~Jäde~
Päivystävä dosentti
millonkohan noi tytön äkäilyt menee ohi?tänään laitoin miehelle viestiä et mun polla kohta hajoo kun tyttö kitisee eikä rauhotu millää,niin sitte mies tuli kesken työpäivän kotia
ja mies meinas et huomenna oltais menty tytön mummolle,tuumasin miehelle et menkää te,oisin mielellää pari tuntia yksin.no ei käy,mies ei selviä tytön ja hoitolaukunkaa kahestaa autolle ja autolta pois.
mä kyllä sitte yksin selviän vaunujenkaa toiselle puolelle kaupunkia fysioterapiaa,on hoitolaukut ja kaikki matkassa.
miten toi mies voi olla niin avuton?olipa reilusti sanottu mut ei se selviäis tytönkaa kahestaa mitenkää,ei ees kaheksaa tuntia.

ja mies meinas et huomenna oltais menty tytön mummolle,tuumasin miehelle et menkää te,oisin mielellää pari tuntia yksin.no ei käy,mies ei selviä tytön ja hoitolaukunkaa kahestaa autolle ja autolta pois.
mä kyllä sitte yksin selviän vaunujenkaa toiselle puolelle kaupunkia fysioterapiaa,on hoitolaukut ja kaikki matkassa.
miten toi mies voi olla niin avuton?olipa reilusti sanottu mut ei se selviäis tytönkaa kahestaa mitenkää,ei ees kaheksaa tuntia.

)

En ymmärrä miksi ei voi HETI nousta. Ei ole niin vaikeata ihan on asenteesta kiinni ja ihan mätäp*ska-asenne on meidän miehellä tässä asiassa!

Äitikin on kokonaan kotona, niin on sitten ihan mukava, että on edes jotain aikuista seuraa.