Miten se vauvan nälkä sitten loppuu yhtäkkiä öisin...? En ole uskaltanut ottaa vieläkään aamupalaa mukaan kuvioihin kun pelkään että maidon menekki vähenee entisestään, mutta kaippa sekin pitää aloittaa jossain vaiheessa. En tiedä miten tota maitoo saa juotettua enempää sitten kun ei sitä väkisinkään voi syöttää.
Meillä tuli miehen kanssa riita aamulla kun pyysin häntä heräämään eikä hän jaksanut. Meillä poika alkanut heräämään nyt viimeistään seiskalta niin voin sanoa että tiukkaa tekee minulle

Varsinkin kun poika on nyt alkanut yöllisen elämöinnin, eli saattaa nousta ylös ryömimään sängyssään keskellä yötä ja mieshän ei siihen tietenkään herää, kuten ei mihinkään muuhunkaan mitä yöllä tapahtuu.
En muista koska olen viimeksi nukkunut 3 tuntia putkeen heräämättä...
Sanoin miehelle että nyt olen taas tarpeeksi kauan mennyt liian vähillä unilla ja kaipaisin apua aamuihin, mutta kun hänkin tarvitsee unta. Kehtasin vielä sitten valittaa hänen harrastuksistaan suutuspäissä (vaikka juurihan tänne kirjoittelin että annan hänen harrastaa silloin kun ehtii) mutta ärsytys oli liian suuri aamulla, joten aloinpa siitäkin kitiseen. Sanoin, että hänellä ei ole yhtään käsitystä miten rankkaa minulla on.
Ärsyttää kun hän olettaa, että ei mulla voi olla yhtään rankkaa kun olen kuitenkin kotona. Hän kuitenkin joutuu käymään töissä.
Anteeksi avautuminen
Niin ja tosiaan pitipä vielä sellainenkin tapahtua, että meidän tontille murtauduttiin toissayönä ja varastettiin kaikenlaista rakennustavaraa, joten senkin takia ollaan oltu vähän kummatkin miehen kanssa ärtyneitä ja purkaamme sen toisiimme.