Jaaha,tää mamma lähtee nyt lenkille tonne räntäsateesee,kotona on kuollutta ja foorumikii hiljanen.no kulutanpa vähän eilisen pitsan kaloreita,siihen ei vaan taida yks eikä ykstoistakaa lenkkiä riittää
Vois itekin melkeen... tosin siivosin äsken hulluna täällä toistamiseen tälle viikkoa ja kelasin, jos vaa röhnöttäs sohvalla ny ja kattelis olympialaisia. Mut en tiiä.. minä jääkiekkofanina en oikein tota tyttöjen kiekkoo jaksa katella, joten voi olla, et tulee silti lähettyä ulos. En saanu eilisiltana edes unta. Poika nuupahti ennen kymmentä ja nukkui tyytyväisenä ja mä kukuin vieressä. Kolmatta tuntia ja sit oon jossai välis nukahtanu..
Uhg!...Äidin jaksaminen jepjep..viime viikko oli niin hanurista kun itselle iski flunssa mut ei onneks kuumeen kans..Korvat tukossa..nenä..kurkku kipee ja päätä vihlo ja hoida siinä sit vielä tytsyä..Voi sanoa et äiskä näytti silloin todellakin rähjäiseltä..Ja tää lenssu on vieläkin mut vähäsen paranemaan päin onneks.Tänään meinasin lähtee vähän haistelemaan ulkoilmaa et ei ihan homehtuis sisälle :)
Puhdas koti on kyllä asia joka piristää täälläkin! Se vasta on ihanaa kun on kaikki paikat puunattu ja petivaatteet ollut tuulettumassa ulkona ja sit pujahtaa nukkumaan raikkaisiin lakanoihin :) Koskahan sitä kerkeäisi... Ihan ahdistaa ajatella kun tässä muutaman kuun sisään meidän pitää alkaa myymään nykyistä asuntoo ja tarvii alkaa siivoamaan ja viemään tavaraa pois että uskaltaa näytöille päästää ketään tänne.
Tsemiä muuttoon Niranda :) Me ollaan muutettu jo kaks kertaa kahen vuoden sisällä. Tulee siinä ainakin kuntoilua :)
Hitsi, kello on seittemän ja mul on pyykit ja astiat koneessa ! Plus et oon ylipäätään hereillä :D Vielä vois lakanat vaihtaa, mut imurointi ei taida ton jäpikän kans onnistua :/
Viimenään mies sai pötkön nukkuu jotain 23 maissa ja sit ei herättykään, ku vasta puol seiskalta.
Voivoi,mistähän mä tän päänsäryn sain?normi teekupillisen tilalla join kaks kuppia kahvia,sitte tuli huono olo ja nyt särkee kuuppaa,ois pitäny vaa juoda se tee,oisin varmaan säästyny tältä jomotukselta.
mäkii siirryin keittiöö et keitän itelleni puuroo ja teetä,mut kumpaakaa en oo vielä saanu aikasiks.kohta se tyttökii jo herää..ja vastahan se nukahti.
mun pitäs ottaa pyykit kuivumasta et saan kohta uudet tilalle,sit pitäs tytön kaapista siivota niitä pieneks jääneitä vaatteita pois.tiskata pitäs ja pestä vielä yks koneellinen pyykkiä.lenkilläkii ois tänään käytävä,toivottavasti sillon enää ei sada räntää.
Mä otan tänää kyl relax. En tee mitään. Katotaan pojan kans jääkiekkoa. Tai no, ukkeli leikkii lattialla ja mä oon seurana ja samalla saa seurata kiekkoa. :)