Äidin jaksaminen

Toi on kyllä niin rankkaa heräillä tunnin välein. Yöllä tuntuu, ettei se yö lopu ikinä ja sit kun se loppuu, niin ei mitenkään jaksais nousta. Meillä alkuyöstä oli levotonta, noin 23-02 nukuttiin ok ja sit varmaan loppu yö heräiltiin kansa tunnin välein ja välillä oli pitempiäkin pätkiä, kun sain ite valvoo, laittaa tuttia pojalle ja tassutella ja hän siis nukkui vieressä. Poika vaan meni kyljeltä kyljelle ja välillä puoliunessa vähän itkeskeli. Tunnin jälkeen nukahti hän sitten jo päikyille, mut mä en vaan tahdo saada päivisin unta.
 
Tinka oli kyl jännä ja kiva kokemus :) Se hermoratahieronta oli sellasta ihon hierontaa/painelua, tosi kevyttä. Ja vaik se todella oli ihan kevyttä, niin silti jotkin pisteet oli tosi arkoja ja jumiutuneita. Hoidon jälkee oli tosi raskas olo, ja vähän harmittiki ku joutu nostelee Tyyneä, ku ei viihtyny lattialla. Sit viimeyönä nukuttiki tosi hyvin itteä, ja edelleen on väsyny olo. Yöllä myös havahduin kerran siihe et selässä alko tykyttää niin et piti kääntyy kylellee ku se tykytys oli häiritsevää, mut ehkä se vähän rentoutti ja laitto kuonaa liikkeelle. Nyt huomasin et ainaki päänahka on paljon liikkuvampi ja sit jo eilen tunti hieronnan jälkee tissit alko yhtäkkiä herumaa maitoa(ja ei ollu ees imetystilanne), ja tätä ei siis ollu tapahtunu pariin kuukauteen. Eli ainaki imettäjälle on tost etua :) Paras tulos saavutettas jos kävisi 4kerran sarjan niin et käynnit oli noin viikon välein, mut valitettavasti ei itellä budjetti kestä, käynti oli reilu 57€ ja sit ku tuttu valmistuu niin hinta tietty nousee myös. Tän kevään ajan sais viel tol halvemmal hinnal. Ja sit ku on sovittu et ei mitää erityisalennuksia sen takia et tunnetaan, saa hän sit paremman hyödyn :)
 
Aika jännä. Auttaskohan tuo muakin kun mulla ei kyllä mitään herumis pistelyitä koskaan ole enkä tarvi ees pitää suojia liiveissä. Pumppamalla eikä käsin lypsäen tuu maitoo. Täytyypä kattoo tämän kylän hieronta palvelut :)
 
Aika hauska että vaikutti noin positiivisesti herumiseen, wau :) Pitääpä muistaa ja voi vaikk suositella jollekin tutulle tai tuntemattomalle tuollaista hierontaa. Olen myös hierontaa miettinyt, alaselässä edelleen tuntuu, mutta on se vaan tosi kallista. Kyllä itseä pitää hemmotella välillä että jaksaa.

Meillä viime yönä heräiltiin 2h välein. Tänään pitää ottaa varmaan päikkärit :)
 
Juu ja unettomuuteen auttaa kans. Ai että mä oisin voinu vaa nukkua sen seuraavan päivän :) Ja oonki nukkunu yöllä paremmin, vaik Tyynen takia on tulluki heräiltyä, mut nyt ekaa kertaa koko Tyynen imetysaikana mä oon öisin meinannu nukahtaa kesken kaiken, ja ne katkokset ei oo niin häirinny unta kuin yleensä :)
 
Mä taas aina kiroon mielessäni toiselle tissille kun poika imee toisesta kun aina valsaa enkä oo tietenkään ikinä muistanu laittaa suojia niin heti loppuu valskaaminen :D kyllä ne ajatukset ja mielialat oikeesti vaikuttaa!
 
upeeta mahtavaa,nyt sit tällä mammalla möyrii mahassa ja on huono olo.mä en taho mitää vatsatautia!!!
 
Takaisin
Top