Äitiysloman puuhailut :)

Eilen oli ihan kamala päivä, itkin äpolikäynnin jälkeen varmaan suurimman osan päivästä.. Tänään taas kaikki on vähän valosampaa, bostonkakku on uunissa ja herkuttelen nyt niin paljon kun napa vetää, jos vaikka vauveli sais vähän painoa.. :)

On kyllä jännä miten voi olla ihan kiukkuärsytysmasennuspäivä ja mitään ei jaksa tehä, sit seuraavana päivänä tekee vaikka mitä :rolleyes:
 
Minä uhmaan maailman järjestystä! Kaiken logiikan mukaan tänään olisi mielialan pitänyt olla down. No minä päätin jo aamulla, että en ala ättäröimään ja vedän kiukut viemäriin. Touhusin aamupäivän ja se piti minut pirteänä. Väsyin kuitenkin pian kun eilinen oli touhun päivä myös. Päikkäreiden jälkeen se känkkäränkkä yritti hiipii korvan taa, mutta kuppi tsufeeta ja karamellit pelasti tilanteen. Jatkan hyvää päivää. Aion viettää myös hyvän viikonlopun! Jos meinaa ketuttaa niin pistän tanssiks piru vie!
 
Mulla napsuu maha edellee, on naksahdellut jo kuukausikaupalla. :D viime yönä jopa heräsin joko mahanapsahdukseen/vaven potkuun tai sit vaa kuvittelin. :D
 
Mies ja lapsi kipeänä, minä mahani kanssa passaan ja paijaan, haen lääkettä ja vettä, tyynyä, vilttiä ja nenäliinaa sekä yritän siinä sivussa keksiä kaikkea maan ja taivaan välillä, mikä voisi potilaille maistua, ettei ihan tyhjin vatsoin tarvitsisi olla.

Siinä sivussa tuli mieleeni etsiä vielä pari vauvajuttua (mm. unipussi) vaatehuoneen perukoilta. Jotenkin tuossa kävi sitten niin, että tulin siinä sivussa vahingossa tyhjentäneeksi koko vaatehuoneen, kun siellä oli kaikkea "turhaa", jonka voisi viedä joko häkkivarastoon, UFF:lle tai pakata kirpparille myytäväksi. Nyt on koko kämppä täynnä pusseja, kasseja ja kasoja, kun mä päätin vähän lajitella. Hups. :oops:
 
Mulla menee kohta hermot! Odotellaan täällä että päästäis kotiin vauvan kanssa mutta mitään ei tapahdu! Eilen sanottiin että tänään klo 17 otetaan viimeinen verensokerinäyte vauvalta ja sit saadaan lähteä. No tänään ne keksi että ai joo se vasseu-tutkimus kans, otetaan viimeistään klo 19, ja sit kotiin. Klo 18 piti olla huoneesta pois että se saadaan siivottua ja nyt ollaan istuttu koko perhe täällä pienessä kahvihuoneessa ja odotettu sitä näytteen ottoa. Ja kello on nyt 19.35 eikä mitään näytettä olla vieläkään tultu ottamaan!!! Mä haluun kotiin! :sad001
 
Höh :sad001 Minä oisin varmaan jo lähtenyt... No en kai. Mutta ymmärrän, ei kuulosta kivalta. Nostakaa meteli?
 
Kyllä se alkaa vankilaa ennemmin muistuttaa ku aina tulee jotain uusia tutkimuksia, vaikka kyllähän neki pitää hoitaa. Mutta turhauttavaa se on ku aikataulut kusee ja kovasti kotiin tahtois pienen kanssa jo.
 
