Äitiysloman puuhailut :)

Mun pitäis kans silittää ja ripustaa keittiön ja vauvan huoneen verhot... Mutta kun mä en inhoo mitään muuta niin paljon kuin silittämistä niin ei vaan oo saanut aikaseks.
 
Mulle taitaa riittää tältä päivältä: sali, ruokakauppa, ruuanlaitto ja sämpylöiden leipominen. Vähän yritin aloittaa askarteluja, mutta näääh... Huomenna sitten :)
Voin muuten sanoa, että oli vinkee fiilis ajaa autoa kun samalla supisteli. Onneks ei ollu kipeitä...
 
Mä hukun kyyneltulvaan, kun alan lukee noita muistovärssyjä...täytyisi valita huomiseksi rakkaalle mummolle jäähyväissanat. :'( Saatetaan hänet viimeiselle matkalle huomenna. Tää on ihan hirveetä, yhtä tunteiden vuoristorataa koko alkuvuosi.
 
Voimia. Minun piti joulukuussa lukea muistovärssy sekä laskea seppele entisen anopin haudalle. Vaikka olin siihen valmistautunut niin itkuhan siinä tuli.
 
Mun ei pitäny tehä mitään, mut kuitenkin tuli kaupassa käytyä et sain vadelmapiirakka aineet haettua. Nyt on sit jo melkein koko piirakka syöty, ruuan tein, siivosin makkarin ja vessan ja pyykit on koneessa.
Huomenna tää sitten varmaan kostautuukin ja en tee mitään :)
 
Ei kannattaa munkaa näköjää tehä mitää muuta ku maata. Heti jos jotain touhuu ni paineet nousee. :mad:Piti ottaa ylimääränen lääke (soitin lääkäriin ku nousi melko korkeelle) nyt ootetaan josko laskis... :sour:
 
Milloin muulloin tämä on mahdollista kuin äitiyslomalla (ennen synnytystä): Aamupalan jälkeen sohvalle, pari leffaa Netflixiltä ja puikot/lankarulla käteen. Syntyi minun ekat junasukat. Pitää yrittää tehdä vielä pienemmät. Nyt päikkärit, ulkona sataa lunta.
 

Liitteet

  • 1422783978078.jpg
    1422783978078.jpg
    70.6 KB · Katsottu: 42
Nonih.. mietitääns uudestaan tämän päivän marssijärjestys. Heräsin vähän ennen viittä. Olin menossa neuvolaan, mut se onkin huomenna! Sen jälkeen olisin käynyt kaupungilla mutta senkin teen huomenna. Nyt kaikki tekeminen mitä keksin, tuntuu liian raskaalta. Ehkä parempi nukkua ensin vähän...? Johan tässä on viidettä tuntia valvottu eli tehty kotitöitä!
 
Happy, nukkuminen on aina hyvä vaihtoehto :wink mä meen tänään ripsihuoltoon, ostaa imetystyynyn ja illalla hyvästelee erään koiravanhuksen joka lähtee tänään koirien taivaaseen :sad001 varottelin jo lapsia et äiti saattaa sit HiEmAn (kiitos hormoonit!!) itkeä..
 
Vkloppu meni taas siivotessa, mutta siinä sivussa sain viimeinkin pestyä pari koneellista pikkuvaven pyykkiä, kaiveltua kaukalopussin ja kaukalon esille, viikattua sinne vauvan kotiutumisvaatteet ja haettua hoitopöydän.
 
Muokattu viimeksi:
Ja onpa taas nii tylsää ettei mitää järkee :banghead: ukkoki vaa luuhannu koko aamun jossaki :shifty: Päivän ainut kohokohta on neuvola klo 15 ... sinnekki vielä 4 tuntia aikaa :sour:

Kerranki ku mieski lomalla ni sitte se luuhaa vaa kavereiden kans jossaki eikä yhtää aattele et muaki vois huvittaa tehä jotain. Menisin itekki kaverien kans mut ku ne on töissä :shifty:
Mittais sokerit kohta ja puolen tunnin päästä verenpaineet, sen jälkee voisi mennä nukkuu ku oo muutakaan tekemistä :dead:

Alkaa jo tosissaa kyrpii tää jouten olo :arghh:
 
Pikku Myy. I feel you. Mulla oli eilen niin tylsää ja turha olo et aloin itkeen. Mies reppana ihan hukassa kun yritti siinä silitellä ja lohdutella. Kun ei vaan oo tottunut siihen että päivän suurin saavutus on nousta sängystä. Ja mä saan vielä olla superonnellinen kun ei suuremmin mitkään kivut vaivaa. Laitan hormonien piikkiin. Kai siihen voi vedota vielä pitkään?
 
Raskaushormonien jälkeen saa vedota imetyshormoneihin :wink

Mä jäin tuos miettii että tarviiskohan mei vave viel kaulurin, eli pitäs ettii lankaa ja puikot ja ottas sit projektiksi.
 
Takaisin
Top