Äitiysloman puuhailut :)

Mulla jäi karvojen ajelu... Oli kyllä tarkotus tehdä vielä mutta ei nyt onneks mikään ihan karsee viidakko oo kerennyt kasvaa. Mä olin kerran sokeroinnissa ja otettiin samalla kainalot, sääret ja brassi. Onneks puhelin soi kiitettävän monta kertaa sinä aikana ja kosmetologi joutu keskeyttämään aina vastatakseen puhelimeen. Yhteen menoon en olis kestänyt sitä hoitoa!
 
Mua ei kans kyllä kiinnosta yhtään mun tuheron tilanne. Joskus joulukuussa taisin ajella kaikki pois, joten ihan älytöntä hevosen harjaa ei pitäis olla. Niin no itse asiassa näinhän mä sen tänään neuvolan vessan peilistä enkä pyörtynyt, joten saapi välttää. Katotaan sitä nurmenleikkuuta sit taas kun näköyhteys on olemassa :D
 
Suihkuverjojen noi on liian jäykkiä mun mielestä. Tossa kuvan mallissa on sopivan pehmeet mutta haluisin kans tehä ite.
 
Mua pelottaa et tuo mies unohtaa meijän vauvan johonki... Hyvä ku ei ittiään hukkaa :eek: aivan varmasti ainaki autoon jättää ku ei muista et takapenkilläki on joku :D
 
Meillä molemmilla pätkii nyt ja pahasti. Unohdellaan sekunnissa asioita. Joka paikassa onkii nyt muistilappuja ja kynä että voi kirjoittaa heti asioista ylös. Tosin me unohdetaan usein kyllä jo se kirjoitusvaiheki... Mulle löi ne raskausaivot päälle nyt vasta ku vauva on jo syntyny ja nyt vasta pätkii. Pätkii pahasti :p
 
Unohdin esikoisen kerran autoon kun menin kauppaan. Tajusin ehkä 5min päästä ja paniikkissa juoksin autolle (jolloin lompakki jäi levälleen ostoskärryyn keskelle kauppaa) missä poitsu veteli nätisti sikeitä. :-) ei tainnut saada traumoja tilanteesta ;-) äiti kyllä sai ;-)
 
Takaisin
Top