Minä pysyin kuin pysyinkin hyvällä tuulella VAIKKA kyllä mua vähän koiteltiinkin. Kaikki värjättävä materiaali ei onnistunut vaan täytyy ottaa uusiks huomenna. Lähikaupasta en saanut niitä raaka-aineita mitä oisin tahtonut, mutta pysyin coolina ja mietin iltaruuan uusiks. Tein laskiaispullia iltaherkuksi tästä hyvästä :)
 
Me käytiin tänään pienen kanssa sairaalassa antamassa se vasseula, kun kotiuduttiin jo neidin ollessa vasta 1,5pv vanha ja seulassa pitää olla vähintään kaks vuorokautta täynnä. Että omisitte tekin voinu lähteä, toki siinä on tuo palaamisen vaiva sitten. Mutta kyllä koti sairaalan voittaa, ehdottomasti oli meille oikea päätös.

Matkalla meidät ohitti ambulanssi pillit soiden. On nää hormonit ihania, purskahdin sitten itkuun siitä ambulanssista. Ilman mitään "oikeaa" syytä.
 
No niin, vihdoinkin kotona! :) :Heartred
Joo, se oli sit hoitsujen välinen kommunikaatiokatkos... Yks hoitaja pyysi meitä odottamaan kahvihuoneessa ja kun labrasta tultiin ottamaan näyte (klo 19) oli toinen hoitsu kattonut että ei olla huoneessa, eli ollaan lähdetty kotiin ja lähetti labran pois! Mies meni sit kyselemään kun mä syötin tyttöä ja asia selvis ja labra hälyytettiin takas. Joo, oltais voitu mennä erikseen joku päivä mut meidän pitää mennä sunnuntaina painokontrolliin ja siihen aikaan ei ole labra auki eli sit olis pitänyt mennä kaks kertaa takas! Eli odotettiin mieluummin nyt... Hesen kautta kotiin niin sain ruokaa joka MAISTUI joltakin. :D
 
Me käytiin tänään pienen kanssa sairaalassa antamassa se vasseula, kun kotiuduttiin jo neidin ollessa vasta 1,5pv vanha ja seulassa pitää olla vähintään kaks vuorokautta täynnä. Että omisitte tekin voinu lähteä, toki siinä on tuo palaamisen vaiva sitten. Mutta kyllä koti sairaalan voittaa, ehdottomasti oli meille oikea päätös.

Matkalla meidät ohitti ambulanssi pillit soiden. On nää hormonit ihania, purskahdin sitten itkuun siitä ambulanssista. Ilman mitään "oikeaa" syytä.
Tiedän niin ton tunteen. Me ku ajeltiin sairaalasta kotiin niin kun näin kotimatkan varrella olevat Postin lajittelukeskukset ni purskahdin itkuun.... Niiden hallien näkeminen ku aina meinaa sitä, että pian ollaan kotikylällä.... Hormonit :rolleyes:
 
Tehopäivä/Happy day vol.4 !! Edelleenkään en anna kiukun tulla, oon vahvempi! Vaikka kovasti tuo teini eilen yritti minun paineita nostattaa... On ne vaan niin maailman napoja nuo 17-vee pimut... Vieraitten kans istutaan kahvilla niin tämä pissis tulee pöytään jauhamaan kenestä muusta kuin itsestään... :eek: No se kasvaa vielä...

Mutta tänään siis touhutaan lisää positiivisessa hengessä! Petivaatteet on ulkona, petarin suojuskin jo pesty ja kuivumassa. Illalla on huippua laittaa maate :)

Minun touhukkuus tarttui tuohon neiti 12-veehen. Se on siivonnut lipastonsa&laatikkonsa. Sitten se kävi ehtimässä varastosta isot taulunkehykset, askartelee nyt tuolla jotain taulua johon sai idean jostain blogista.
Ja minä paistan vohveleita välkkäriks!
 
Mullakin on vihdoin noi värjättävät pyörimässä!! Värit on ollu heinäkuusta saakka, nyt viimeset pari viikkoa oon unohtanu aina ruokasuolan kauppaan, kun ittellä on vaan merisuolamylly. Ehkäpä saatte huomenna kuvia mun tuotoksista, värinä Dylonin Bahama blue! ♡ Joku turkoosihulluttelukausi alkamassa. :P
 
Takaisin
Top