Äitiyslomatekemistä

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Apua Sarra, olen kateellinen. Luin lähes koko päivän ja säntäsin iltapäivällä neuvolaan vain havaitakseni et aikani onkin vasta huomenna. No, ehkä puuhastelen huomenna enemmän eli siis edes vähän. :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Siis mä en oo tosiaankaan saanu päiväkausiin paljon mitään aikaseks ja saattaa hyvin olla et miehen työpäivän aikana ehdin just ja just kauppaan :). Tänään oli joku outo fiilis jo aamusta et jakso vähän enemmin touhuta vaikka yöt on olleet aikamoista härdelliä, meillä taitaa herätä koko talo kun tää mamma vaihtaa asentoa... puhumattakaan niistä miljoonista vessareissuista.
Huomenna ois neuvola, saapi nähdä kykeniskö pyöräilemään (tai siis onhan se pakko jos pyörällä meinaa lähteä ni kyetä vaan...).
Loppuviikon ohjelmassa on sairaaleväiden hankinta ja niiden syömisen välttely... ja meidän vauvalta puuttuu tyystin esimerkiks vaipat! Miks oi miks en saanu vaippakakkua? :D

:)
oletteko te silittäneet vauvan vaatteita?

Ja apua, miten ne bodyt saa viikattua siististi, niitähän onkin ihan älynä. ;-) en mahdu niiden kanssa minnekään. Positiivisia haasteita tähän päivään!

Mä silitin suurimman osan mitä pesin, mut mitä nyt viimesimpinä oon pessytkin niin on jääny silittämättä, tosin kootkin on niitä isompia ettei ihan heti tuu käyttöönkään, eikä ne pahemmin ryppysiä ees ookkaa, kun on kuivuun ripustettu nätisti.

En oo silittänyt. Ois voinu. Mut eilen puotin itä-saksalaisen silitysraudan lattialle. Saas nähä mites se enää pelittää.

Mä en silitä vauvanvaatteita, tulee ihan riittävän siloisina narulta vaikka sisällä kuivaan. Muutenkaan en silitä mitään. Omistan ehkä yhden paitapuseron ja sekin on sen verran napakka että silottuu kun sen päälle pukee. Joku (naispuolinen) joskus marisi että miesten paitojen silittäminen on niin vaikeaa. Kysyin siltä että käyttääks se muka miesten paitoja. Mun mies silittää paitansa ihan itte :)

Kiitti. Minä ajattelin, et ne 'pitää' silittää (hyvä äiti), mut nyt kehtuuttaa koko homma. Ehkä silittelen niitä sit kk päästä jos on tekemisen puute ja lapsi ei ala syntyä.

Eikös silittämisen idea ole just se, et vaatteist tulee pehmeempiä eikä vaan sileämpiä. Siis vauvan vaate asiayhteydessä.

Mäkään en oo silittänyt. Olis ollut ihan järkyttävän kova duuni silittää noi kaikki vaatteet yms.

Silitin nää pestyt 50 ja 56 cm kokoiset vaatteet ja lakanat ym. Muuten en silitä juuri koskaan mitään, nämä vain äitiysloman kunniaksi... :)

ja jatkossa tuskin silitän.

Joo, yleensä vauvanvaatteet silitettään, että ne pehmiäis. Mä en tosiaan kyllä silitä mitään ellei ole ihan välttämätön pakko.

Mä en tosiaankaan oo mitåän silittäny. Vihaan silittämistä melkeen yhtä paljon ko imurointia. :D

Siis MITÄ!!!!!??? Mies soitti äsken ja sano et kyseessä on viime vuonna naimisiin menneet!! Huhhuh! Minuu ei sit ehkä nää muutamaan tuntiin!!

ImageUploadedByVau Foorumi1398337884.234480.jpg Nopeasti lähteneet!
Äsken laitoin herneet, saa nähdä kerkeääkö tuottamaan mitään ;)
Ja siirsin kesäkurpitsaa isoihin ämpäreihin, jotta tulis kunnolla ja hyvää kokoa! Kurkutkin pääsivät isompiin ruukkuihin.
Aamulla ompelin housut loppuun ja paikkasin yhdet pojan farkut.
Käytiin myös aamulla kaupassa hakemassa lisää multaa, heti mentiin puistoon ja siellä törmäsin tuttuun äitiin - juteltiin siinä vaan 1-2 h ihan tosta vaan, sit tulikin jo kiire syömään.
Sikahyväfiilis kun on saanut tehtävälistan kokonaan puhtaaksi!
Hienoista tekemistä löytyy aina, mutta NYT olen valmis synnyttämään ;--D Seuraavaan kuun vuokrakin maksettu ja laskut.

Happyhappyhappy!!! <3

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Kävely jäänee huomiselle, nimittäin kun loput perheestä saapuu niin nää syö ja menee saunomaan!
Mies toi kaasugrillin vihdoin ja mies lupas grillata meille viikonloppuna :) Kylläpä elämä tuntuu taas ihmeelliseltä kun on saanut selvitettyä esim. sen suonijutun!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Takaisin