Äidin jaksaminen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Keni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mun porukat asuu tos 100metrin pääs :D onneks. Varsinki ku vauva tuli kotiin niin oli helppo soittaa äidille jos apua tarvin. Miehen äiti asuu 25 km ja yritetään aina kerran viikkoon nähdä heitä kaikkia. Tässä kotosalla kun olen niin vanhempiani näen useammin kun ovat tuossa 15 min kävelymatkan päässä töissä :)

Kultashiini: Ootko käyny kattomassa täällä palstalla Äitien kohtauspaikkaa? Itte kävin parissa miittingissä raskausaikana ja nyt on uutta miittinkiä taas koitettu järkätä, jos löytys uusia kavereita sieltä. On vaan tullu huomattua, et mitä vanhemmaks tulee, sen hankalampi tutustua uusiin ihmisiin..

Mäkin vietin mummolassa pienenä kesiä veljen ja serkun kanssa. Nukuin joskus mummon vieressä :) Olisi kiva, jos myöhemmin meidänkin poika viihtyisi mummolassa kesäisin.

Meillä oli viime yö ihan kamala. Siis nousen monen monta kertaa yössä, mutta nykyään on sentään ollut 2 tunnin pätkissä se. Nyt puolen tunnin välein ja kamala päänsärky. Luulin myös, että toissapäivän ja eilisen kuume johtui keskiviikon rokotteista, mutta pojalle olikin puhjennut vihdoinkin hammas, kun sisaruksillaan tuli jo 4kk iässä. Miehelle täydet pisteet, kun sanoi ekan kerran jotain sellaista mistä kajastui ymmärrys:"Kun viet tänään mukulat kerhoon, niin mene nukkumaan vauvan kanssa. Et tee mitään kotitöitä!!" :love017

Meillä asuu 20minsan matkan päässä mun porukat, joita nähdään aikas harvoin, mutta äiti tekstailee vähintään joka toinen päivä.
Miehen porukoita nähdään synttäreinä, jouluna ja kerran kesällä, kun asuvat 130km päässä.
Meille on valitettavasti osunut kohdalle isovanhemmat, jotka eivät millään halua poistua sieltä omalta mäeltä eli meidän pitäisi aina mennä heille..
Eli harvemmin olen varsinkin näin talvella valmiina pakkaamaan 3 lapsen tavarat mukaan ja lähtemään tunneiksi pois, kun pitäisi sitä omaa kotiakin lämmittää ja haluan kuitenkin olla kotona kun mies tulee töistä.. :think005

Ihana lukea, että niin monella on tukea lähellä. Meillä ei asu KETÄÄN, kenelle voisin esim. lapseni antaa hetkeksi hoitoon alle 500km päässä. :( Kaikki sukulaiset ja lähimmät ystävät asuvat synnyin seuduillamme pohjoisessa.
Välillä ahdistaa, välillä ahdistaa ajatella, mitä olisi jos he asuisivatkin lähellä :D

Eilen esim. haimme muutamia huonekaluja mieheni työkaverilta, pelkästään ilme jo kertoi kaiken.. :"Eikö noilla ole ketään, kelle oisivat edes tämän ajaksi antaneet ton hoitoon."
Samoten muutto vauvan ollessa 3kk ikäinen...Huhhei, onneksi siitä kaikesta on kovalla sinnillä selvitty.
Ehkä kaikki tämä tekee musta vaan entistä vahvemman, vaikka kunnia mitaleita ei äitiydestä jaetakkaan. <3

EI mullakaan LadyMoon ole. Lapsen isovanhemmat asuu kaukana. Toiset länsirannikolla ja toiset savossa. Me asutaan Helsingissä.

Huh mikä päivä varmaankin tulossa.. Normaalisti en jaksa valittaa asioista vaikka mua ärsyttäiskin suunnattomasti, oon oppinut et valittamalla harvemmin saa mitään parempaakaan aikaseks..ainakaan parempaa mieltä, mutta tänään aamulla kun mies tuli normaaliin tapaan yötöistänsä niin ei edes viitsinyt onnitella saatikka halata yms. vaikka ollaan vatvottu eilisestä asti sitä notta mulla on tänään synttärit :/ Ja ollaanhan me sentään pitkä tovi oltu jo yhdessä ja naimisissakin...Ja muistaa kyllä todellakin mun syntymäpäivät eli siitä ei ollut kyse.. Kaiken kukkuraksi pojalla on vielä tänään 5kk neuvola ja sielä annetaan ne rokotukset niin luulen et menee loppupäivä vähän kiukutellessa... Kiva vaan mennä sinnekin kun kokoajan pidättelee itkua ja koittaa pysyä vahvana.. on vaan niin paha mieli et oli pakko tänne purkaa. Ja vaikka en tykkääkään tänne miehestäni kirjoitella niin tän kirjoituksen se rontti kyllä ansaitsi.

Jozzuuh hyvää syntymäpäivää :) Toivottavasti sun päivä muuttuu paremmaks ja mieheski älyäis mitä jäi tekemättä ja sanomatta <3

Voi Jozzuuh. Mun mielestä juuri täällä saa nimettömänä valittaa ihan kaikesta. Ja varsinkin niistä miehistä. Ovat he rakkaita, mutta joskus voisivat ajatella niitä naisten tunteita enempi. Jotenkin tuo oma mies osaa kans taitavasti loukkaamisen jalon taidon ja ihan huomaamattaan.
Oikein mukavaa syntymäpäivää!! :happy093

Hyvää synttäriä Jozzu :) !!

Mirabellan kanssa samaa mieltä, että miehet osaa olla välillä kyllä mänttejä! :D toivottavasti siun mies kummiskii älyää mitä unohti sanoa :)

Hyvää syntymäpäivää Jozzuuh! Miehistä ja synttäreistä kun oli puhetta, mieheni muisti tänään, että minulla on parin viikon päästä synttärit. Hän sanoi sitten, tarviiko hänen keksiä jotain minun synttäreille. Minä olin vaan silleen, että muistamiset on kaikkien oma asia enkä halua hänen muistavan minua vaan, koska pakotan. Saa nähdä, miten meillä käy parin viikon päästä. Miehet ei vissiin osaa aina ajatella ihan loppuun asti o_O

Takaisin