Äitiysloman puuhailut :)

Jee, mä keksin itelleni tekemistä äitiyslomalle! :) Mä tykkään askarrella ja normaalisti saan askarrella paljon töissä (päiväkodissa) mutta nyt oon sit koko vuoden kotona... Ristiäiskutsut on jo valmiit ja esikoisen rippijuhlat vasta syksyllä. Tyttären luokan vanhempainillassa opettaja sano että jos vanhemmilla on ehdotuksia eri kerhoihin koulun jälkeen niin ideoita otetaan vastaan. Mä keksin sitten että voisin alkaa vetämään askartelukerhoa koululla! Kerran viikossa pari tuntia koulun jälkeen. Koulu innostu ideasta ja nyt sitä hiotaan vielä ja varmaan maaliskuussa aloitellaan! :D Nyt mä oon aivan täpinöissä ja keräilen ideoita mitä kaikkea vois tehdä. Pitää vaan muuttaa ajatukset päiväkoti-ikäisistä teineihin. :D
 
Mä kieltäydyin tänään ahdistumasta tekemättömyyteen. Salin ja hääcatering palaverin jälkeen raahattiin vanha keinutuoli talliin ja nyt se saa uuden elämän! Ehdin jo hioa siitä lakat pois, huomenna tulis maalia pintaan ja sitten retki Eurokankaaseen ja uutta verhoilua istuinosiin. Oon niin happy!
Ja tämän lisäksi sain eilen vihdoin kaivettua blogin naftaliinista ja kirjoitettua ekan vauva-postauksen. Jatkoa seuraa!!!
 
Minäpä tyttö se ennustin Tirpan syntymäpäivän! Siis minun tyttärien syntymien perusteella. Eli kun nro 1 syntyi rv 39+0, nro 2 syntyi rv 38+6 ja nro 3 syntyi rv 39+2 niin sillä perusteella päättelin, että koska parittomat numerot 1 ja 3 ovat syntyneet rv 39 ja parillinen numero 2 (Tirppa on nro 4) on syntynyt viikolla 38, niin ei Tirppakaan mene viikolle 39. Päättelin, että Tirppa syntyy 16.2. :) Pääsikö kukaan mun logiikasta kiinni? Tyttäret ei ainakaan päässyt. Sain vain sääliviä katseita tyyliin "onko tuo oikeesti noin raskasta..."
 
Kuulostaa kivalta nappi :smug:

Mä taidan kans hemmotella tänään itteeni jos kerta huomenna jäädään sairaalaan :) saunaa, jalka kylpylä, kasvonsa ja mies saa hieroo mun hartiat auki :happy119

Mullon hirvee ressi nousta vauvan kotiutumisvaatteista... pakkaan valmiiks ja mies tuo sit ku tulee hakee meidät kotii. Onko mulla yhtää oikeen tavarat? Sukkahousut, pitkähihainen body, puolipotkarit, sukat, tumput, tossut, kypärälakki, pipo ja toppapuku.... ähähäääää :schocked028
 
Ihania Happy! Miten sidoit ne kun tuli noin selkeet ja leveät raidat? Mulla tuli niin ohuet raidat että hädintuskin erottuu... Ja mun piti vielä sit jatkaa testailua kloritella valkaisulla mut se jäi nyt kesken. :D
 
Riipitiin ohjeella sidoin sillä kotinarulla 3-4 kierrosta. Vähän epäilytti, että miten muka ei värjäänny sen alta, mutta ei värjänny! Tytöt on ihan intopinkeenä hämmennellyt apuna. Pitää kuulemma värjätä lisää...
 
Mulla on Pikku myy muuten samanlaiset varusteet vauvalle mukaan, mutta otan lisäksi vielä villatakin ja - housut :)
 
No niin... Päivän puuhastelut kostautuu. Siis aamulla oli se neuvola jo klo 8:15. Sieltä ensin kotiin ja suksen ostoon tytölle. Takasin kotiin. Kävelin cittarille ja takasin. Sitten touhusin noitten harsojen kanssa. Nyt oon lepuuttanut tunnin, mutta heräsin kun supistaa, oksettaa, pa***ttaa ja särkee selkää ja reisiä. Pitää vielä nousta tekemään ruoka... Oijoijoi!
 
Mä kävin tänään brassi sokeroinnissa. Voi luoja kun sattu.. Mä vaan hikoilin siinä pöydällä, en mä muistanut et se noin sattuu!! Teki mieli pyytää siltä kosmetologi tätiltä epiduraalia.. Mut nyt on alakerta siisti, kehtaa mennä synnyttää! :D
 
Takaisin
Top