tuskinpa niitä jatkossa silittelen van on ollu tuota joutilasta aikaa tässä jo "pari" viikkoa..

Mä en silitä mitään-verhotkin ikikäytössä-laskosjuttuja/rullaverhoa,
no noita PÄRLOR..mitähän olis suomeksi? muovirinkuloita mistä lapset askartelee kuvioita ja jotka silitysraudalla liimautuu yhteen? täytyy silittää joskus kun alkaa hermo pettää niiden ihanien luomuspinojen kanssa..
mies silittää omat juhlapaitansa silloin harvoin kun kutsu käy.
lapset ja äiti kirmaa ryppymekoissa..:greet015

AHA-kiitos! on siinä kans ajanviete keksitty..kivaahan se olis jos ne itsestään vielä silittyiskin!

No nyt on siivottu tänään neljä tuntia kuvaajan ja haastattelijan takia, mut sainpa sellasen siivousinnon päälle ja tehtyä hyvin hommia. Ne siis tuli haastattelemaan pariskuntaa, jotka viime vuonna oli menny naimisiin. Tilastokeskuksen mukaan viime vuonna oli kuulemma normaalia vähemmän menny parit naimisiin. Kiva ku on ihan turvonnu ja ne otti kuvankin:oops:. Iiiks! Toivottavasti jutusta tulee hyvä kuitenkin! Onnellisen liiton salaisuudet paljastettiin!:love7

Huumoria, ei jätetä asioita kytemään eli keskustelua, kiitos ja anteeksi sekä rakastan sinua. Näistä mainittiin mut saas nähdä miten ne lehteen muotoillaan o_O

Vaan tämän yhden parin mielipide nyt tässä. Mitä osattiin haastattelussa kertoa. Naimisiin mentiin viime vuonna, mutta yhdessä oltu nyt 8 vuotta

Mäpä oompelin tänään(kin) ja rataspussukka on melkein valmis mutta kun toi nyt oli tollanen oma viritelmä en yhtään keksi et miten se kannattas sulkea! Mä tein siis sellasen jutun johon voi laittaa oman juomapullon ja pikkuselle tuttipullon ja sit siin on isompi tasku jonne voi tunkea vaikka lompakon, avaimet sun muuta jos ei ihan hoitolaukkua reissussa tartte.
Se on siis vähän niinkuin tämännäköinen kapistus:
l_a4422620-06a5-11e3-aaf0-cbc2b3200015.jpg

Tein sen omani ilman tota alaosaa ja keskipussukkaa tosin, eikä se kyllä ihan noin tyylikäs ole... :D
Mä suunnittelin sitä todella vähän etukäteen ja koko systeemi oikeastaan muotoutu siinä tehdessä mutta minkä ihmeen kiinnityksen mä siihen nyt keksin... Kai joku kunnon läppä päälle ja vaiks tarranauhaa ois paras. Muutenki pitää mennä sitä tarraa ostamaan ku sillä sais aisaankin sen kiinni kätevimmin.

Aloitin sit tänään virkkaamaan itselleni kesäkassia.... Saas nähdä saanko kesäks valmiiks.. Tosin teen sitä ontelokuteesta, joten voi olla valmis jo huomenna :grin

Huumoria, ei jätetä asioita kytemään eli keskustelua, kiitos ja anteeksi sekä rakastan sinua. Näistä mainittiin mut saas nähdä miten ne lehteen muotoillaan o_O

Samat "säännöt" meilläkin. Onneks ne tulee luonnostaan! :) Kunhan ensin pääsisi avioon asti.. Mut avoliiton onnen salaisuudet myös! :)

Viime vuosi ei ollut enää niin pop-vuosi mennä naimisiin kuin 2012. Ihmiset tykkää niin niistä kivoista päivämääristä kuten 12.12.12.

Jaa, mitäköhän sitä itse askartelisi tänään? Eilisen puuhapeteilyn jälkeen laiskottaa. Saattaa olla, että kömpäisen petiin ja luen kirjan loppuun.

Ai tääki on näitä trendijuttuja, joista mie en koskaa tykkää. Eli tää vuos on hyvä mennä naimisiin :P

Aretha meinaatko keretä lukemaan kirjan samalla kun tänne ilmestyy tekstiä tähän tahtiin. Toi vaatii jo tekniikkaa! :wink

En oo vielä päässyt kirjan luo... Oisko rohkea ja tälläis koneen kiinni ja lähtis vallan ulkoilmaan? Ennen äitiyslomalle jäämistä uhosin, että istun kaikki aurinkoiset päivät yhden rantakahvilan terassilla. No, oon mä yhdet hätäset kahvit käynyt siellä juomassa... Mutta oisko tää se päivä? Jännittää, sano mummo kun kahvimerkkiä vaihtoi!

Mulla on kanssa mielessä pieni ulkoilu tossa ihanassa säässä. Harkinta tasolla tosin vasta, mut voitaispa melkein jopa repäistä!

Takaisin